• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan niet opnemen

Status
Not open for further replies.
We zullen maandag een fix ontvangen voor het centrale CA systeem, die het probleem zou moeten verhelpen. Deze fix zal echter eerst getest worden in de test omgeving. Als blijkt dat deze fix het probleem oplost, zal deze in de operationele systemen worden doorgevoerd. Met deze fix moet het probleem op de Cisco VOD ontvanger en de Siemens PVR opgelost worden.
Ik hoop dat "maandag" niet komt omdat er alleen tijdens kantooruren aan dit probleem gewerkt wordt. Ik mag toch aannemen dat er voor dit soort centrale CA-systemen bij Ziggo 24/7 supportcontracten zijn afgesloten? Ik zou zeggen, fix zo snel mogelijk testen in de testomgeving en daarna meteen uitrollen...
 
Ik hoop dat "maandag" niet komt omdat er alleen tijdens kantooruren aan dit probleem gewerkt wordt. Ik mag toch aannemen dat er voor dit soort centrale CA-systemen bij Ziggo 24/7 supportcontracten zijn afgesloten? Ik zou zeggen, fix zo snel mogelijk testen in de testomgeving en daarna meteen uitrollen...
ik vermoed dat ze wel doorwerken morgen om een fix te maken voor maandag ochtend, maar dat de testers hem gewoon maandag ochtend pas gaan bekijken. als die nou doorwerken dan staat hij laat in de middag vast wel in productie omgeving ;)
 
Opeens wil vandaag onze cisco niets meer opnemen.

Afspelen van bestaande opnames lukt nog wel, alle geplande opnames van vandaag zijn mislukt (niets opgenomen), als je opneemt blijft ie op 0 minuten staan en instant replay/ recording werkt ook niet meer.

Al apparaat aan /uit gezet, stekker erin/uit en harde schijf geformatteerd. Nu zijn ook alle eerdere programma's weg (logisch) nmaar helaas heeft dit niets geholpen.

Firmware versie 1.0.4.1, dus dit komt niet door een plotselinge update.

Ik heb hetzelfde probleem :evil: en kom er niet uit hoe het op te lossen. Heb jij inmiddels al een oplossing toegespeeld gekregen?
 
Ik heb hetzelfde probleem :evil: en kom er niet uit hoe het op te lossen. Heb jij inmiddels al een oplossing toegespeeld gekregen?

:evil: Heb jij alle berichten hierboven wel doorgelezen?
Dan weet je dat er nog geen oplossing is.
 
Ik ben nu ook al mijn eerdere opnames kwijt, terwijl ik niets gedaan heb. Anderen ook?
 
Nee, hoor. Wij hebben wat er voor de storing was opgenomen nog steeds op staan
 
Ik ook, alles daarvoor is wel gelukt. Wel klote met uitzendingen als Najib Amhali etc die je niet op kan nemen :)
 
Ook ik heb het probleem dat ik niet meer kan opnemen, van alles geprobeerd formateren resetten dorr de stekker eruit te trekken.
Een paar keer is hij vast gelopen bij het loading scherm.

Alles heeft niet geholpen, ik hoop dat die fix maandag alles verhelpt.
afwachten maar.

off topic :Ik heb vandaag mijn smartcard laten activeren (preview was verlopen) en nu werkt i.i.g. de interactieve tv, programma gemist.
 
Boodschap aan Ziggo Klantenservice

Op de site Storing & Onderhoud stond voor Mijn Postcode aanvankelijk;
Groepsstoring Sinds dinsdag 2 december 15.49 uur.

Op dit moment is er een TV-Digitaal storing in uw regio. Inhoudelijk probleem is dat de Cisco en Siemens digitale ontvanger problemen opleveren met het opnemen van programma’s. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
  • Ik wil even opmerken dat dit probleem zich maandagavond 1 december al voordeed.
Dan staat er vrijdagmiddag 5 december onder dezelfde kop Groepsstoring

Van dinsdag 2 december 15.49 uur tot vrijdag 12.29 uur.
  • Meer niet, het lijkt of de storing is verholpen, maar de storing is er nog steeds!
En sinds zaterdag 6 december staat er onder weer diezelfde kop Groepsstoring
Sinds vrijdag 5 december 12.36 uur.

Op dit moment is er een TV-Digitaal storing in uw regio. Inhoudelijk probleem is dat de Cisco en Siemens digitale ontvanger problemen opleveren met het opnemen van programma’s. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
  • De storing is dus kennelijk slechts 7 minuten verholpen geweest!?
  • Inmiddels kun je als klant van Ziggo dus al een week niet meer opnemen en live TV pauzeren, terwijl je wel betaald hebt voor deze mogelijkheden met een Cisco PVR. Inderdaad een zorgwekkende situatie dat een netwerkbeheerder zo diep kan ingrijpen in je persoonlijke keuzes.
En verder nog even dit; Alles wordt toch bij Ziggo “zo geregeld” ??
Graag ook deze slogan toepassen voor de reeds bestaande Ziggo klanten in geval van storingen!
 
Dit is geen officieel ziggo-kanaal, dus je boodschap zal de ziggo-klantenservice echt niet bereiken.
Er lezen hier wel een aantal ziggo-techneuten mee, maar ik denk niet dat die zich geroepen gaan voelen om jouw 'klacht' door te sturen. Probeer dit via het officiele klachtenkanaal bij ziggo te krijgen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top