• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wanneer komen de eredivisie kanalen?

Status
Not open for further replies.
eredivisie

Hallo,ik heb 1 humax en geen hd,waar vind ik precies de testkanalen en hoe moet ik dat doen?:?
 
Ik ben me wezenloos aan het zoeken op het Groninger testnetwerk (1081), maar hier is absoluut niets terug te vinden van de eredivisie testkanalen. En op 500 is hier 0 zenders te vinden.:roll:
 
Ik ben me wezenloos aan het zoeken op het Groninger testnetwerk (1081), maar hier is absoluut niets terug te vinden van de eredivisie testkanalen.

Men test niet op alle testnetwerken denk ik. Als het goed zien we de zenders wel verschijnen a.s. woendag (dwz degene met een abo)
 
Men test niet op alle testnetwerken denk ik. Als het goed zien we de zenders wel verschijnen a.s. woendag (dwz degene met een abo)

Dan ga ik er maar vanuit dat de test goed verloopt en dat vanaf Woensdag de eredivisie kanalen toegevoegd zullen worden, zelfs voor de @home-Noord klanten (die hebben kennelijk niet echt de hoogste prioriteit bij Ziggo).
8-)
 
Last edited by a moderator:
eredivisie

Sorry,ik was ongeduldig sinds vanmiddag ontvang ik de 4 kanalen ook.Alleen heb ik geen email van ziggo ontvangen dat alles ok is,dit was wel toegezegd maarja wat zou het.Straks aan allen veel kijkplezier gewenst:):wink:
 
Eredvisie Live

Helaas, wel 4 kanalen toegevoegd gekregen (421 tot en met 424) maar allen met de mededeling E18. Dus niet binnen 48 uur geactiveerd. Het bandje van de helpdesk met de wachttijden, beloven niet veel goeds. Ik hoop dat het voor morgenavond geregeld is, maar ik heb weinig hoop. Zijn er meer die aan het wachten zijn of gebeld hebben?
 
En als het niet naar wens verloopt?????
Ik raak er trouwens al aan gewend dat Ziggo alles op het laatste moment doet.
Ik vind het ook zo gek, dat als je de helpdesk belt, je eerst een bandje hoort met de mededeling dat de bevestigingsbrief vertraging heeft opgelopen. Dat was ruim een week geleden. Heeft de oude man weer een typefout gemaakt? Dan kan je in een weekend toch herstellen?



ik heb al 2 keer Eredivisie Live besteld bij Ziggo maar het blijft muisstil - als ik nu op de kanalen kijk maakt het nog geen deel uit van mijn abonnement (nooit een brief gezien)
 
Helaas, wel 4 kanalen toegevoegd gekregen (421 tot en met 424) maar allen met de mededeling E18. Dus niet binnen 48 uur geactiveerd. Het bandje van de helpdesk met de wachttijden, beloven niet veel goeds. Ik hoop dat het voor morgenavond geregeld is, maar ik heb weinig hoop. Zijn er meer die aan het wachten zijn of gebeld hebben?


ik probeer nu te bellen (...ben aan het wachten dus) ik al 2 keer Eredivisie Live besteld bij Ziggo maar hoor helemaal niks - een nivo van dienstverlening van 0,0
 
ik probeer nu te bellen (...ben aan het wachten dus) ik al 2 keer Eredivisie Live besteld bij Ziggo maar hoor helemaal niks - een nivo van dienstverlening van 0,0

Het is al bekend dat de bevestigingsbrieven niet de deur uit gaan deze week. Dat wordt komende week of de week daarna.

Heb je de kanalen er niet bij dan zou ik contact opnemen met Ziggo. Ik weet zeker dat je snel geholpen wordt, ik had gisteravond de helpdesk met een halve minuut aan de lijn:)
 
Het is al bekend dat de bevestigingsbrieven niet de deur uit gaan deze week. Dat wordt komende week of de week daarna.

Heb je de kanalen er niet bij dan zou ik contact opnemen met Ziggo. Ik weet zeker dat je snel geholpen wordt, ik had gisteravond de helpdesk met een halve minuut aan de lijn:)


ik heb het nu telefonisch in orde gemaakt (wachttijd 28 minuten !)
ik zou nu binnen 48 uur moeten kunnen kijken dat is dus te laat voor de 1e wedstrijd
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top