P
Pio
Gisteren was er een helpdesk medewerker zo vriendelijk om het helpdesk script hier te plaatsen:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=181409&postcount=69
Volgens mij ben je dus gewoon aanbeland bij stap 5: "Alle voorgaande standaard helpdesk script stappen hebben niet het gewenste resultaat gehad, dus gaan ze maar een monteur sturen om de AOP te vervangen in de hoop dat dit misschien iets oplost."
Als je geen signaal had dan zou dat kunnen natuurlijk. Hier is echter sprake van wel een signaal, maar de twee hoofd componenten van dat signaal verlaten de ontvanger op een asynchrone manier. En daar wordt in dat script geen rekening mee gehouden, dus sturen ze maar een monteur die niets kan doen i.p.v. dergelijke gevallen gewoon direct door te zetten naar de volgende lijn.
Ik hoop dus niet dat je speciaal vrij moet nemen voor die monteur, want dan vrees ik dat het tevergeefs zal zijn en dus zonde van je vrije tijd.
Ik heb hier een nieuwe AOP in de meterkast en een wandcontactdoos (NL uitvoering) van Hirschmann van 6 maanden oud.Met het plaatsen van de nieuwe wandcontactdoos ging wel mijn signaalsterkte iets omhoog maar die was al ruim voldoende. In de muur zit de groene kabel die Ziggo ook gebruikt ( heeft iedereen hier in de buurt vanaf de bouw).
Ondanks dit heb ik toch last van lipsync. De monteur komt dus echt voor niks behalve dat je er een nieuwe AOP aan overhoudt.
Hopelijk kan de monteur het wel weer melden bij Ziggo. Helaas zijn de meeste monteurs derden, als ze de AOP hebben vervangen zit het er wat hun betreft weer op.