M
mennohoek
Ik heb gisteren mijn Ziggo alles in 1 pakket ontvangen met de nieuwe UBEE modem.
Helaas moet ik constateren dat bijna elk half uur / uur de internet verbinding weg valt.
Lang gebeld met de helpdesk. Omdat het modem zo nieuw is weten ze het zelf ook niet. Alle lampjes branden en bij Ziggo zien ze dat het modem wel verbinding heeft. Het ligt 100% niet aan mijn computer, daar ik ook andere apparaten als iPhone, MediaSpeler en TV verbonden heb en die zeggen ook allemaal dat het internet eruit ligt.
Volgens mij heeft het iets met het renewen van het IP adres te maken. Lijkt net alsof het modem dit na een half uur / uur niet kan.
Op afstand heb ik de router + wifi laten uitzetten en nu lijkt het erop dat ik al meer dan uur nog geen problemen heb ondervonden.
Helaas moet ik constateren dat bijna elk half uur / uur de internet verbinding weg valt.
Lang gebeld met de helpdesk. Omdat het modem zo nieuw is weten ze het zelf ook niet. Alle lampjes branden en bij Ziggo zien ze dat het modem wel verbinding heeft. Het ligt 100% niet aan mijn computer, daar ik ook andere apparaten als iPhone, MediaSpeler en TV verbonden heb en die zeggen ook allemaal dat het internet eruit ligt.
Volgens mij heeft het iets met het renewen van het IP adres te maken. Lijkt net alsof het modem dit na een half uur / uur niet kan.
Op afstand heb ik de router + wifi laten uitzetten en nu lijkt het erop dat ik al meer dan uur nog geen problemen heb ondervonden.