Topicstarter
Topicstarter
Ed
En om te voorkomen dat iedereen met deze klacht met zulke tips het riet in gestuurd wordt en nutteloos een monteur op hun dak krijgt, moet men dit dus kenbaar maken op de helpdesk. Hoe meer klachten, des te meer redenen en bewijs om een monteur naar de oorzaak te laten kijken.En ja hoor ook in Hoorn postcode 1689 zijn er problemen download normaal 16Mb/sec en nu krap aan 4,5 Mb/sec, Upload +/- 2 Mb/sec. Dit is dus ook al een paar dagen zo. van af vorige week woensdag. Melding naar Ziggo gedaan en standaard antwoord met router verwijderen PC opstarten in veiligemode blablablabla enz. Allemaal dedaan, maakt dus niets uit.
Misschien is er wel een muis in dat stenen huisje gekropen en geëlektrocuteerd :schater:. Als niemand klaagt bij de helpdesk , dan gebeurt er ook niets Er komen al klachten uit de regio Wormer tot regio Bovenkarspel. Over die hele strook. Dus bel aub en zoals men op de helpdesk zegt, niet via dat formulier.
Nou dan wacht je lekker tot 1 december en als het niet beter wordt? Dan wacht je nog langer? Misschien is er nu wel echt een storing die daar niets mee te maken heeft. Maar ja, zal niet de eerste keer hier zijn dat men denkt dat een ander het wel oplost .Helpdesk bellen wachttijd >20 min. Misschien dat het na 1 december beter wordt.
Laatst bewerkt door een moderator: