• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen dolby digital

Status
Not open for further replies.
geen dolby NED3 HD?

Hier ook hetzelfde probleem. vraag me af of het NED3HD signaal nog wel op de goede frequentie zit. de HD kanalen van NED zitten toch in de 800 + MHz range... NED3HD lijkt wel het SD signaal, deze zit immers ook op de 400 range

gebied Ziggo/@home regio venray
NetwerkID: 1111
Symbol Rate 6875
Kwaliteit 100
Sterkte +-50
NED3HD 498.00Mhz, SR6875, 64 QAM BER: 0

het wordt zo langzamerhand toch echt vervelend. dat er wat "getest" wordt is oke, maar laat het dan weten. niets is zo vervelend als geen openheid van zaken.... dus ziggo...spreek... dit siert je dan ook wel weer. nu genereert het alleen maar frustratie...
 
Hier ook hetzelfde probleem. vraag me af of het NED3HD signaal nog wel op de goede frequentie zit. de HD kanalen van NED zitten toch in de 800 + MHz range... NED3HD lijkt wel het SD signaal, deze zit immers ook op de 400 range

gebied Ziggo/@home regio venray
NetwerkID: 1111
Symbol Rate 6875
Kwaliteit 100
Sterkte +-50
NED3HD 498.00Mhz, SR6875, 64 QAM BER: 0

het wordt zo langzamerhand toch echt vervelend. dat er wat "getest" wordt is oke, maar laat het dan weten. niets is zo vervelend als geen openheid van zaken.... dus ziggo...spreek... dit siert je dan ook wel weer. nu genereert het alleen maar frustratie...


stuur even een PM naar TVDigitaal, hij wil er vast wel even naar kijken
 
Is er al enig zicht op een oplossing?
Als anderen in Ziggo/@Home gebied ook nog steeds geen Dolby Digital geluid hebben bij Nederland 3 HD dan ligt dat aan Ziggo/@Home, want hier in Ziggo/Multikabel gebied is wel gewoon een Dolby Digital geluidsstream aanwezig bij dit kanaal.
 
Soms denk ik wel eens, valt het die technische Ziggo mannen thuis niet op als ze TV loeren ?

Nog steeds geen Dolby op Ned3HD overigens.
 
Schijnbaar niet, anders hadden ze er al iets aan gedaan....:cry:

heb trouwens nog steeds niks gehoord na mijn PM. blijft mijn vraag waarom dit niet wordt opgepakt door het "ziggo webteam dtv" volgens mij echt een klusje voor hun.... valt trouwens op dat het aantal reacties van deze club "ziggo webteam..." zeer summier is, dacht dat het in leven roepen van deze mannen en of dames er toe moest leiden dat zaken sneller worden opgelost...

anyway: nog steeds geen dolby op NED3HD. ziggo/@home gebied.... zucht
 
Soms denk ik wel eens, valt het die technische Ziggo mannen thuis niet op als ze TV loeren ?

Ha, dat is zo herkenbaar!
Dat vraag ik mij nou ook zovaak af, kijken die lui van de technische dienst nou nooit zelf naar de zenders waarvoor ze technisch verantwoordelijk zijn?
Maar blijkbaar interesseert het hun in het geheel niet. :shock:
 
Wat doen ze nu eigenlijk in het Network Operations Center (NOC)? Of is dat alleen voor de show?
 
Wat doen ze nu eigenlijk in het Network Operations Center (NOC)? Of is dat alleen voor de show?

Waarschijnlijk zijn die mannen van noc in de leer geweest bij de noccers van Canal Digitaal. Die vergeten iedere week ook zaken om te schakelen in het weekeinden vanwege de gedeelde kanalen... Zoals Sport1/EL1 enz...

Gert.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top