• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

EPG is heeeeeeel traag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
t r a g e eee pppp gggg

Bij ons hetzelfde probleem, in het @home gebied PC 9981.

De tijd loopt niet meer goed (achter) na het wisselen van zender en de epg is heel erg traag..

Wij zitten ons enorm te ergeren als er naar afloop van een film of ander programma wij even kijken op de EPG voor iets anders dat de tijd achter loopt en de info niet meer klopt en minstens 5 a 10 minuten moeten wachten op de EPG.

mvg Lutjemac
 
ik heb hetzelfde probleem. Ziggo klantenservice geeft aan dat er bij hun geen klachten bekend zijn en dat ik de fabrieksinstellingen terug moet zetten. Na diverse telefoontjes/mailtjes naar de klantenservice kreeg ik het telefoonnummer van Humax met het commentaar dat Ziggo alleen de leverancier van het signaal is......maw...los het zelf maar op.... :censored:
 
ik heb hetzelfde probleem. Ziggo klantenservice geeft aan dat er bij hun geen klachten bekend zijn en dat ik de fabrieksinstellingen terug moet zetten. Na diverse telefoontjes/mailtjes naar de klantenservice kreeg ik het telefoonnummer van Humax met het commentaar dat Ziggo alleen de leverancier van het signaal is......maw...los het zelf maar op.... :censored:
De Humax IR-FOX C kan niet goed tegen afwijkingen in het signaal van Ziggo en helaas is er het nodig mis met het signaal dat in de Ziggo/Casema headend gemaakt wordt. Als Ziggo wil beweren dat het niet aan hun signaal ligt dan gaan ze eerst maar eens de problemen oplossen die in het storingen topic zijn gemeld en pas daarna met het bekende vingertje naar de andere partijen wijzen.
 
Ook wij hebben het probleem. Wij (de hele familie) storen ons zich er zo aan dat ik op internet ben gaan zoeken. Zo ben ik bij dit forum terecht gekomen. Decoder dagelijks stroomloos zetten kan toch niet de oplossing zijn? Als Ziggo meeleest op dit forum lijkt het mij dat ze wel eens mogen reageren. :thankyou:
 
bijft vaag... heb hier 4 van die gebakjes staan 2 hebben het vaak... andere twee ... zelfde firmware etc. niet...

ZIGGO KOMT ER NOG EEN FIRMWARE UPDATE???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan