• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan niet inloggen op mijn ziggo?

Status
Not open for further replies.
Toevallig zit ik dit ook te doen.

Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord en probeer opnieuw of registreer.
 
Service toch een stuk verbeterd: 24/7 een helpdesk aanwezig.:lol:

Zojuist even opnieuw ingelogd, ging zonder enig probleem of foutmelding.
Service verbeterd, LOL.

Probeer net via het contact formulier het probleem dat ik heb met inloggen op "Mijn Ziggo" door te sturen, werkt het contact formulier weer niet :censored:

Je moet bij "Mijn vraag of opmerking *" ff een omschrijving neer zetten, maar als ik dat doe (en de rest ook heb ingevuld :wink:) de melding: Dit is een verplicht veld en vereist minimaal 8 karakters .
Of ik er nou 8, 80 of 800 invul, doorsturen lukt niet.

Zit Ziggo me te stangen ofzo? Kan niet inloggen op Mijn Ziggo en kan er ook geen melding van maken. Willen zeker dat ik ze ff bel voor zoveel cent p/m.
 
Sommige dingen zijn gewoon te complex voor Ziggo ;) .

Voor al de simpele dingen :)
 
Zojuist een email ontvangen van Ziggo. "Uw nieuwe factuur is beschikbaar. Wilt u uw factuur bekijken? Log dan in op Mijn Ziggo"...
Lieve Ziggo, ik zou wel willen, maar uw nieuwe website is zodanig slecht geconstrueerd dat ik er al geen 11 dagen op in kan loggen...
 
Zojuist een email ontvangen van Ziggo. "Uw nieuwe factuur is beschikbaar. Wilt u uw factuur bekijken? Log dan in op Mijn Ziggo"...
Lieve Ziggo, ik zou wel willen, maar uw nieuwe website is zodanig slecht geconstrueerd dat ik er al geen 11 dagen op in kan loggen...

Net geprobeerd, het lijkt er inderdaad op dat als je de login gegevens hebt ingegeven dat je dan niet bent ingelogd. Als je dan echter een aantal keer op een login link klikt dan blijk je ineens toch ingelogd te zijn.

Heb zo juist mijn factuur bekeken, had liever gehad dat het inloggen niet zou lukken. :schater:
 
Ik kan nu wel weer inloggen.
Een reactie/klacht versturen lukt niet,het aantal tekens is altijd fout.
 
Mijn Ziggo

Ik probeer al sinds ik overgestapt ben naar Ziggo Alles in 1 extra pakket "Mijn webspace" te benaderen. Dit lukt dus niet. :evil:
Ook is het inloggen op Mijn Ziggo soms niet mogelijk. Ik krijg dan de melding dat inlognaam en/of wachtwoord niet juist zou zijn, terwijl ik zeker weet dat die wel goed ingevoerd zijn. Probeer ik het vervolgens een dag later weer, lukt het soms weer wel.:?:
Iemand anders met dezelfde problemen?
 
Inloggen op Mijn Ziggo kan nog steeds niet, maar heb nu wel een klacht in kunnen vullen. En het mooiste, kon 'm nog versturen ook. :wink:

Nu ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat ik reactie krijg en naar het antwoord.
 
het lukt mij ook niet om in te loggen bij Mijn Ziggo. Druk ik op de knop log in dan wordt alleen de huidige pagina ververst en verder houdt alles op. Wel irritant als je daardoor je rekening niet kunt controleren.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top