• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Telefoon storing na verhuizing

Status
Not open for further replies.
Omdat ik toen ik de lijnen nam er volgens mij nog helemaal geen zakelijk Ziggo was. En ik geloof niet dat de tarieven elkaar veel ontlopen...
 
Anoniem,

Had gisteren de Z. klantenservice gebeld en de deskundige aan de lijn wist mij te vertellen dat het probleem nu het "Esmee probleem" wordt genoemd.

Heel veel mensen kampen schijnbaar hiermee. Ze wist mij tevens te vertellen dat ik nu bij "stap 4" was van in totaal 6 stappen. Er was gisteren nog aan mijn klacht gewerkt....

Maar ik heb nog steeds geen telefonie.....

Het probleem zit inderdaad bij "Esmee', maar daarmee is het helaas nog niet opgelost. Als het klant informatie systeem een code 4/6 aangeeft dan zou het technisch moeten werken. Als het dan toch niet werkt dan zit er nog ergens een discrepantie. Dat er inconsistentie zit is al langer bekend, echter lokaliseren en structureel wegnemen heeft nog wat meer voeten in aarde, helaas...
 
Omdat ik toen ik de lijnen nam er volgens mij nog helemaal geen zakelijk ziggo was.
Het is hier wel wat offtopic, maar dan kies je voor een particulier abonnement? Als eenmanszaak kan ik me daar nog iets bij voorstellen, maar bij een bedrijf waar meerdere mensen werken, en de inkomsten grotendeels middels telefoon gegenereerd worden, ga je toch niet kiezen voor een particulier abonnement? Ik snap die keuze echt niet.
 
Toen ik de lijnen nam was ik ook nog een eenmanszaak. Inmiddels ben ik wat groter gegroeid.
 
Toen ik de lijnen nam was ik ook nog een eenmanszaak. Inmiddels ben ik wat groter gegroeid.
Dan is het allang tijd om je keuzes te heroverwegen en te kijken of alles waarmee je het bedrijf draaiende houd nog bij het bedrijf past. :wink:
 
Even een update,

2e telefoonlijn werkt nog steeds niet. Schijnt dat ik nog helemaal niet verhuist ben en ze alleen het signaal "opgevoerd" hebben zodat het mijn modem in mijn nieuwe huis (3km verderop) bereiken kan. Met andere woorden i is'nt over yet.

Ik vroeg de helpdesk nog wanneer ik dan wel verhuist zou worden en dat kon volgens de helpdesk nog weken duren....... :censored:
 
Weer eens een belletje gedaan, ik schijn ook slachtoffer van esmee te zijn en de helpdesk zegt dat dat nog weken kan duren voordat er een oplossing komt. Inmiddels een aanvraag lopen voor een (zakelijke) KPN lijn. Dan maar overstappen... :censored:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top