• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Internet kan het nog gekker regen en internet stort in

Status
Not open for further replies.
G

grensstreek



Heb je alles in een extra haal je nog geen 1 mbit snelheid en dit tijdens een regen bui mijn vraag nu is dit normaal.
Het lijkt er niet meer op
 
Komt meer voor. Een beschadigde kabel die vocht doorlaat zal de boosdoener zijn. Ziggo bellen!
 
Inmiddels ziggo gebeld, en morgen komt de monteur, ze gaan eerst kijken in de kast, maar als ze verstanding zijn nemen ze groene kabel mee.
 
Last edited by a moderator:
En weer stort het in wordt er een beetje :roll: van
 
Weet je of die monteur al heeft gekeken? Is hier trouwens prachtig weer, het zit je niet mee...
 
Hij heeft gekeken maar dat was goed volgens hem maar hij weet de oorzaak niet te vinden wel dat het niet klopt en vandaag maar weer met ziggo gebeld omdat het weer in stort en zij kunnen het modem amper nog bereiken dus al met al deze week is voor mij een week vol ellende om echt :roll: van te worden.
Weet je of die monteur al heeft gekeken? Is hier trouwens prachtig weer, het zit je niet mee...
 
Goede dag

Als dik een maand zit ik met een groot probleem zo gauw het regent stort me internet in maar ook me tv signaal het gaat dus weer lekker in twenteland.
Gelukkig weet ik dat de kabel buiten niet goed is maar wanneer wordt dit opgelost!!!!





Vandaag een gehad kabel door meten schiet de niks mee op gaat lekker bij ziggo denk dat ik de media er maar bij ga halen.



Update 9 juli 2009

Van morgen monteur geweest er is een probleem en de wordt aan gewerkt en ze vermoeden de kabel voor bij me huis dus dit wordt vervolgd.
 
Last edited by a moderator:
Klinkt naar een defecte Ziggo-kabel waar het water in komt. Kan je weinig anders aan doen dan de technische dienst bellen (0900-1884, optie 2 en daarna 1), wellicht na het informeren bij de buren of die hetzelfde probleem hebben. Dat is dan waarschijnlijk het geval, dan sta je ook wat sterker in je verhaal tegenover de TD.
 
Klinkt naar een defecte Ziggo-kabel waar het water in komt. Kan je weinig anders aan doen dan de technische dienst bellen (0900-1884, optie 2 en daarna 1), wellicht na het informeren bij de buren of die hetzelfde probleem hebben. Dat is dan waarschijnlijk het geval, dan sta je ook wat sterker in je verhaal tegenover de TD.
Heeft hij al gedaan een maand geleden.

Dus inderdaad nog maar eens bellen, tot ze er ziek van worden...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top