Topicstarter
Topicstarter
mailps
Omdat ik toen ik de lijnen nam er volgens mij nog helemaal geen zakelijk Ziggo was. En ik geloof niet dat de tarieven elkaar veel ontlopen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Anoniem,
Had gisteren de Z. klantenservice gebeld en de deskundige aan de lijn wist mij te vertellen dat het probleem nu het "Esmee probleem" wordt genoemd.
Heel veel mensen kampen schijnbaar hiermee. Ze wist mij tevens te vertellen dat ik nu bij "stap 4" was van in totaal 6 stappen. Er was gisteren nog aan mijn klacht gewerkt....
Maar ik heb nog steeds geen telefonie.....
Het is hier wel wat offtopic, maar dan kies je voor een particulier abonnement? Als eenmanszaak kan ik me daar nog iets bij voorstellen, maar bij een bedrijf waar meerdere mensen werken, en de inkomsten grotendeels middels telefoon gegenereerd worden, ga je toch niet kiezen voor een particulier abonnement? Ik snap die keuze echt niet.Omdat ik toen ik de lijnen nam er volgens mij nog helemaal geen zakelijk ziggo was.
Dan is het allang tijd om je keuzes te heroverwegen en te kijken of alles waarmee je het bedrijf draaiende houd nog bij het bedrijf past.Toen ik de lijnen nam was ik ook nog een eenmanszaak. Inmiddels ben ik wat groter gegroeid.