Topicstarter
Topicstarter
Mokerhamer
Ze de kans geven om het optelossen? ik vind het prima maar ik denk egt dat ze met een compensatie komen dit zijn mijn problemen.
Internet:
Na veel bellen bleek mijn Netgear Router kapot te zijn, dat heeft de monteur geconstateerd. Nu moet ik hem terug sturen wat ik ZELF moet betalen. Ze zijnden dat ik een stukker binnen 1 dag zou hebben en dat het max 7 dagen duurt. Na 2 dagen belde ik en kreeg ik te horen dat de stikker al 5 werkdagen nodig heeft.
T.v/Telefonie:Me smart card kreeg ik niet geactiveer ik heb gebelt/via internet en zelfs klantenserivice mee lastig gevallen. Na 5x erover te bellen naar de klanten serive kreeg ik te horen dat mijn smartcard nog niet is toegewezen. De monteur had wat geregeld maar na 3 dagen max, zou ik geen tv meer hebben omdat de systeem mij smartcard automatisch gaat uitschakkelen omdat hij niet is toegewezen aan een abbo. Dit abbo is overigens 2 weken te laat. Mijn telefoon doet het prima, helaas kan ik alleen bellen terwijl ik voor nummer behoud heb gekozen, dus ik bellen naar Ziggo. Ja meneer we moeten wachten tot KPN ons de machtiging geeft om het over te nemen en dat is waneer de abbonoment stopt. maar de kpn abbonoment is al 2 weken + gestopt!. Meneer dan light het vast aan uw aansluiting,telefoon,de buurvrouw die te zwaar is, aan de kpn, of stomweg gewoon aan ons :shock: nja dat laatste zouden ze nooit zeggen.
Dus momentueel zit ik thuis met:
Internet: Max 1 aansluiting
T.v: Mooie 124 CM LCD scherm!, waar ik de hele dag sneeuw op kan kijken.
Telefoon: ik kan alleen bellen, wat alleen naar ziggo klanten service gaat eigelijk.
In het begin zoo veel gezijk gehad, en ik dacht egt dat het aan mij lag nu blijkt geen vaan de 3 producten goed te deugen! ik denk niet dat ze het zo snel voor elkaar krijgen
Internet:
Na veel bellen bleek mijn Netgear Router kapot te zijn, dat heeft de monteur geconstateerd. Nu moet ik hem terug sturen wat ik ZELF moet betalen. Ze zijnden dat ik een stukker binnen 1 dag zou hebben en dat het max 7 dagen duurt. Na 2 dagen belde ik en kreeg ik te horen dat de stikker al 5 werkdagen nodig heeft.
T.v/Telefonie:Me smart card kreeg ik niet geactiveer ik heb gebelt/via internet en zelfs klantenserivice mee lastig gevallen. Na 5x erover te bellen naar de klanten serive kreeg ik te horen dat mijn smartcard nog niet is toegewezen. De monteur had wat geregeld maar na 3 dagen max, zou ik geen tv meer hebben omdat de systeem mij smartcard automatisch gaat uitschakkelen omdat hij niet is toegewezen aan een abbo. Dit abbo is overigens 2 weken te laat. Mijn telefoon doet het prima, helaas kan ik alleen bellen terwijl ik voor nummer behoud heb gekozen, dus ik bellen naar Ziggo. Ja meneer we moeten wachten tot KPN ons de machtiging geeft om het over te nemen en dat is waneer de abbonoment stopt. maar de kpn abbonoment is al 2 weken + gestopt!. Meneer dan light het vast aan uw aansluiting,telefoon,de buurvrouw die te zwaar is, aan de kpn, of stomweg gewoon aan ons :shock: nja dat laatste zouden ze nooit zeggen.
Dus momentueel zit ik thuis met:
Internet: Max 1 aansluiting
T.v: Mooie 124 CM LCD scherm!, waar ik de hele dag sneeuw op kan kijken.
Telefoon: ik kan alleen bellen, wat alleen naar ziggo klanten service gaat eigelijk.
In het begin zoo veel gezijk gehad, en ik dacht egt dat het aan mij lag nu blijkt geen vaan de 3 producten goed te deugen! ik denk niet dat ze het zo snel voor elkaar krijgen