R
rickytt3
het apparaat werkt toch?
Mwah, ik kan nog wel een paar héééle kleine puntjes van aandacht verzinnen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
het apparaat werkt toch?
Ben de afleveringen van Lost aan het kijken , wat een ellende de series staan gewoon door elkaar.
Dus je bent wel eff bezig tot je de goede hebt.
Menu is ook zeer traag bijv de gids instellen.
Kon allemaal wel wat sneller en overzichtelijker.:thankyou:
De release van de nieuwe firmware is uitgesteld naar de nacht van 16 op 17 juni.
Als je geen risico wilt lopen, zet dan automatische updates via het menu uit en kijk of er hier klachten verschijnen waar je niet blij van zou worden, of juist reakties waarbij je zegt 'hebben'. Dan kun je later alsnog updaten.Dat is heel goed nieuws.
Ik heb me Cisco ITV zend/ontvanger kunnen omruilen af gelopen dinsdag 09-06-2009 voor eentje met de juiste firmware 1.1.0.E er in.
Alle ITV diensten werken perfekt en de rest ook.
Als ik het goed heb, komt in de nacht van 16 op 17 Juni 2009 firmware 1.1.0.F op ITV net.
Ik hoop wel dat het Ziggo ITV team de firmware goed en grondig heeft getest.
Ik heb geen zin om weer de Cisco omruilen naar een firmware update, zoals een paar maanden geleden is gebeurd met de firmware versie 1.0.2.5
Een zeer verstandig advies. Ik kijk bij elke firmware update ook eerst altijd een lange tijd wat de klachten van anderen zijn. Het zal namelijk niet de eerste keer zijn dat een door Ziggo "geteste" firmware update meer schade aanricht dan goed doet. Vandaar dat ik ook zwaar tegen door Ziggo geforceerde updates ben op mijn persoonlijke eigendommen.Als je geen risico wilt lopen, zet dan automatische updates via het menu uit en kijk of er hier klachten verschijnen waar je niet blij van zou worden, of juist reakties waarbij je zegt 'hebben'. Dan kun je later alsnog updaten.
Als je geen risico wilt lopen, zet dan automatische updates via het menu uit en kijk of er hier klachten verschijnen waar je niet blij van zou worden, of juist reakties waarbij je zegt 'hebben'. Dan kun je later alsnog updaten
Een zeer verstandig advies. Ik kijk bij elke firmware update ook eerst altijd een lange tijd wat de klachten van anderen zijn. Het zal namelijk niet de eerste keer zijn dat een door Ziggo "geteste" firmware update meer schade aanricht dan goed doet. Vandaar dat ik ook zwaar tegen door Ziggo geforceerde updates ben op mijn persoonlijke eigendommen.
Het wordt ook niet geaccepteerd dat winkeliers het BIOS password van verkochte PC's zetten om te voorkomen dat de klant misschien een foutje maakt bij één van de instellingen. Dan moeten de handleidingen maar duidelijker worden i.p.v. die opsommingen van opties zonder uitleg wat het nu precies doet. Ziggo laat nu opties door fabrikanten dichtzetten omdat ze het hun helpdesk personeel niet te moeilijk willen maken. Als de ontvangers het eigendom zouden blijven van Ziggo en de klanten die dingen in bruikleen hebben dan is dat beleid van Ziggo verdedigbaar, maar niet zodra we het hebben over eigendommen. Het is toch niet normaal dat Ziggo zonder daarover openlijk te communiceren besluit om maar even een paar opties te verwijderen uit de Cisco ontvanger zoals S-Video en de Original mode omdat het anders te moeilijk wordt voor het eigen personeel? Gaan ze nu ook van de TV fabrikanten eisen dat die allerlei opties gaan verwijderen omdat hun helpdesk personeel anders geen support kan verlenen? Ziggo moet niet op de stoel van de fabrikanten willen gaan zitten en dus de support door de fabrikanten laten uitvoeren waar het thuis hoort. Als ik iets verdraai aan mijn analoge TV dan klop ik ook niet bij Ziggo aan voor support.Nee: omdat ik denk dat je meer verknald dan dat je goed doet als je niet weet waar je wel en niet aan mag/kan zitten.
Ja: Het is wel je eigen apparaat maar je zit wel op het netwerk van...doe je dingen verkeerd zou dat wellicht kunnen leiden tot storingen etc.