• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storingen (blokjes) daarna beeld even op zwart RTL en SBS

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Roxy,

Het valt toch wel mee wat je op de kop hebt gezet?
Het is vaker dat een helpdesk niks van dit soort storingen af weet. maar goed dat je dit forum gevonden hebt....:wink:
Gisteravond van 20.00 tot 23.00 uur naar SBS6 gekeken en geen storing meer gehad!
Bedankt voor het oplossen, Ziggo medewerkers.
Hopelijk stabiliseert het zich weer, want ben een tevreden gebruiker.

Nou ik heb al onkosten gehad signaal versterker gekocht wat niet helpt dozen gewiseld enz achteraf hoor je dan dat er meer menssen last van hebben.
nu zegt ziggo weer decoder resetten ,het probleem ligt gewoon bij hun.

roxy.
 
Ik heb gisteren geen storingen meer gezien
 
hallo

Iedereen die hier last van heeft ook even melden bij ziggo
want zij zeggen dat er geen storing,klachten meldingen zijn.
ik heb hey ook op veronic sbs6 rtl4.

gr roxy omg horst n limburg.:giveup:

Als je de problemen nu nog hebt is er bij jouw wat anders aan de hand.
De problemen die de gebruikers hier melden had een centrale oorzaak en is opgelost. probleem was een enkele keer per avond een paar hiks achter elkaar dus niet continu

Welke zender heb je exact problemen?
Toevallig op 5 t/m 8? Deze frequentie zit in Limburg op 586.75 en die komt in Limburg helaas ook overeen met een digitenne mast. Als je hier problemen mee hebt zit er niks anders op dan de juiste aansluitsnoeren en stekkers te gebruiken. Kijk voor tips op kabelkeur.nl. En kom je er helemaal niet uit komt en je 100% zeker bent dat je eigen installatie oke is, bel dan de helpdesk en vraag om een monteur.

Tips:
www.stai.nl
https://www.stai.nl/watiser2.htm
https://kabelkeur.nl/storing-oplossen/digitaal/blokkerig-beeld/
 
:applause:

Ik heb die storingen vanaf vorigeweek vrijdag , gisteren avond was het weer goed.
Nu maar afwachten.

gr roxy


Roxy, Twigger, kegeltje josje en de anderen bedankt voor de bevestiging!
Dit komt ook overeen met onze management systemen en onze eigen bevindingen het is altijd prettig om te weten dat dit ook zo ervaren. Het is wat mij betreft dus ook opgelost en dit topic kan wat deze klacht betreft gesloten worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan