• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan niet inloggen

Status
Not open for further replies.
A

ameleke

Hallo,

vandaag heb ik een brief gekregen van Ziggo i.v.m. mijn bestelling (Z2). Ik heb gelijk een account aangemaakt op mijn ziggo, maar ik kan maar niet inloggen. Heb meerdere keren geprobeerd in te loggen en mijn wachtwoord te herstellen, zonder resultaat. Mocht iemand mij van webcare z.s.m. kunnen helpen, dank u.
 
Last edited by a moderator:
Hallo,

vandaag heb ik een brief gekregen van ziggo i.v.m. mijn bestelling (Z2). Ik heb gelijk een account aangemaakt op mijn ziggo, maar ik kan maar niet inloggen. Heb meerdere keren geprobeerd in te loggen en mijn wachtwoord te herstellen, zonder resultaat. Mocht iemand mij van webcare z.s.m. kunnen helpen, dank u.

email: [email protected]

inlognaam is je emailadres zonder @quicknet.nl
 
Het is gelukt, dank u. Kan een slotje op.
 
En dan mag (moet) gem1e dat emailadres ook even uit de quote halen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top