• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

T2W en T2P, Samsung geeft niet thuis

Status
Not open for further replies.
In https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=19682 zegt de Ziggo official "Anoniem":

CI-plus software upgrades komen eind wk 39 beschikbaar op de Samsung website.

Gisteren was de laatste werkdag van week 39. Iemand al iets kunnen vinden? Ik niet. Gewoon doen wat je belooft schijnt ouderwets te zijn.

Dit is wat Samsung mij heeft toegezegd. Ik kan niet instaan voor de toezeggingen van Samsung. Ik ga er normaal gesproken vanuit dat men de afspraken nakomt, als men ze niet nakomt dan zal daar zeker goede redenen zijn.
Je kunt dit soort reacties beter richten naar Samsung door bv. de helpdesk te bellen.
 
Volgens de algemene verkoopvoorwaarden zijn smartcards uitgesloten van retourneren, dus in feite mag MediaMarkt je retour weigeren! Er is een gecertificeerde lijst beschikbaar van de werkende modellen, dus die had je van te voren even moeten controleren! :)

Expliciet gevraagd bij Mediamarkt Groningen: deze accepteert retourneren. Echter als de Smartcard in de decoder is geweest en/of is geactiveerd wordt het bedrag van een Smartcard (ca. 30,- euro) in mindering gebracht.
 
Omruilen

Natuurlijk begrijp ik je punt.. Maar hiervoor kun je niet bij Ziggo terecht, je koopt bij Ziggo een product, waarbij Ziggo duidelijk communiceert over de werkwijze en voor welke toestellen dat geschikt is. Dat het dan niet werkt is heel erg vervelend (Diesel in een benzine auto gooien is ook niet goed hé ;))

Echter kun je wel binnen 14 dagen terecht bij je verkooppunt, daar kun je dan alsnog aangeven dat je een P model wilt, en geen W model. De winkel is dan verplicht je ''klacht'' in behandeling te nemen, je hebt tenslotte omruilgarantie..

Is het langer dan 14 dagen geleden, dan ben je inderdaad de dupe geworden van het belachelijke spel van Samsung... Ik begrijp je volledig, aangezien ik gemiddeld 20-25 klanten per dag bij mij in de winkel krijg die ik tot mijn spijt moet vertellen dat het CI+ startpakket niet werkzaam is omdat ze een niet-gecertificeerd toestel hebben..

Je kan dirie dingen doen:
- of analoog blijven kijken
- of een decoder gebruiker
- of je TV verkopen en wel een gecertificeerd toestel aangeschaffen
Ik heb de twee toestelen die ik gekocht heb op 9 juli mogen omruilen voor twee nieuwe toestelen die het wel deden.100 euro bijbetalen maar nu wel 2 -100 hertz tv's ipv 1.BCC beverwijk bedankt hiervoor.
 
Geacht forrum .......
heb na lang zoeken wat reclame materiaal gevonden ...oa ook het dealers boek van samsung zelf voor het jaar 2009
en via hun site ook nog na gekeken
https://www.samsung.com/nl/consumer...type=lcdtv&model_cd=LE32B650T2PXXN&fullspec=F
daarin staat het toestel als voor beide soort ontvangst is gespecificeerd in 1 toestel waar ook mpeg4 in de ontvanger heeft welke voor ci+ noodzakelyk moet zyn <dat gegeven heb ik ergens gelezen op het net maar weet niet meer specifiek waar dat was >
is er aangaande dat reclame materiaal , en dealers boek ,waarNIET instaat dat er twee verschillende types uitgebracht zyn ? <ci en ci+>
OM daar wat mee te doen ??
ik vind dat je toch op reclame materiaal afgaat <zowel de koper als de verkoper >
en in de winkel je besluit om zoon tv toestel te kopen aangaande wat men weet <via zulke specificaties> zo wel de klant als winkel zelf ?
ziggo kan je daar niet op aanspreken aangaande de toestellen van samsung zelf in de winkel gebracht word voor de verkoop aan de toekomstige tv HD kyker en dus ziggo niet
ziggo zelf reclameerde in het begin op de tv uitzendingen zelf dat je aar een geschikt tv toestel moet kopen/hebben om dat te kunne zien dus iedereen ging de winkel in en die verkocht graag .....
de toestellen welke zy in vooraad hadden P en W versies in 1
zie specificaties en reclame/informatie materiaal oa dealersboek
fout dus ......jammer genoeg en nu zyn wy zowel de koper als verkoper daar de dupe van nu
nu nog zie ik geen reclame er voor op de tv uitzendingen dat je toestel daar geschikt voor moet zyn ... invm met ci+
waarom nu nog niet deze info op de tv zelf nog nie verteld word snap ik oook nog steeds niet ???

wie moet of mag je daar dan aansprakelyk zyn ?? aan gaande deze niet komplete informatie/specificatie?
myn vraag is nu dan oook
is hier totaal dan niks mee te doen invm omruil/ombouw van deze toestellen ???
sorrie als ik niet duidelyk genoeg ben maar is er totaal geen verhaal te halen dan ?? al zy het via een totaal aan gedupeerde daarvan ???
waar kan je dan terecht meer als ze reclameren met specificaties en je dat niet verkopen ????
 
