• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing in Hoofddorp e.o.

Status
Not open for further replies.
beste wensen

wens cees een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar toe

en er zullen altijd mensen blijven die het misschien beter weten

daar om sluit ik af met jou slotzin

The difference between theory and practice in practice is bigger than the difference between theory and practice in theory....

peter
 
Het lijkt inderdaad opgelost. Hier postcode 2135 en Astraweb gaat weer met gezwinde spoed. Kijken of dit zo blijft duren.


john
 
Ook hier al geruime tijd langzame verbindingen (tot standkomen en doorvoer, postcode 2135). De storing is weliswaar op "grijs" gezet op de storingspagina van Ziggo, maar ik ben er nog niet gerust op. Ziggo bepaald immers zelf een storing op "opgelost" te zetten.

asd-tr0409-cr101-ae14-10.core.as9143.net laat nog 10-20% loss zien, de responsetijd van pagina's is zo nu en dan nog steeds lang, soms zelftot een time-out aan toe. En mijn ervaring met Ziggo is inmiddels zodanig dat ik eerst eens een maand stabiliteit wil, zoals ik gewent was in al die jaren Multikabel.

 
Zucht....
Lees af en toe het hele topic eens. Bijvoorbeeld hier.
De packetloss zegt niets over het functioneren van die router.

:thankyou: CeeS, ja ik heb de pittige en degelijke discussie wel gelezen, bedankt voor de info. Blijft dat ik een maandje wacht voordat ik gerust ben, ik hoop dat je dat begrijpt.

Fijne kerst en een prettig nieuw jaar!
 
Zo mannen, lekker kerstdiner gehad ?? :wink:

Probs opgelost neem ik aan, al een paar uur geen posts meer gezien......... :cool:
 
Hier in Hoofddorp lijkt het in ieder geval uitsteeeekend te gaan.:pompom:Van wat ik lees in de andere topics is het probleem ook daar opgelost.

Gevalletje "capaciteit te weinig", als je het mij vraagt, maar daar hebben ze nu wat aan gedaan. Ik denk dat dit topic zo onderhand gesloten kan worden :wink:

In ieder geval dank aan allen die hier gereageerd hebben. Zonder deze "massale opstand" had Ziggo vol blijven houden dat er geen probleem was geweest. Daarnaast ook dank aan MGV voor het gebruiken van hun kanalen om dit probleem bij Ziggo aan te stippen, en ons te voorzien van wat schaarse info:thankyou:.
 
In ieder geval dank aan allen die hier gereageerd hebben. Zonder deze "massale opstand" had Ziggo vol blijven houden dat er geen probleem was geweest. Daarnaast ook dank aan MGV voor het gebruiken van hun kanalen om dit probleem bij Ziggo aan te stippen, en ons te voorzien van wat schaarse info:thankyou:.

Hier heb ik weinig aan toe te voegen!
:)
 
Bij mij is ook alles opgelost.Had er toch weken last van gehad. Eerst was het sporadisch en 3 weken geleden permanent. Ik ben blij met deze forum ivm met de tijdelijke oplossing poort 80.

Mensen bedankt :pompom:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top