• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Status
Not open for further replies.
Service

Degene die beweert dat Ziggo totaal geen service levert heeft het echt fout. Infje heeft bij mij weer gezorgd dat tv-theek en net-gemist weer werken. Super snel en erg fijne service zeg ik. :applause:
 
Prima service van die gasten hier hoor, petje af, maar het gaat natuurlijk nergens over dat je niks van ruigrok hoort. Die andere testers die hier niet lezen(zeg 90%) hoe worden die geholpen, niet volgens mij.
Hier werkt het ook niet meer, ik vind het best.
 
Hoe duidelijk moet infje zijn.

Hij heeft het al te druk en dan ga jij ook nog een (overbodige) vraag stellen. PM hem gewoon.
Overbodige vraag? Volgens mij zitten we hier op een forum en dat is bedoeld om kennis te delen. Mijn vraag is in mijn ogen volkomen terecht omdat ik het vreemd vind dat mensen die een PM sturen direct geholpen worden en ik al 2 weken geleden naar Ziggo heb gemaild, het nu al 3 weken niet werkt en nog steeds geen oplossing heb gekregen en geen reactie op mijn mails krijg.

Natuurlijk niets ten nadele van de mensen die hier hulp bieden maar klinkt in mijn ogen als een capaciteitsprobleem bij Ziggo op deze afdeling.
 
Last edited by a moderator:
Om even eerlijk te zijn:

Er zijn inderdaad capaciteitsproblemen qua mensen die de iTV skill hebben. Momenteel ben ik hier extra mensen op aan het zetten zodat de normale mail ook gewoon binnen max. 2 werkdagen wordt beantwoord.

Mijn excuses.

Overbodige vraag? Volgens mij zitten we hier op een forum en dat is bedoeld om kennis te delen. Mijn vraag is in mijn ogen volkomen terecht omdat ik het vreemd vind dat mensen die een PM sturen direct geholpen worden en ik al 2 weken geleden naar Ziggo heb gemaild, het nu al 3 weken niet werkt en nog steeds geen oplossing heb gekregen en geen reactie op mijn mails krijg.

Natuurlijk niets ten nadele van de mensen die hier hulp bieden maar klinkt in mijn ogen als een capaciteitsprobleem bij Ziggo op deze afdeling.
 
Overbodige vraag? Volgens mij zitten we hier op een forum en dat is bedoeld om kennis te delen. Mijn vraag is in mijn ogen volkomen terecht omdat ik het vreemd vind dat mensen die een PM sturen direct geholpen worden en ik al 2 weken geleden naar Ziggo heb gemaild, het nu al 3 weken niet werkt en nog steeds geen oplossing heb gekregen en geen reactie op mijn mails krijg.

Natuurlijk niets ten nadele van de mensen die hier hulp bieden maar klinkt in mijn ogen als een capaciteitsprobleem bij Ziggo op deze afdeling.

Geldt niet alleen voor iTV. Heb bv. afgelopen vrijdag geprobeerd via helpdesk (0900-1884) mijn Digitaal Totaal pakket op te zeggen. Heb 2x 30 min. met mobieltje (dus totaal: 1 uur beltarief) tervergeefs gebeld (men nam niet op, ook al was de voorspelde wachttijd <1 min.). Heb vervolgens de storingsdienst gebeld, kreeg gelijk verbinding en hebben me intern binnen Ziggo doorverbonden met afdeling "opzeggen".
Maar nogmaals, alle lof voor Infje's iTV service.
 
Wow!
150,- is niet veel geld voor de hd pvr! Nu is houden of terugsturen wel makkelijk gemaakt.
Als je itv niet gebruikt kun je je ook niet ergeren aan de buggy sw :)
 
einde test periode...

Inderdaad, ook ik heb -net als iedereen denk ik- een mail gekregen waarin staat dat de test-periode ten einde zal zijn, en dat de laatste vragenlijst ingevuld kan worden.

Ziggo biedt nu de cisco aan voor de al betaalde borg van 150 euro!
(de winkelwaarde is 459 euro)

Voor mij is het duidelijk, ik hou hem!! :pompom:
Of ik ook het Itv zal behouden ligt helemaal aan het feit of er snel uitbreiding zal komen van het aanbod....
Ik heb met veel plezier mee gedaan aan deze test!

Het einde van dit topic zal ook wel binnenkort zijn, maar ik wil in elk geval iedereen heel hartelijk bedanken voor alle hulp en info die ik hier de afgelopen weken heb kunnen vinden. Wie weet lees ik jullie nog eens bij een ander topic!

Dag!
Visje...
 
Als er liefhebbers zijn voor de cisco, svp even een pm sturen.
 
Ik heb al een paar weken de melding dat ik de dienst moet kopen als ik een uitzending kies in uitzending gemist. (oranje venster met 0900 nummer).
Hebben meer mensen hier last van?
Op mijn factuur staat de dienst netjes aangegeven (nog steeds gratis) maar werken ho maar.
Pb bericht naar Infje van Ziggo heeft bij mij nog geen reactie/resultaat opgeleverd
 
Ik heb al een paar weken de melding dat ik de dienst moet kopen als ik een uitzending kies in uitzending gemist. (oranje venster met 0900 nummer).
Hebben meer mensen hier last van?
Op mijn factuur staat de dienst netjes aangegeven (nog steeds gratis) maar werken ho maar.
Pb bericht naar Infje van Ziggo heeft bij mij nog geen reactie/resultaat opgeleverd

Ik heb hetzelfde. Erg vervelend.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top