C
crapz0rs
Ik heb gisteren een nieuwe Denon receiver aangesloten, en ik merk nu ook hickups (inderdaad een tiende van een seconde) op Ned HD via Dolby.
Ik denk dat het probleem aan de NPO ligt (er van uit gaand dat Ziggo het signaal niet aanpast).
Hier komen dus twee problemen samen: lipsync problemen op Samsung decoders, en hickups bij Humax decoders.
Ik denk dat de humax op een gegeven moment ziet dat de audio out of sync loopt, en dit aanpast: hickup.
De Samsung doet dit niet, en dus blijft het out of sync, tot je zapt.
Heerlijk weer als je als consument onbewust tot beta tester wordt gebombadeerd.
Bij dit soort problemen lijkt het mij altijd beter dat de technici van Ziggo/NPO direct met technisch onderlegde mensen als Archie communiceren.
Dan zouden problemen veel sneller verholpen kunnen worden.
Dit zal wel nooit gebeuren.
Ik denk dat het probleem aan de NPO ligt (er van uit gaand dat Ziggo het signaal niet aanpast).
Hier komen dus twee problemen samen: lipsync problemen op Samsung decoders, en hickups bij Humax decoders.
Ik denk dat de humax op een gegeven moment ziet dat de audio out of sync loopt, en dit aanpast: hickup.
De Samsung doet dit niet, en dus blijft het out of sync, tot je zapt.
Heerlijk weer als je als consument onbewust tot beta tester wordt gebombadeerd.
Bij dit soort problemen lijkt het mij altijd beter dat de technici van Ziggo/NPO direct met technisch onderlegde mensen als Archie communiceren.
Dan zouden problemen veel sneller verholpen kunnen worden.
Dit zal wel nooit gebeuren.