DirkLui
Forum Gebruiker
- Berichten
- 767
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Even een kort positief verhaal. Afgelopen week begon onze media box xl (7400) raar te doen. Geplande opnames werden niet gedaan, regelmatig geen reactie meer van de media box en andere problemen. Zaterdagavond weer en toen via de app contact gezocht met Ziggo. Het was al na 21 uur dus ik dacht ik hoor morgen wel wat. Maar er werd snel gereageerd en de media box kon/moest vervangen worden. Kon kiezen voor een nieuwe (maar dan verviel mijn voordeel van 10 euro per maand tot 31-1-2023) of een oud type zonder kosten. Gekozen voor de oude gezien de kosten. Men ging dit gelijk in orde maken. Gisteren (maandag) is deze al bezorgd. Het was een 7401. Meteen aangesloten en tot nu toe geen problemen (maar het is pas een dag).
Kortom een positieve ervaring met de service van Ziggo.
Kortom een positieve ervaring met de service van Ziggo.