• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Rara wat zou het zijn!

  • Onderwerp starter Mokerhamer
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze de kans geven om het optelossen? ik vind het prima maar ik denk egt dat ze met een compensatie komen dit zijn mijn problemen.

Internet:
Na veel bellen bleek mijn Netgear Router kapot te zijn, dat heeft de monteur geconstateerd. Nu moet ik hem terug sturen wat ik ZELF moet betalen. Ze zijnden dat ik een stukker binnen 1 dag zou hebben en dat het max 7 dagen duurt. Na 2 dagen belde ik en kreeg ik te horen dat de stikker al 5 werkdagen nodig heeft.

T.v/Telefonie:Me smart card kreeg ik niet geactiveer ik heb gebelt/via internet en zelfs klantenserivice mee lastig gevallen. Na 5x erover te bellen naar de klanten serive kreeg ik te horen dat mijn smartcard nog niet is toegewezen. De monteur had wat geregeld maar na 3 dagen max, zou ik geen tv meer hebben omdat de systeem mij smartcard automatisch gaat uitschakkelen omdat hij niet is toegewezen aan een abbo. Dit abbo is overigens 2 weken te laat. Mijn telefoon doet het prima, helaas kan ik alleen bellen terwijl ik voor nummer behoud heb gekozen, dus ik bellen naar Ziggo. Ja meneer we moeten wachten tot KPN ons de machtiging geeft om het over te nemen en dat is waneer de abbonoment stopt. maar de kpn abbonoment is al 2 weken + gestopt!. Meneer dan light het vast aan uw aansluiting,telefoon,de buurvrouw die te zwaar is, aan de kpn, of stomweg gewoon aan ons :shock: nja dat laatste zouden ze nooit zeggen.

Dus momentueel zit ik thuis met:
Internet: Max 1 aansluiting
T.v: Mooie 124 CM LCD scherm!, waar ik de hele dag sneeuw op kan kijken.
Telefoon: ik kan alleen bellen, wat alleen naar ziggo klanten service gaat eigelijk.

In het begin zoo veel gezijk gehad, en ik dacht egt dat het aan mij lag nu blijkt geen vaan de 3 producten goed te deugen! ik denk niet dat ze het zo snel voor elkaar krijgen
 
1. Tja vervelend dat de router defect is, maar daar kan Ziggo op zich ook niet zoveel aan doen. Een apparaat kan nu eenmaal defect zijn of gaan, het is alleen erg vervelend voor degene die het apparaat op dat moment in zijn bezit heeft.

2. Sneeuw op je tv omdat je de smartcard niet geregistreerd kijkt? Wellicht denk ik nu te pragmatisch, maar daar is volgens mij een hele eenvoudige tijdelijke oplossing voor..... coaxkabel op de tv zelf aansluiten, kan je middels de ingebouwde analoge tuner toch tv kijken, maar nogmaals, wellicht denk ik te simpel in dit soort zaken.
 
1. Tja vervelend dat de router defect is, maar daar kan Ziggo op zich ook niet zoveel aan doen. Een apparaat kan nu eenmaal defect zijn of gaan, het is alleen erg vervelend voor degene die het apparaat op dat moment in zijn bezit heeft.

2. Sneeuw op je tv omdat je de smartcard niet geregistreerd kijkt? Wellicht denk ik nu te pragmatisch, maar daar is volgens mij een hele eenvoudige tijdelijke oplossing voor..... coaxkabel op de tv zelf aansluiten, kan je middels de ingebouwde analoge tuner toch tv kijken, maar nogmaals, wellicht denk ik te simpel in dit soort zaken.

Eigelijk kijk je er wel makelijk naar. Als je iets neemt wil je krijgen waarvoor je betaald (dus wat ze je beloven) als jij de snelheid niet haalt en het is hun oorzaak, hun zal het niet boeien zolang je maar betaald. Ik wil waard voor mijn geld en als hun veel te laat zijn met dingen activeren is niet mijn zaak ik had mijn abbonement aangesloten 3 maandengeleden en ik had ze precies gezecht waneer alles moet in gaan, als 2 maanden niet genoeg is dan weet ik niet wat ze met gebruikers die meteen internet een abonnement willen.

Ik wil gewoon waar ik voor betaal en wat hun mij hebben belooft.
 
ik had toch een cursusje nederlands gevolgd als ik jou was :oyeah: <<grapje van rutger>>
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan