• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

smtp.casema.nl werkt niet

Status
Not open for further replies.
J

Jan Smit

Sinds gisteren werkt in postcode 1964 de smtp server van casema niet en het staat niet op de storings pagina van Ziggo, hebben meer mensen hier last van dus het gaat om de post die verzonden moet worden ik heb sinds 28 september het alles in een plus pakket
 
Sinds gisteren werkt in postcode 1964 de smtp server van casema niet en het staat niet op de storings pagina van Ziggo, hebben meer mensen hier last van dus het gaat om de post die verzonden moet worden ik heb sinds 28 september het alles in een plus pakket

Heb je smtp.ziggo.nl al geprobeerd ? Deze werkt wel in het voorm. @Home gebied.
 
Heb je smtp.ziggo.nl al geprobeerd ? Deze werkt wel in het voorm. @Home gebied.
Neen smtp.ziggo.nl werkt ook niet, wel smtp.online.nl dat is mijn vorige provider (Orange via de kabel )
 
Hi!

Sinds gisteren werkt in postcode 1964 de smtp server van casema niet en het staat niet op de storings pagina van Ziggo, hebben meer mensen hier last van dus het gaat om de post die verzonden moet worden ik heb sinds 28 september het alles in een plus pakket

Ik zie vanaf jouw IP adres al minimaal 10 berichten langs komen op de mailserver vanmorgen. De eerste om 10:23:04 en daarna nog een aantal. Wat precies is het probleem? Volgens mij werkt het gewoon het versturen!

Bye,
Raymond.
 
Hi!

Neen smtp.ziggo.nl werkt ook niet, wel smtp.online.nl dat is mijn vorige provider (Orange via de kabel )

smtp.ziggo.nl dat klopt, daar kunnen nog niet alle Casema klanten terecht. Binnenkort wel. Maar smtp.casema.nl moet gewoon werken hoor. Ik zie je ook gewoon mailen dus ik vermoed dat je zelf iets verkeerd doet of dat smtp gewoon werkt en dat je een ander probleem hebt.

Bye,
Raymond.
 
Last edited by a moderator:
je werkt voor Ziggo, dan ben je nog niet helemaal wakker geloof ik.... :roll:

jullie proberen ons op een of andere manier toch echt duidelijk te maken dat er iets mis is met jullie mailserver...

actief.gif
actief.gif
actief.gif
Groepsstoring van maandag 6 oktober 12.28 uur tot maandag 6 oktober 20.28 uur
In het oude casema verzorgings gebied is er op dit moment een mail storing. Klanten kunnen we mail versturen echter niet ontvangen. We zijn op de hoogte van deze storing en werken aan een spoedige oplossing
actief.gif
actief.gif
actief.gif
Groepsstoring van maandag 6 oktober 18.33 uur tot (nog niet bekend)
Op dit moment is er een storing met email adressen die eindigen op @casema.nl. Hierdoor kunt u tijdelijk geen e-mail ontvangen via zowel Casema webmail als het email programma op uw pc. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
actief.gif
actief.gif
actief.gif
Groepsstoring van maandag 6 oktober 18.33 uur tot maandag 6 oktober 18.34 uur
Er is een Storing op alle diensten in uw gebied
actief.gif
actief.gif
actief.gif
Groepsstoring van maandag 6 oktober 18.33 uur tot maandag 6 oktober 18.33 uur
Er is een Storing op alle diensten in uw gebied
 
Hi!

je werkt voor Ziggo, dan ben je nog niet helemaal wakker geloof ik.... :roll:

jullie proberen ons op een of andere manier toch echt duidelijk te maken dat er iets mis is met jullie mailserver...

Ik heb niet veel geslapen vannacht maar ben zeker wel wakker. Ik heb specifiek op het IP adres van klant in kwestie gezocht op de mailserver. Ik zie dat hij daar minimaal 10 e-mails op heeft afgeleverd. Wie is er niet wakker? Post svp geen onzin. Ik kan mezelf prima redden. Dit probleem is iets heel anders. Mailserver is niet 1 ding, dit betreft het poppen. De mail storage. Gebruiker heeft het over smtp, versturen van mail. De ene staat in Tilburg en Groningen, de andere in Den-Haag.

Bedankt voor je opmerking alleen voegt niuet heel veel toe aan een thread waar ik voor inlog op de mailserver, de logs check, en ZIE dat de klant gewoon mails verstuurd.

Bye,
Raymond.
 
Inderdaad. Ik kan hier nog steeds geen e-mail versturen in het oude casema gebied (wijdemeren).

smtp.ziggo.nl geprobeerd.. Geen succes. KPN was al slecht, Casema werkte altijd perfect. Maar sindsdien Ziggo. Hard achter uit gegaan. Was er maar glasvezel hier!
 
Hi!

Inderdaad. Ik kan hier nog steeds geen e-mail versturen in het oude casema gebied (wijdemeren).

smtp.ziggo.nl geprobeerd.. Geen succes. KPN was al slecht, Casema werkte altijd perfect. Maar sindsdien Ziggo. Hard achter uit gegaan. Was er maar glasvezel hier!

smtp.ziggo.nl werkt niet voor jouw IP range, dat is correct. Wat voor melding krijg je op smtp.casema.nl precies? Heb je wellicht zelf andere DNS servers (hard) ingesteld in je modem of op je PC?

Bye,
Raymond.
 
Hi!



Ik heb niet veel geslapen vannacht maar ben zeker wel wakker. Ik heb specifiek op het IP adres van klant in kwestie gezocht op de mailserver. Ik zie dat hij daar minimaal 10 e-mails op heeft afgeleverd. Wie is er niet wakker? Post svp geen onzin. Ik kan mezelf prima redden. Dit probleem is iets heel anders. Mailserver is niet 1 ding, dit betreft het poppen. De mail storage. Gebruiker heeft het over smtp, versturen van mail. De ene staat in Tilburg en Groningen, de andere in Den-Haag.

Bedankt voor je opmerking alleen voegt niuet heel veel toe aan een thread waar ik voor inlog op de mailserver, de logs check, en ZIE dat de klant gewoon mails verstuurd.

Bye,
Raymond.

Ja klopt ik verstuur via smtp.online.nl want smtp.casema.nl werkt hier nog steeds niet
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top