C
controlfreak
Ik ben altijd een (redelijk) tevreden klant geweest bij @Home, nu Ziggo. Ik heb weinig tot geen problemen gehad met mijn Z3 internet abonnement. Toen Ziggo de nieuwe snelheden aankondigde, ben ik overgestapt van Z3 naar Alles-in-een Extra met de reden; hogere snelheid.
Ik ben per 15 juli overgegaan naar AIE Extra. Op dat moment was mijn Z3 abonnement al verhoogd naar 25mbit/s. Enkele dagen later heb ik het AIE Extra pakket ontvangen, met het 'nieuwe' modem. Dit was wederom een Motorola. Na het installeren was mijn snelheid 20mbit/s. Oftewel; met Z3 had ik de nieuwe snelheid en met AIE Extra kreeg ik de oude snelheid. Concreet ging ik dus 5mbit/s naar beneden. Na wat lezen op o.a. dit forum begreep ik dat er wat problemen waren met voorraad en firmware, dus ik wachtte geduldig af.
Nu is t inmiddels half september en nog steeds heb ik niets vernomen; geen nieuwe snelheid, geen nieuw (docsis3) modem, geen brief, geen email, helemaal niets! Dus ik heb een email gestuurd waarin ik het bovenstaande uitleg, gevolgd door de vraag wanneer ik iets kan verwachten. Ik krijg de volgende reactie "uit onze metingen blijkt dat er niets mis is met uw modem, mogelijk is er iets mis met uw bekabeling, pc, virus, etc".... WTF?? Lezen die gasten uberhaupt wel iets?? Ik vraag iets totaal anders, wanneer krijg ik een docsis3 modem!?
Goed... toch maar even de helpdesk bellen en wederom bovenstaande uitgelegd. Doorverbonden met Technische Dienst; blijkt dat er nog geen nieuw modem besteld is voor mij, wat deze meneer nu meteen regelt. Hopelijk krijg ik deze week nog een docsis3 modem. Hopelijk krijg ik m dan ook meteen goed geactiveerd en haal ik de beloofde snelheid, maar ik heb zo'n gevoel.....
Ik kan werkelijk niet begrijpen dat een bedrijf als Ziggo zulke steken laat vallen op gebied van communicatie richting klanten. Steeds opnieuw moet je Ziggo achter de broek aan zitten om iets geregeld te krijgen... je zou er moe van worden! :cry:
Toevallig iemand omgeving Breda / Roosendaal waarbij AIE Extra al goed werkt??
Ik ben per 15 juli overgegaan naar AIE Extra. Op dat moment was mijn Z3 abonnement al verhoogd naar 25mbit/s. Enkele dagen later heb ik het AIE Extra pakket ontvangen, met het 'nieuwe' modem. Dit was wederom een Motorola. Na het installeren was mijn snelheid 20mbit/s. Oftewel; met Z3 had ik de nieuwe snelheid en met AIE Extra kreeg ik de oude snelheid. Concreet ging ik dus 5mbit/s naar beneden. Na wat lezen op o.a. dit forum begreep ik dat er wat problemen waren met voorraad en firmware, dus ik wachtte geduldig af.
Nu is t inmiddels half september en nog steeds heb ik niets vernomen; geen nieuwe snelheid, geen nieuw (docsis3) modem, geen brief, geen email, helemaal niets! Dus ik heb een email gestuurd waarin ik het bovenstaande uitleg, gevolgd door de vraag wanneer ik iets kan verwachten. Ik krijg de volgende reactie "uit onze metingen blijkt dat er niets mis is met uw modem, mogelijk is er iets mis met uw bekabeling, pc, virus, etc".... WTF?? Lezen die gasten uberhaupt wel iets?? Ik vraag iets totaal anders, wanneer krijg ik een docsis3 modem!?
Goed... toch maar even de helpdesk bellen en wederom bovenstaande uitgelegd. Doorverbonden met Technische Dienst; blijkt dat er nog geen nieuw modem besteld is voor mij, wat deze meneer nu meteen regelt. Hopelijk krijg ik deze week nog een docsis3 modem. Hopelijk krijg ik m dan ook meteen goed geactiveerd en haal ik de beloofde snelheid, maar ik heb zo'n gevoel.....
Ik kan werkelijk niet begrijpen dat een bedrijf als Ziggo zulke steken laat vallen op gebied van communicatie richting klanten. Steeds opnieuw moet je Ziggo achter de broek aan zitten om iets geregeld te krijgen... je zou er moe van worden! :cry:
Toevallig iemand omgeving Breda / Roosendaal waarbij AIE Extra al goed werkt??
Last edited by a moderator: