• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie heeft zijn abo al om laten zetten

Status
Not open for further replies.
Alle omzettingen zullen pas na half juni gedaan worden.
Het is nu bij Ziggo nog niet mogelijk om het abonnement om te zetten.

Eerst moeten alle bestaande abonnementen worden omgezet naar Ziggo.
Dit wordt gedaan in 3 fases. En moet halverwege juni klaar zijn.

Ik w8 zelf nog maar even af.. verwacht dat er toch aankomende maand toch wel een nieuwe HDTV decoder aan zit te komen.
 
Ik heb gisteren ook telefonisch om laten zetten. Khad tv+internet+telefonie van @home, dus ik d8 waarom dan niet 4Mb extra snelheid :) en nog 6 euro p/m goedkoper ook nog

Ik werdt gebeld door hun, ik zou binnen 2 weken een compleet pakket krijgen met alles wat nodig is.. maar ik weet dus niet of hier ook een modem bij zit :s . ik had wel gevraagt, maar hij antwoorde dus met: U krijgt het complete pakket incl. decoder thuis.

Verder nog geen problemen met Ziggo. khoop dat het zo blijft en dat ze binnenkort tog iets sneller gaan worden nog.. want ik vind eerlijk gezegt 29 euro voor 8Mbit beetje veel.

Maar goed.. het is dus afwachten wat ik thuis krijg.. (kheb trouwens niet gehoord gehad dat mn internet sneller wordt binnen 48 uur ofzo :s)
 
ik denk het ook niet, (zou trouwens een werk zijn alle mail adressen veranderen, Ziggo heeft op het moment dacht ik werk genoeg).
Compleet nieuwe klanten zullen vast wel een @ziggo.nl krijgen.
 
Ik vermoed dat de extra e-mail adressen die bestaande klanten aan kunnen maken ook @ziggo.nl zal worden.
 
@ziggo e-mailadres

Krijg je dan ook een ander e-mail adres??? Ik heb nu [email protected] wordt dat dan [email protected]. ???
------------------

Ik heb ergens gelezen dat de bestaande e-mail adressen voorlopig blijven bestaan. Dit suggereert dat dit in de toekomst zou kunnen veranderen.

Ik denk ook dat nieuw aan te maken e-mailadressen @ziggo worden. Dat lijkt mij logisch.
 
Waarschijnlijk ( ik meen ook ergens gezien te hebben dat anoniem het melde) krijg je naast je @home.nl (of andere oud aanbieder) vanzelf ook @ziggo.nl.
Dit zou dan automatisch in de zelfde mailbox etc komen.

Ik ken diverse mensen die bij wanadoo zaten. Of ik die nu een mail met @wanadoo.nl stuur of @orange.nl stuur. Hoewel maar 1 mailserver met 1 account ingesteld staat bij hun in bijv. outlook komen toch beiden aan.
Zelfde met @chelloo.nl en @upclive.nl
 
Je bedoelt dat ze na die datum waarschijnlijk zelf met een aanbod komen om je "losse onderdelen" (internet/telefoon/tv) te bundelen?

Als dat zo is ben ik benieuwd wat er in mijn brief komt te staan. Wat het voorstel wordt....
 
Heeft er trouwens iemand al bericht gehad over dat zijn/haar abbonement is over gezet en de bijbehoorende decoder ontvangen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top