S
Saywhat
Denken jullie nou echt dat de mgv het kan tegenhouden dat de prijzen en produkten gelijk worden getrokken?
Kom op dat is wel erg naief hoor...
Kom op dat is wel erg naief hoor...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AW78 said:Archie heeft hier wel een punt. Niemand van MGV heeft hier bijvoorbeeld gereageerd op het feit dat mensen met keuzepakketten of het totaalpakket 1,95 per maand meer gaan betalen omdat het bedrag van het digitale basis pakket (dat vervangen wordt door de jaarlijkse smartcard-bijdrage) hierbij in zat. Mensen met één keuzepakket gaan hierdoor in feite voor dit pakket het dubbele betalen (vroeger 2 euro meer, nu 3,95!).
Daarnaast had je vroeger het aantrekkelijke plus pakket, waarmee je een gevarieerd aanbod aan themazenders had voor 4,95, voor een vergelijkbaar iets moet je nu meteen het totaal pakket nemen voor 9,95 (tussen de extra zenders van het digitale standaard pakket zit namelijk geen enkel themakanaal meer) en daar bovenop nog 15 euro per jaar betalen voor de smartcard die je nota bene zelf voor 10 euro al aangeschaft hebt in de winkel!
Mij is het een raadsel, dus laat dat nieuwe glasvezelnet maar komen!
hmolen said:Goed verhaal BenJ, alleen vind ik de vergelijking met auto's een beetje scheef.
hmolen said:Bij kabeltv (digi of analoog) zou je kunnen denken aan een lijst van alle zenders die de aanbieder heeft, die je kan aanklikken en navenant betalen. Dat moet met de huidige technieken niet moeilijk zijn.
Let wel: Ik heb het niet over pay-per-view maar een lijst op internet waar je je pakket zelf kan samenstellen.
De techniek is er klaar voor..
hmolen said:Hoe is het eigenlijk met onze Scientific Atlanta box ?
Al enig nieuws wanneer dit eindelijk beschikbaar (lees: toegestaan door MK) komt? Ze liggen er al klaar voor heb ik gezien, alles wat nodig is is de smartcard van MK.
Dat kan niemand van te voren weten, maar alle wijzigingen zijn om te verbeteren, nooit om achteruit te gaan logischerwijs.nog even los van alle extra kosten e.d. Wordt het product er nu beter op?
Volgens ITIL is ieder opgelost probleem wat terugkomt een nieuw probleem, als we dat nou aanhouden is dit een volmondig jaZijn we van alle problemen verlost welke afgelopen jaar hebben gespeelt?
Multikabel maakt geen enkele firmware zelf, ze testen deze alleen en als er een fout in zit wordt die natuurlijk niet verspreid.Firmware updates welke keer op keer uitstel hebben gekregen
Te algemeen, kan soms fout van Multikabel zijn, maar kan ook bv een slechte decoder, of toch slechte firmware zijn.vastlopen van decoders, totaal geen beeld hebben op zenders,
Les 1 hoe iedere helpdesk waar dan ook werkt: Als je niet belt bestaat er geen probleem, en als er maar 1 belt heeft het geen prioriteit omdat duidelijk niemand problemen ondervind.bellen met de helpdesk totaal geen zin heeft, enz...enz..
Ik ben benieuwd naar de berekening, en hoeveel jij dan nu meer gaat betalen.In mijn beleving is het product op sommige punten absoluut de stijging in de kosten niet waard.
Dit zie je meer mensen roepen, ik snap het idee wel, maar is een flut argument. Die decoder kan je verkopen waardoor je het verlies kan beperken. Als je dan heel veel meer moet betalen wat immers de reden van het overstappen dan is kan je simpel uitrekenen hoe lang het duurt om het verschil terug te verdienen. Of dat het toch niet de moeite is van het overstappen.Het vervelende is dat je niet zo 1,2,3 kan overstappen op een ander product, mede doordat vele een eigen decoder ( a 250 euro of meer ) hebben aangeschaft, of vast zitten aan andere aspecten.
Net als stukje omhoog, ik ben serieus benieuwd naar je berekeningen, ik denk dat het wel meevalt, maar aan jou natuurlijk om het tegendeel te bewijzenVorige jaar zijn de losse kanalen al in een pakket gestop, hierdoor zijn sommige van 0.50 naar 4,- euro gegaan, nu weer een 10,- of 15,- hier en weer wat extra's daar....
Dit vroeg ik me van de week ook af. ik zat toen wat te rekenen en te denken aan de periode een paar jaar terug dat de NS zo op de vingers werd getikt. Men sprak toen niet over het bedrag, maar over de verhoging procentueel gezien die nogal fors bleek. Groot verschil is natuurlijk dat dat alle reizigers trof, en dit maar een deel van de klanten.Wie kan mij nog een bedrijf noemen die hier ongestraft mee weg kan komen. Binnen 1 jaar voor vele zo'n verhoging kan doorvoeren ( kabinet niet mee nemen ).
Ik ben benieuwd naar je berekeningen, dan zal ook ik waarschijnlijk wat beter je totale bericht begrijpen!Ik wacht medio 2008 af komt er dan toch een ander verhaal uit ben ik hier ook weg...
AC said:Ik wacht medio 2008 af komt er dan toch een ander verhaal uit ben ik hier ook weg...
Saywhat said:1 -Dat kan niemand van te voren weten, maar alle wijzigingen zijn om te verbeteren, nooit om achteruit te gaan logischerwijs.nog even los van alle extra kosten e.d. Wordt het product er nu beter op?
2 - Volgens ITIL is ieder opgelost probleem wat terugkomt een nieuw probleem, als we dat nou aanhouden is dit een volmondig jaZijn we van alle problemen verlost welke afgelopen jaar hebben gespeelt?
3 -Multikabel maakt geen enkele firmware zelf, ze testen deze alleen en als er een fout in zit wordt die natuurlijk niet verspreid.Firmware updates welke keer op keer uitstel hebben gekregen
4 -Te algemeen, kan soms fout van Multikabel zijn, maar kan ook bv een slechte decoder, of toch slechte firmware zijn.vastlopen van decoders, totaal geen beeld hebben op zenders,
5 - Les 1 hoe iedere helpdesk waar dan ook werkt: Als je niet belt bestaat er geen probleem, en als er maar 1 belt heeft het geen prioriteit omdat duidelijk niemand problemen ondervind.bellen met de helpdesk totaal geen zin heeft, enz...enz..
6 - Ik ben benieuwd naar de berekening, en hoeveel jij dan nu meer gaat betalen.In mijn beleving is het product op sommige punten absoluut de stijging in de kosten niet waard.
7 - Dit zie je meer mensen roepen, ik snap het idee wel, maar is een flut argument. Die decoder kan je verkopen waardoor je het verlies kan beperken. Als je dan heel veel meer moet betalen wat immers de reden van het overstappen dan is kan je simpel uitrekenen hoe lang het duurt om het verschil terug te verdienen. Of dat het toch niet de moeite is van het overstappen.Het vervelende is dat je niet zo 1,2,3 kan overstappen op een ander product, mede doordat vele een eigen decoder ( a 250 euro of meer ) hebben aangeschaft, of vast zitten aan andere aspecten.
8 - Net als stukje omhoog, ik ben serieus benieuwd naar je berekeningen, ik denk dat het wel meevalt, maar aan jou natuurlijk om het tegendeel te bewijzenVorige jaar zijn de losse kanalen al in een pakket gestop, hierdoor zijn sommige van 0.50 naar 4,- euro gegaan, nu weer een 10,- of 15,- hier en weer wat extra's daar....
Dit vroeg ik me van de week ook af. ik zat toen wat te rekenen en te denken aan de periode een paar jaar terug dat de NS zo op de vingers werd getikt. Men sprak toen niet over het bedrag, maar over de verhoging procentueel gezien die nogal fors bleek. Groot verschil is natuurlijk dat dat alle reizigers trof, en dit maar een deel van de klanten.Wie kan mij nog een bedrijf noemen die hier ongestraft mee weg kan komen. Binnen 1 jaar voor vele zo'n verhoging kan doorvoeren ( kabinet niet mee nemen ).
Ik ben benieuwd naar je berekeningen, dan zal ook ik waarschijnlijk wat beter je totale bericht begrijpen!Ik wacht medio 2008 af komt er dan toch een ander verhaal uit ben ik hier ook weg...
Ik wil je absoluut niet aanvallen met deze quotes zo, maar je tekst riep erg veel vragen bij mij op...
hmolen said:AC said:Ik wacht medio 2008 af komt er dan toch een ander verhaal uit ben ik hier ook weg...
Wat ik me dan afvraag AC, waar ga je dan heen ?
Hoe ga je dan TV kijken?
Digitenne ? Laat me niet lachen....
Canal Digitaal ? Precies hetzelfde en een stuk duurder, moet je steeds de vogelpoep eruit scheppen en als het sneeuwt de sneeuw eruit halen, lijkt me ook niet lekker.
Dus...wat ga je dan doen ?
Eerlijk is eerlijk, er zijn ook positieve kanten aan de nieuwe indeling, want toen ik de radiozenders even checkte net kwam ik er achter dat de "reguliere" radio kanalen nu dus ook digitaal te ontvangen zijn.ArChie said:En hoe zit het met de analoge radio kanalen? Bij @Home en Casema worden die allang ook digitaal doorgegeven. Ze zitten dus ook gewoon in de Transport Streams die wij van Casema ontvangen. Nu de boel gelijk getrokken wordt zou je verwachten dat ze in het Irdeto Conditional Access System (CAS) dus ook rechten op die radio kanalen gaan toekennen voor de Multikabel abonnees. Uit de brief van Yoram Levi wordt dit natuurlijk weer geheel niet duidelijk of dat inderdaad gaat gebeuren en zoja wanneer.