• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Fluctuaties in snelheid

Status
Not open for further replies.
Wees blij zojuist lag het hier weer eens plat *******:censored:

Snelheid is weer om te huilen:thankyou::schater: volgende week ligt mijn sdsl lijntje hier weer, deze is zeer stabiel en continu in snelheid, Dan maar over incl TV en telefonie. Ben het goed zat
 
En het vreemde is dus dat sinds de werkzaamheden in regio bovenkarspel/enkhuizen de snelheden hier bijna weer als van ouds zijn..

Da's niet vreemd, dat was de bedoeling toch ?

Er volgen overigens nog verdere werkzaamheden voor de mensen in deze regio die nog geen verbetering merken omdat nog niet alle aansluitingen geupgrade zijn.

Overigens geldt dat voor alle regio's die nu nog speedproblemen hebben, de werkzaamheden daarvoor zijn nog niet klaar.
 
Da's niet vreemd, dat was de bedoeling toch ?

Er volgen overigens nog verdere werkzaamheden voor de mensen in deze regio die nog geen verbetering merken omdat nog niet alle aansluitingen geupgrade zijn.

Overigens geldt dat voor alle regio's die nu nog speedproblemen hebben, de werkzaamheden daarvoor zijn nog niet klaar.


Dus ook hier in Heerhugowaard?
 
Is het misschien niet handig dat de mensen die dat kunnen eens nakunnen vragen waar de bottlenecks in het netwerk nog zitten, dan kan je dat hier communiceren en dat scheelt ook een hoop onvrede onder mensen.

tis maar een ideetje...
 
Sluit me hier volledig bij aan. De site van Ziggo meldt (gisteren zou het op 6 maart zijn afgerond, maar nu dus alweer een week langer):

Lopende Werkzaamheden
van maandag 2 maart 07.00 uur tot vrijdag 13 maart 16.00 uur
In uw wijk vinden grootschalige werkzaamheden plaats. Verouderde apparatuur zal worden vervangen. Hierdoor kan uw televisie signaal en internet en telefoon verbinding onderbroken worden. Onze excuses voor de overlast.

Dit zou best wat gedetailleerder kunnen (bijv. aangeven per postcodegebied wanneer er onderbrekingen/vertragingen kunnen optreden).
 
Da's niet vreemd, dat was de bedoeling toch ?

Er volgen overigens nog verdere werkzaamheden voor de mensen in deze regio die nog geen verbetering merken omdat nog niet alle aansluitingen geupgrade zijn.

Overigens geldt dat voor alle regio's die nu nog speedproblemen hebben, de werkzaamheden daarvoor zijn nog niet klaar.

Ik bedoelde meer dat het bij ons nu weer in orde is, maar 'de rest' van de kop van NH opeens snelheidsproblemen lijkt te hebben.. (Of er wordt opeens meer geklaagd..)
 
Ik bedoelde meer dat het bij ons nu weer in orde is, maar 'de rest' van de kop van NH opeens snelheidsproblemen lijkt te hebben.. (Of er wordt opeens meer geklaagd..)

Ik denk dat dit zo lijkt, de gebieden met problemen waar jij het over hebt, hebben dit vaak al sinds december. Er zijn altijd wel wat gebieden waar "gewone" storingen optreden natuurlijk, maar dat heeft niet zoveel te maken met de problemen die vooral in noordholland-noord optraden sinds december. Dat heeft te maken met het type apparatuur en de snelheidsverhogingen. Nu de oorzaak gevonden is lijkt me dat in de komende weken dit in alle regio's wel gefixed zal worden die van dat specifieke probleem last hebben.
De 'normale' storingen vallen hier natuurlijk buiten. Dus als je nu een plotselinge verslechtering hebt die er vorige week niet was moet je dat wel bij de helpdesk melden en niet afwachten.
 
Nadat ik een verslechtering heb van mijn snelheid sinds vrijdag, nadat er onderhoud is gepleegd donderdagnacht, is er een storing met telefoon en internet die bekend is bij Ziggo werd mij net verteld.

ivm de werkzaamheden neem ik aan?

Kan jij dit bevestigen Cees?
 
Nadat ik een verslechtering heb van mijn snelheid sinds vrijdag, nadat er onderhoud is gepleegd donderdagnacht, is er een storing met telefoon en internet die bekend is bij Ziggo werd mij net verteld.

ivm de werkzaamheden neem ik aan?

Kan jij dit bevestigen Cees?

Geen idee, ik werk niet bij Ziggo en heb er verder niets over gehoord van onze Ziggo contacten. Denk dat de helpdesk de enige is die je daar snel iets over kan vertellen als het niet bij de storingen op de website genoemd staat voor je postcode.
 
donwload snelheid

sinds vrijdag is mijn download snelheid naar beneden gegaan, voorheen had ik 2300,00 kb/s en nu kom ik net aan 565,00 kb/s. ( 12 Connections via usenet ). zodat ik alles getest heb, zal ik de helpdesk bellen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top