• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Krijgt Ziggo het Eredivisiekanaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klantenservice weet van niets

Vandaag heb ik een langdurig gesprek met iemand van de klantenservice gehad. Hij wist van niets en was heel benieuwd naar de reacties op dit forum. Het verbaasde hem ook en hij zou het verder aankaarten bij zijn leidinggevende. Of daar iets uit komt weet ik niet maar ik reken er in ieder geval niet op.
Op het forum van Kassa las ik dat je de klacht kon deponeren bij Consuwijzer. https://www.consuwijzer.nl/Formulieren/ConsuWijzer_nl_Klacht
 
Zojuist kregen wij hier de volgende officiële reactie op van Ziggo:

Citaat:




  • Er is een foute propositie op het net geplaatst, dit had niet mogen gebeuren (dus 9,95 met 2 maanden gratis)
  • De enige juiste propositie is 14,95 nu voor 9,95 tot/met 31/12/2008.
  • Er bestaat op dit moment geen tweede pakket, maar Ziggo behoudt zich uiteraard het recht om de huidige propositie aan te passen.
  • De 7000 inschrijvingen waar Gradus Vos over gesproken zou hebben betreffen voorinschrijvingen bij de ECW.



Tot zover de reactie van Ziggo.
Ziggo geeft hiermee dus aan dat de 14.95 een normaal tarief zal worden. Daarmee is Ziggo ruim 50% duurder dan bijvoorbeeld KPN en UPC die hetzelfde pakket voor 9.95 en 10 euro aanbieden (de eerste maanden kost het daar 6 euro per maand).

Typische reaktie van een monopolist dus. Het aanbod van 9.95 staat tijden op de site en zij wisten van niets, 1 dag voor de mogelijkheid van aanmelden wordt het opeens anders... . Die 9.95 met 2 maanden gratis moet ergens vandaan komen, die heeft de klantenservice niet verzonnen... Zelfs het alternatief, voor mij, van eredivisie via de schotel is niet zeker omdat zij (CDS) nog geen overeenkomst met de eredivisie hebben. Mooi balen.

Gert.
 
Ze bedoelen hiermee te zeggen dat ze de "propostitie" hebben gewijzigd toen ze er achter kwamen dat de Excel-sheet onderaan niet in verhouding was met de toegezegde bonus eind december.....
 
Ik stel voor om allemaal lekker lang (of helemaal) te wachten. Dan worden ze (Ziggo, maar ook de clubs) vanzelf zenuwachtig... Er is nog tijd genoeg !!
Posted via Mobile Device
 
Tot zover de reactie van Ziggo.
Ziggo geeft hiermee dus aan dat de 14.95 een normaal tarief zal worden. Daarmee is Ziggo ruim 50% duurder dan bijvoorbeeld KPN en UPC die hetzelfde pakket voor 9.95 en 10 euro aanbieden (de eerste maanden kost het daar 6 euro per maand).

en daar kunnen we het mee doen.... je mag dus 14,95 + 14,95 = 30 euri = een dikke 65! gulden gaan betalen om het internationale en nationale voetbal te mogen volgen. Blijkbaar zijn de leasebakken van de heren Ziggo-bobo's toch duurder uitgevallen dan gebudgetteerd en kan de voetballiefhebber hiervoor opdraaien. Het is dat de concurrentie (KPN Interactief, Tele2) nog magere digitale pakketjes aanbieden anders had ik die hele Ziggo (inclusief die ouwe man) eruit gegooid. Stuitend is dit!

Grtn

Herman / 5 jaar lang dik tevreden Casema klant maar heeft het helemaal gehad met Ziggo!
 
Ik stel voor om allemaal lekker lang (of helemaal) te wachten. Dan worden ze (Ziggo, maar ook de clubs) vanzelf zenuwachtig... Er is nog tijd genoeg !!
Posted via Mobile Device

Dit ben ik zeker van plan, dan maar voorlopig genieten van Jack van Gelder met Langs de Lijn.
 
Stuitend is dit!

Grtn

Herman / 5 jaar lang dik tevreden Casema klant maar heeft het helemaal gehad met Ziggo!

Mee eens , dit is behoorlijk stuitend , hoewel ik lang erg positief ben gebleven over dit Ziggo met zijn storingen die volgens ziggo geen storingen waren , zijn administratieve rompslomp en zijn hooghartige gedrag moet ik erkennen dat nu voor mij ook de grens is bereikt.
Ben bang dat er wel meer van deze dingen staan te gebeuren en het eind nog lang niet in zicht is.
Ga voorzichtig eens kijken wat andere te bieden hebben :cry:
 
Waarom je er niet gewoon bij neerleggen dat het nou eenmaal zo is. De hele tijd druk maken over de administratieve puinhoop (gegeven, ik ervaar het zelf helaas ook) of storingen die geweest zijn maakt het niet bepaald vrolijker. En uiteindelijk werk je maar één persoon tegen en dat ben je zelf. De boel vergeten, eredivisie bestellen en gewoon lekker genieten van het voetbal zoals het bedoeld is!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan