D
dati
Sinds anderhalve week zitten wij hebben goed werkende telefoonaansluiting.
Probleem:
De telefoon gaat wel over, maar wij horen de binnenkomende lijn niet. Ook lijkt nummermelding niet meer te werken.
We hebben geprobeerd uit te bellen, met hetzelfde resultaat.
De andere kant hoort ons wel, maar wij horen de andere kant niet.
Wij hebben van alles geprobeerd (resetten, kabels verwisselen, telefoons wisselen), maar niets heeft geholpen.
Ik heb ondertussen 6 keer met de helpdesk gebeld, maar zij komen iedere keer met een andere suggestie.
De laatste was Servicedesk+ bellen voor 75 cent per minuut.
Dit gaat mij te ver. Ik zit al ander halve week zonder telefoon en ben er eigenlijk een beetje klaar mee.
Is er iemand die weet hoe ik dit verder moet aanpakken, voordat ik overweeg naar KPN of zo te gaan?
Danny.
Probleem:
De telefoon gaat wel over, maar wij horen de binnenkomende lijn niet. Ook lijkt nummermelding niet meer te werken.
We hebben geprobeerd uit te bellen, met hetzelfde resultaat.
De andere kant hoort ons wel, maar wij horen de andere kant niet.
Wij hebben van alles geprobeerd (resetten, kabels verwisselen, telefoons wisselen), maar niets heeft geholpen.
Ik heb ondertussen 6 keer met de helpdesk gebeld, maar zij komen iedere keer met een andere suggestie.
De laatste was Servicedesk+ bellen voor 75 cent per minuut.
Dit gaat mij te ver. Ik zit al ander halve week zonder telefoon en ben er eigenlijk een beetje klaar mee.
Is er iemand die weet hoe ik dit verder moet aanpakken, voordat ik overweeg naar KPN of zo te gaan?
Danny.