• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

@home mailprobleem

Status
Not open for further replies.
e-mails versturen.

Kan al ruim een week geen e-mails versturen. :mrgreen:
Heb de helpdesk in totaal al ruim vijf uur aan de lijn gehad, en tot gisteren avond gaven ze mij de schuld.
Op drie computers alles fout zeker !!!!!!!!:oops:
Dus ik geef het nu maar op.
Met Ziggo naar de KLIKO.
Mensen het wordt alleen maar slechter en slechter, denk na voor je overstapt op ziggo.
 
email

Al enkele dagen heb ik email problemen in het casema gebied NoordBrabant, ook al een keer mijn modem moeten resetten een telefoon die haperde, ik begin me echt zorgen te maken over Ziggo.
Met casema had ik nooit problemen, dus wie weet wat er bij ziggo aan het handje is, ze maken er een echte puinhoop van, als ik de diverse sites langs ga met klachten over Ziggo schrik je je een stuip.
 
:shock:
Vanmiddag kreeg ik Ziggo aan de lijn ...
Ziggo belde mij / voor alle duidelijkheid ....

Geheel onverw8 om eerlijk te zijn en er werd me keurig meegedeeld dat men ervoor zorggedragen had dat ik nu weer kan VERZENDEN - en inderdaad ik kan weer VERZENDEN.

Probleem lag dus bij Ziggo !

Hoe ze aan mijn gsm nr kwamen ?
Ik had mijn mobiele nr vermeld bij mijn melding op COAX.NL en neem aan dat via hen een en ander ertoe geleid heeft dat alles (.... vooralsnog) OK is.

Dus ......
 
e-mail versturen gaat weer.

e-mail versturen gaat weer vanaf 17.00 uur, dus het lag toch aan Ziggo.
Maar ik snap nog steeds niet dat ze altijd eerst ons de schuld geven, vind ik een hele slechte zaak.
Ziggo verteld in de reclame wel leuk dat hij gaat luisteren naar de wensen van de klanten, maar dat doet hij echt niet.
Hij is gewoon doof, want over deze klacht heb ik ruim vijf uur op verschillende dagen moeten bellen.
En toen was het nog niet opgelost.
Gisteren een e-mailtje naar coax.nl gedaan, en zie daar opgelost.
Maar het maakt mij niet uit of ze nu door de voordeur binnen zijn gekomen of langs de achterdeur, ze hebben hem ingetrapt en daar gaat het om.
Dus coax.nl toppie :roll::roll::roll::lol::lol::lol:
Bedankt bedankt.
 
Gisteren een e-mailtje naar coax.nl gedaan, en zie daar opgelost.
Maar het maakt mij niet uit of ze nu door de voordeur binnen zijn gekomen of langs de achterdeur, ze hebben hem ingetrapt en daar gaat het om.
Dus coax.nl toppie :roll::roll::roll::lol::lol::lol:
Bedankt bedankt.
Het probleem was ook al veel eerder dan gisteren gemeld (ook door ons) en er werd al enige tijd hard naar de oorzaak gezocht zoals je in dit topic kunt lezen als je alle berichten terugleest. Dus om nu te zeggen dat het door coax is opgelost lijkt me wat overdreven. Alle druk op de ketel is natuurlijk goed zodat er voldoende aandacht aan dit probleem geschonken wordt, maar denk niet dat er voor gisteren niet aan gewerkt werd door @home. Het vinden van de oplossing was blijkbaar lastig. Hopelijk blijft het nu weer voor iedereen werken.
 
Kan weer e-mail versturen.

Hallo Cees,


Nu vertel jij dat @home er al mee bezig was, maar maak dat maar een ander wijs. :mrgreen:
Want tot gisterenavond toe werd door @home ( Ziggo ) de schuld bij de klant gelegd.
Controleer dit en doe dat is, daar zakt mijn broek van af. :oops:
Is een keer goed helpdesk personeel zou ook wonderen doen, want daar zijn ze in mijn ogen echt doof.
En ze beloven dat de t d zou bellen, nou die moeten nog bellen is een week geleden.

Als Ziggo zo bezig blijft zien we het wel bij radar en kassa.
 
Nu vertel jij dat @home er al mee bezig was, maar maak dat maar een ander wijs. :mrgreen:
Want tot gisterenavond toe werd door @home ( Ziggo ) de schuld bij de klant gelegd.
Controleer dit en doe dat is, daar zakt mijn broek van af. :oops:
Is een keer goed helpdesk personeel zou ook wonderen doen, want daar zijn ze in mijn ogen echt doof.
En ze beloven dat de t d zou bellen, nou die moeten nog bellen is een week geleden.

Als Ziggo zo bezig blijft zien we het wel bij radar en kassa.
Ik heb toch in dit topic verschillende mededelingen gezien van ziggo mensen dat er naar gekeken werd......
Dat de helpdesk andere dingen roept als je belt is wat anders, dat ben ik met je eens dat dit slecht gaat, maar dat wil niet zeggen dat er in werkelijkheid niemand mee bezig was.....
 
Hi!

Hallo Cees,


Nu vertel jij dat @home er al mee bezig was, maar maak dat maar een ander wijs. :mrgreen:
Want tot gisterenavond toe werd door @home ( Ziggo ) de schuld bij de klant gelegd.

Als Ziggo zo bezig blijft zien we het wel bij radar en kassa.

Dan heb je echt het forum niet goed gelezen, er waren al diverse aanpassingen gedaan. En men was er mee bezig. En nu vermoedelijk ook voor een ieder opgelost.

Maar goed jij wilt kennelijk liever bij kassa je probleem oplossen, suc6!


Bye,
Raymond.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top