• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn Pakket is duurder!!??

  • Thread starter vinnie-terranova
  • Start date
Status
Not open for further replies.
Voor klachten bestaat ook binnen Ziggo zoiets als klachtenmanagement. Stuur hun een duidelijk brief die normaal onderbouwt is en je krijgt een schriftelijke reactie thuis. Niemand op dit forum hoeft daar last van te hebben, en je grijpt de koe ook nog eens bij de horens :wink:

de frustratie is logisch, eerlijk is eerlijk, maar met forumvervuiling bereik je geen Ziggo, dit forum is immers helemaal niet van Ziggo...

Probeer die brief en ontvang daarmee antwoord van de partij die er ook echt iets mee kan!
 
Je kunt geen alles in1 krijgen als het er niet is en dat is in het cogas gebied zo.
Dus naar cogas toe schrijven , mailen op de stoep staan etc..want bij dat bedrijf moet je zijn , niet bij Ziggo want het kabelnet is niet van Ziggo die leverd alleen enkele producten aan cogas.
Wie weet kunnen cogas en ziggo afspraken maken hierover.
 
Volgens mij ligt de bal bij Ziggo. Als de afspraken met Cogas niet anders worden dan moet Ziggo ons een goed alternatief geven, waardoor we wel kunnen profiteren van de voordelen tegen een gunstige prijs!

Maar ik hou er hier over op, ik zal zowel Radar als Kassa aanschrijven en ook Cogas en Ziggo.
 
Wij nemen nu op dit moment het totale pakket af bij @home.. en wilde weten of dit nu automatisch een alles-in-één pakket zou worden bij ziggo.

Dit was het antwoord van ziggo:


Je producten zijn nog niet omgezet naar Ziggo.
Binnen 2 maanden zullen alle oude @home abonnementen worden omgezet naar passende Ziggo abonnementen.
Zodra je bent omgezet naar Ziggo kun je gebruik maken van de online opties van bijv abonnement veranderen/meerdere smartcards enz enz.
 
Je producten zijn nog niet omgezet naar Ziggo.
Binnen 2 maanden zullen alle oude @home abonnementen worden omgezet naar passende Ziggo abonnementen.
Het administratie-systeem wordt nog gelijkgetrokken, @home heeft blijkbaar nog een aantal weken nodig om iedereen om te zetten.
 
Bor, je neemt de diensten af van Cogas. Dus bij klachten moet je bij hun zijn en niet bij Ziggo. Dat Cogas diensten afneemt van Ziggo doet niets af aan je klachten. Je gaat toch ook niet bij KPN zeuren als je XS4ALL ADSL het niet meer doet omdat de infrastructuur van XS4ALL bij KPN ligt.
 
Ik neem alleen de analoge dienst af bij Cogas. Ziggo moet me gewoon een goed alles in 1 alternatief aanbieden waarbij ik ook kan profiteren van dubbele snelheid internet, gratis onderling bellen en een digitale decoder! Dat is wel zo netjes van Ziggo, in plaats van ons buiten te sluiten en dat maar af te doen al: jammer dan je zit bij Cogas dus we doen niets voor je, maw je kan in de stront zakken en meer betalen en geen voordelen tov de andere ziggo-klanten.
 
Je moet met je klachten bij Cogas zijn.Dat zij van ziggo diensten afnemen is jouw zorg niet.
Maar Cogas moet wel jouw fatsoendelijk signal/internet en tv leveren.
Dus went je eens tot de klantenservice van Cogas;)
 
Het feit dat er voor mensen in Veendam en omstreken en voor het Cogas-gebied geen goed bundel-alternatief wordt gecreeerd is toch echt te wijten aan Ziggo! Ziggo moet ons of schadeloos stelen omdat wij niet kunnen profiteren van de voordelen (dus ons de extra;s geven of een korting!). We betalen nu meer doordat we alleen losse paketten kunnen afnemen en krijgen daarvoor ook nog eens minder! Dat ligt toch echt aan Ziggo die ons buitensluit en niet aan ons wil denken. Zelfs van de klantenservice krijg je te horen: jammer dan....

Ik ben toch net zo goed klant als ieder ander???

En of Cogas nu dwars zit of Ziggo zelf niet tot een overeenstemming met Cogas kan komen daar hoef ik toch niet de dupe van te worden!
 
Het feit dat er voor mensen in Veendam en omstreken en voor het Cogas-gebied geen goed bundel-alternatief wordt gecreeerd is toch echt te wijten aan Ziggo! Ziggo moet ons of schadeloos stelen omdat wij niet kunnen profiteren van de voordelen (dus ons de extra;s geven of een korting!). We betalen nu meer doordat we alleen losse paketten kunnen afnemen en krijgen daarvoor ook nog eens minder! Dat ligt toch echt aan Ziggo die ons buitensluit en niet aan ons wil denken. Zelfs van de klantenservice krijg je te horen: jammer dan....

Ik ben toch net zo goed klant als ieder ander???

En of Cogas nu dwars zit of Ziggo zelf niet tot een overeenstemming met Cogas kan komen daar hoef ik toch niet de dupe van te worden!


<sarcasme> Ik zou ze voor de rechter slepen... </sarcasme> Jongen, als je zo ontevreden bent over Cogas, Ziggo, wel/niet bundels enz, enz, enz dan koop je toch een schoteltje. Schaf daarnaast nog even adsl aan voor internet & bellen en wij zijn van het gezeur af en jij kunt dan bij bijv. Canal Digitaal de forums volgooien met alle klachten die je over hun hebt

Gert.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top