Tot op heden niets meer vernomen van Ziggo over interactive totaal pakket met Cisco decoder.
Had deze beter in de winkel kunnen kopen denk ik, had ik het meteen gehad!
Ik heb het pakket op maandag 20 april besteld via de ziggo website. en 30 april binnengekregen, mischien dat er iets met je bestelling mis is gegaan?
ITV werkt hier trouwens prima nu.. had wat start problemen met activiatie ITV maar voor de rest zeer tevreden, postcode 7512 gebied
De 130 euro moet je ineens betalen, maar schiet niet op want ik heb nog helemaal niets. Hoor er ook niets meer over van Ziggo.:cry:
Waarschijnlijk grote problemen wat Ziggo niet verwacht had.:rolleyes:
nee het heeft denk ik te maken met leveringsissues
zolang jouw bestelling niet afgesloten staat en goed in het klantsysteem staat word je niet gefactureerd , als het eenmaal goed staat krijg je vanzelf bericht omtrent wat open staat etc , (systeem kijkt terug tot bv waneer de smartcard entitled en actief is gemaakt omtrent de itv pakketten)