• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Slechte internetverbinding / Geen telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ marcedwin

Dat jij niet begrijpt dat je verbinding met 10% verlies gewoon 100% in orde kan zijn lijkt mij geen excuus om dan maar klantenservicemedewerkers aan de schandpaal te hangen...

Naam verwijderen lijkt mij op zijn plaats


VRIEND, dit gaat heel ergens anders over. TRAAAAAAAAAGHEID en niet SNELHEID.
 
ik ben het gewoon helemaal zat.
was jaren een tevreden multikabel gebruiker. ik heb het alles-in-één-pakket.
Nu ineens elke dag een storing van de telefoon, of de helft van het gesprek valt weg, of ik kan helemaal niemand bellen. Snelheid van downloaden is acceptabel (1855 KB/s) maar upload is om te janken: 220 KB/s (= 1760 Kb/s), dat is dus echt niet de 3 mbit die beloofd is. Het is toch niet normaal dat die mensen van Ziggo NOG STEEDS 3 mbit op hun website hebben staan, terwijl ze dit nu al 2 maanden NIET leveren!!!!

Elke dag storingen, als je wilt bellen moet je 10x modem per dag resetten.
Ik snap niet dat dit onbestrafd door kan gaan.
 
Wij vinden het erg vervelend dat u problemen ondervindt met uw verbinding . Hiervoor onze excuses. Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen. Als u een e-mail zendt met uw klantgegevens en een begeleidend schrijven naar [email protected], met als onderwerpregel "Webcare", nemen wij uw klacht in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan