• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe snelheid komt uit de lucht vallen.

Status
Not open for further replies.
En ook dit topic gaat weer aan de haal. Gestart met voors en tegens mbt. de helicopter mail. Nu alweer het zoveelste topic over de uitrol. Komt nog bij dat men zich gaat ergeren en af gaat zitten geven op iemand met een heel uitgesproken mening.
Er wordt niet eens inhoudelijk geargumenteerd nee men gaat de persoon in kwestie maar zitten verwijten. Nou gebied de eerlijkheid me wel te zeggen dat de persoon in kwestie ook niet bepaald veel ruimte biedt voor een dialoog.

Maar goed ook dit topic staat op de nominatie voor een slotje.

Ik moet zeggen dat het gebruikers-forum op het gebied van hulpverlening onderling en vanuit Ziggo behoorlijk aan de verwachtingen voldoet. De uitwisseling en het verkrijgen van kennis verloopt ook best wel naar wens. Als het echter gaat om beeldvorming, mn nav het doen en laten van Ziggo, oftewel het voeren van discussies dan verzuipen die erg snel in gemopper, is het niet op Ziggo dan wel op elkaar en vergeet men waar het ook alweer over ging.
 
En ook dit topic gaat weer aan de haal. Gestart met voors en tegens mbt. de helicopter mail. Nu alweer het zoveelste topic over de uitrol. Komt nog bij dat men zich gaat ergeren en af gaat zitten geven op iemand met een heel uitgesproken mening.
Er wordt niet eens inhoudelijk geargumenteerd nee men gaat de persoon in kwestie maar zitten verwijten. Nou gebied de eerlijkheid me wel te zeggen dat de persoon in kwestie ook niet bepaald veel ruimte biedt voor een dialoog.
Ja, ik ben niet erg genuanceerd, dat is niet omdat ik een onredelijk persoon ben maar dat hele Ziggo zit me echt tot hier en ik ben echt verschrikkelijk pissig op ze.

Dat dingen langer duren of misschien wat ongelukkig gecommuniceerd zijn in de media kan voorkomen, als Ziggo hier gewoon eerlijk over was geweest dan had ik hier alle begrip voor gehad. Ook het feit dat ik op basis van hun foute informatie extra kosten heb gemaakt (maand dubbel internet abbo omdat ik zo snel mogelijk naar 50mbit wilde) neem ik ze niet kwalijk.

Ik ben echter meerdere malen glashard voorgelogen door Ziggo, er is mij bijvoorbeeld door Ziggo toegezegd dat ik na 1 juli echt de nieuwe snelheid zou hebben met m'n DOCSIS 2.0 modem terwijl ze nooit de intentie gehad hebben dit waar te maken. Dit getuigd van pure minachting voor je klanten. De manier waarop Ziggo mij behandeld heeft is op het randje van oplichting. Als er dan ook nog als als extra belediging een korting wordt aangeboden dan is bij mij de maat vol.

Dat er blijkbaar mensen zijn die wel positieve ervaringen hebben met Ziggo is heel mooi, maar dat praat nog niet goed hoe ik behandeld ben. Ik ben opgevoed met het idee beloftes nagekomen horen te worden en je mensen geen verhalen op de mouw speld waarvan je weet dat ze niet waar zijn, zeker niet als deze mensen je klanten zijn.

Als er dan ook nog mensen zijn die dan dit gedrag vanuit Ziggo blijkbaar acceptabel vinden dan kan het zijn dat ik enigszins off-topic en niet heel erg genuanceerd ga reageren op zo'n bericht. Dat diet niet erg netjes is ben ik met je eens.
 
waarvan akte.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Nieuwe snelheid

N.a.v. de berichten hier op het forum, ook ff mijn modem gereset. En inderdaad de nieuwe snelheid nu al!!!!!!1:) & :shock:.

 
Wat kan mij die paar rotcenten schelen ? M'n downloads gaan er echt niet sneller van.

Hier wel :P

2wf4g05.jpg


11 en een halve minuut voor een dvd

:thumb up:

/pestmode uit
 
Ik heb niet gevraagd om korting, ik wil helemaal geen korting. Ik wil gewoon dat ze de beloofde snelheid leveren, zo moeilijk is het niet. Stuur gewoon zo'n modem op. Ik ben zelfs bereid om extra te betalen om eerder aan de beurt te mogen zijn mocht dat nodig zijn. Bied gewoon een alles-in-1-ultra abbo aan oid welke altijd voorrang krijgt bij upgrades. Er zijn hier genoeg mensen die het geen reet kan schelen dat het sneller gaat worden, doe die mensen dan gewoon als laatst.

Beetje jammer in mijn ogen.

Zolang Ziggo jou het modem binnen de door hun gestelde termijn levert is er niets wat Ziggo fout of niet goed doet. En tot die tijd leveren ze jou ook wat ze beloven. Pas als ze daar niet aan voldaan hebben kan jij claimen dat ze niet leveren wat Ziggo belooft.

Aangezien die termijn nog niet verstreken is, is er niets aan de hand en loop je mijns inziens in het luchtledige te klagen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top