Ook slachtoffer van de W versie

Ja, ook ik heb in januari bij MM een 32B650 gekocht die een interface voor Ziggo zou hebben, helaas dus ook een T2W gekregen, de lijst op de Ziggo site met dat gedoe over een W en P kwam pas nadat ik de ci+ heb uitgepakt en installeren wilde.

Kan ik de CI+ set nog terugbrengen omdat de kaart niet geactiveerd is???
Alvast bedankt
 
Ja, ook ik heb in januari bij MM een 32B650 gekocht die een interface voor Ziggo zou hebben, helaas dus ook een T2W gekregen, de lijst op de Ziggo site met dat gedoe over een W en P kwam pas nadat ik de ci+ heb uitgepakt en installeren wilde.

Kan ik de CI+ set nog terugbrengen omdat de kaart niet geactiveerd is???
Alvast bedankt

Welkom bij de clup Meneer haha.
Ik heb er ook nog 1 kon hem niet terug brengen helaas.
 
Club voor gefrustreerde Samsung bezitters oprichten?!

Welkom bij de clup Meneer haha.
Ik heb er ook nog 1 kon hem niet terug brengen helaas.

Als we ons samen sterk maken tegen Samsung en/of de winkelketen die deze toestellen verkocht dan kunnen we misschien wel iets gedaan krijgen, samen staan we sterk.
 
Als we ons samen sterk maken tegen Samsung en/of de winkelketen die deze toestellen verkocht dan kunnen we misschien wel iets gedaan krijgen, samen staan we sterk.


Kunnen die winkel ketens niet by ons in totaal aan sluiten ?? Dan staan we nog sterker toch ?? Zy <de winkel ketens in het totaal zyn er ten slotte ook de dupe er van ?? <ontevereden> klanten komen dacht ik het eerst by hun , verhaal halen toch ? zy wisten TOCH ook niet beter ??
 
MediaMarkt versus Samsung

Hallo allemaal,

Ik ben donderdag bij Mediamarkt in Heerlen geweest, ze hebben hier al 5 klachten over de Wxxn toestellen gehad en ze wisten ervan dat er landelijk nog meer klachten zijn, ze zijn in gesprek met Samsung over hoe en wat ze gaan doen om het probleem op te lossen, binnen 2 weken zou er een antwoord zijn.:?:

Het is nu zaak dat we een steuntje in de rug krijgen en dat iedereen met dit probleem, contact opneemt met zijn vestiging van MM waar het toestel gekocht is. Geef daar je klacht door. des te meer klachten des te groter de kans op een oplossing.

:giveup::giveup: is het mogelijk dat Ziggo (oproep aan Anoniem) ons hierbij helpt en de druk bij Samsung iets kan opvoeren.:giveup::giveup:

Bij BCC zijn er al toestellen geruild op hun eigen initiatief had hij gehoord, MediaMarkt is ook aan het denken om dit te gaan doen, maar ook het ombouwen van de module naar een CI+ wordt onderzocht, vertelde de medewerker mij donderdag, ze willen wel iets voor de vele Samsung klanten doen.

GA A.U.B. ALLEMAAL NAAR JULLIE WINKEL TERUG EN LEG HET PROBLEEM ALDAAR VOOR EN EIS :no: EEN OPLOSSING, DE KLANT IS KONING.

Groet, JoaWah
 
Fyn voor BBC klanten dat dit gebeurd voor hun een omruil van t2w voor een t2p
Zou het kunnen dat de topic naam hier voor veranderd zou kunnen worden in ----- samsung geeft mischien wel thuis ----- ??? --- of iets dergelyks ???
Om t2w gebruikers hier op te atenderen ??
Ik ben bang dat men na constateren van het t2w versie een hoop mensen het hebben opgegeven hier in deze topics te blyven kyken aangaande de ci+ info ???
Mischien onzin ... maar toch ???
Is het bekend by Ziggo <Anoniem> om hoeveel gebruikers het ook gaat met een T2W versie ??
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top