J
Jean!
Ik heb ook al elders aangegeven dat history hd niet werkt op netwerk 1081 regio groningen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb 1.32 geinstalleerd, maar heb nog geen verbetering kunnen ontdekken: ik blijf op NL1-HD een korte onderbreking van het geluid (van zo'n 1 seconde om de 5 minuten) houden. :cry:
Het beeld is in orde, net zoals bij 1.30.
Ik heb nu geregeld artefacts op Hystory HD na de upgrade. Had dit voorheen niet.
BER 000000 en signaalsterkte 81
Dat bedoel ik dus
zoveel ondersteunde decoders zijn er niet bij Ziggo.
Had Ziggo dit niet beter eerst goed kunnen testen,
op deze paar decoders, voordat ze de update voor
het eurosport HD testkanaal vrijgaven
Als je wilt teruggaan naar de oude software versie,
kan dat niet zo 1 2 3, omdat de mogelijkheid niet
wordt gegeven ( althans nu nog niet ), en blijf je zitten
met een gebrekkig systeem
Pas als er veel mensen gaan klagen, gaat Ziggo kijken
of ze een downgrade gaan plaatsen.
Eigenlijk moet je zelf de mogelijkheid hebben om dit te kunnen
kiezen vanuit het decoder menu ( of upgrade of downgrade ).
Overigens ben ik wel blij dat er mensen zijn die dit voortouw in
handen willen nemen, ondanks het feit dat ze dan meer ellende
hebben dan plezier ( echter Ziggo moet hun huiswerk eigenlijk
eerst gewoon goed doen ) voordat ze dit vrijgeven.
quote van Anoniem
sw 132 is ook met name bedoeld voor Eurosport HD,.
Dan zou dit geen invloed mogen hebben op de andere kanalen.
Dus mijns inziens een gebrekkige test door Ziggo voordat ze deze
releae vrijgaven.
Ik heb 130 draaien, en peins er voorlopig niet over om over te stappen naar 132 zolang er nog behoorlijk wat meldingen van andere zijn die wel
problemen erbij hebben gekregen, die ze voorheen niet hadden.
Nu weten we het zo langzamerhand wel.