• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing casema gebied.

Status
Niet open voor verdere reacties.
In Zoetermeer is het ook geen kijken meer, een en al hapering.
 
Was iets te voorbarig, de storing is weer begonnen blokvorming en wegvallen geluid.

Kortom Ziggo heeft nog niet alle zaken op orde.

Nog meer mensen last in het "oude Casema gebied" ?
 
in gorinchem 4204 nog steeds hommeles
veel artifacts slecht geluid en wegvallend beeld (zwart)
 
Zijn er mensen in omgeving Den Helder (multikabel) die ook veel last hebben van storing. Bij mij is het al de derde dag dat er een paar keer per dag storing is. De storing is het overslaan van beeld (blokvorming) en het geluid (wegvallen geluid), erg iritant.
 
Hier is de hik weer over, ze zijn zeker geschrokken(daar gaat de hik van over zeggen ze).
 
Zijn er mensen in omgeving Den Helder (multikabel) die ook veel last hebben van storing. Bij mij is het al de derde dag dat er een paar keer per dag storing is. De storing is het overslaan van beeld (blokvorming) en het geluid (wegvallen geluid), erg iritant.
Dat vroeg ik me dus net ook af. Ben dus niet de enige. Had er al een topic over gestart. Hier was het enkelt het geluid, dat haperde.
Nog eens even beneden checken.

Keep you posted.

[19.00 uur] Hier weer oké!
 
Jongens, die storing is natuurlijk helemaal onze eigen schuld.

Geachte heer/mevrouw,

Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC3531 - Storing - TV Digitaal - Storing: Verbinding en ontvangst".

Een storing zoals u beschrijft heeft in de meeste gevallen te maken met een slecht of zwak signaal hetgeen niet voldoende is voor de decoder om goed te kunnen functioneren.

Om uit te kunnen sluiten of de oorzaak zich binnen- of buitenshuis bevind, wil ik u vragen om een kabeltest uit te voeren:
U sluit uw digitale decoder zonder randapparatuur direct op de Ziggo hoofdaansluiting aan. U gebruikt hiervoor een gegoten coaxkabel van maximaal 3 meter lengte. Dit is een kabel met aan beide uiteindes gegoten, niet-demontabele stekkers. Onder randapparatuur wordt bijvoorbeeld huisnetversterkers, video-, dvd en harddiskrecorders verstaan. De hoofdaansluiting is de aansluiting in uw woning waar de groene Ziggo-kabel binnenkomt. Vervolgens sluit u uw decoder met één scartkabel aan op uw televisie en ontkoppelt u overige scartkabels.
Indien u na deze test nog signaalproblemen ondervindt adviseer ik u om telefonisch contact op te nemen met de Klantenservice. U kunt dan samen met één van onze technische medewerkers het probleem analyseren en indien nodig een monteurafspraak maken.

[FONT='Verdana','sans-serif']Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nlvoor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze klantenservice.[FONT='Verdana','sans-serif'][/font][FONT='Verdana','sans-serif']Klik hier voor meer informatie.[/font][FONT='Verdana','sans-serif'][/font]
[/font]


Met vriendelijke groet,


Afdeling Klantenservice
Ziggo B.V.


:mrgreen:
Ik heb ook zo'n soort dom berichtje gehad, die gaan bij mij gelijk de prullebak in.
 
Was iets te voorbarig, de storing is weer begonnen blokvorming en wegvallen geluid.

Kortom Ziggo heeft nog niet alle zaken op orde.

Nog meer mensen last in het "oude Casema gebied" ?

Ja 2914 het is gewoon geen kijken :(

Bij het melden kon ik weer stekkers gaan trekken en decoders van de spanning halen en de boel resetten. Ik heb gezegt dat ik dat niet van plan was hij gewoon een storing voor de TD moest maken.
 
Dat zijn "zoethoudertjes" en de problemen bij de klant zoeken. Allemaal onzin van Ziggo het heeft allemaal goed gewerkt in het verleden en nu ineens niet meer.

Dus Ziggo kijk eerst in de eigen keuken en verplaats het probleem niet naar de klant!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan