• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Download limiet bereikt

Status
Not open for further replies.
Nu Ziggo: Mijn Zigggo (eindelijk) werkt kun je daar eenvoudig nakijken of product is aangepast. Als de productnaam staat op alles-in-1 Extra hoort daar een onbeperkte limiet bij:

Als hoofdgebruiker kun je een vaste hoeveelheid data van en naar nieuwsgroepen versturen. Je secundaire e-mailadressen maken hier ook gebruik van. Hieronder zie je hoeveel al je e-mailaccounts dataverkeer verbruikt hebben.

U kunt onbeperkt data van en naar de nieuwsgroepen versturen.
Hier lees je meer over hoe je nieuwsgroepen kunt gebruiken.

Die limiet kan je vinden bij je email-instellingen zoals eerder is uitgelegd in dit onderwerp.
 
1.08 Gb dataverkeer verbruikt (vanaf 1-6-2008) -1.08 Gb resterend (vreemd)

Ik heb een Internet z3 abonnement en deze om laten zetten naar een All in One. (16000/3000) Het is me niet duidelijk wat mijn limiet nu is:
Je hebt dus geen limiet, die uitlezing die je ziet had ik eerst ook, maar dat heeft verder geen consequenties. Ik denk dat er dus iets anders aan de hand is, misschien staat je account niet goed in de newsserver, of er is toch iets mis aan jouw kant met inloggen van je client. Denk dat je even moet wachten tot Raymond online komt, misschien kan die meekijken wat er mis gaat.
 
Hi!

Je hebt dus geen limiet, die uitlezing die je ziet had ik eerst ook, maar dat heeft verder geen consequenties. Ik denk dat er dus iets anders aan de hand is, misschien staat je account niet goed in de newsserver, of er is toch iets mis aan jouw kant met inloggen van je client. Denk dat je even moet wachten tot Raymond online komt, misschien kan die meekijken wat er mis gaat.

Sure, priv message me even wat gegevens dan kijk ik het even na. Gebruikt e-mail adres waarmee je inlogd bijvoorbeeld.

Bye,
Raymond.
 
nog steeds 482?!

Q:

Kan er al iemand met een alles-in-een extra (dus unlimited news) ook maar iets doen? (ex Casema klant)? Tot voor een paar dagen kon je met heel vaak retryen opeens de boel wel weer (voor een paar honderd megabyte, in elk geval berichten lezen dus) aan de gang krijgen, maar momenteel is het hopeloos...

Volgens de stats: 20.8 GB verbruikt, -20.8 GB resterend. Nu geeft de progessbar daaronder trouwens helemaal 100% aan, tot gisteren (met wel steeds als limiet het verbruik, maar dan negatief) was dat steeds 50%

Ook was het 11 juni zo dat ik vanaf 12 juni al iets van 12 GB verbruikt zou hebben? (maar die datum blijft nu op de 12e staan, dat lijkt in elk geval iets minder vreemd)

Om nu al weer 33 minuten aan de telefoon te hangen en dus weer pakweg 3.50 weg te gooien en dan tot de conclusie te komen dat de helpdesk niets kan doen, ze beloven terug te laten bellen en dat gebeurt dan natuurlijk ook niet.. lijkt me niet echt zinvol?

Het is zo frustrerend.. als Casema (en dus nu ook Ziggo) eenmaal werkt dan de verbinging (los van de uitvallende telefonie) best wel acceptabel, maar elke mutatie kost elke weer weken van gedoe, gezeur, gemiddeld meer dan 5 euro 0900 kosten... Hoe lang moet het duren om desnoods dan maar met een scriptje elk uur de tellers op 0 te zetten? of in elk geval NIET de limiet op 0 bytes zetten, want dat schiet niet op..

* Update: sinds 21:13 lijkt het weer opeens te werken; stats geven nog wel 22.89 GB gebruikt / -22.89 GB resterend, maar is misschien puur cosmetisch.

[edited 12-06-08@21:32 voor status update]
 
Last edited by a moderator:
Ik heb hetzelfde als Dobby af en toe loopt het weer door. (mijn instellingen zijn ok, ik gebruik de juiste inloggevens)

Mijn naar All in One omgezette Z3 abonnement zou minimaal een 100gb limiet moeten hebben. Ik wacht dus nog wel even een paar dagen af...

Op de mijn Ziggo producten pagina vind ik echter nog niks terug over All in One (staat nog steeds op Z3). Mijn Internet snelheid is al wel ge upgrade.

Ik neem aan dat Ziggo in de loop van de tijd de problemen wel zal oplossen.
 
Het blijft slecht...

Hij pakte de download na 15 minuten pas op:
Connections


  • news.casema.nl:119: 1
2008-06-16 13:44:02,358 ERROR [downloader] Connecting [email protected]:119 failed, message=482 Download limiet bereikt
2008-06-16 13:46:02,605 ERROR [downloader] Connecting [email protected]:119 failed, message=482 Download limiet bereikt
2008-06-16 13:48:02,934 ERROR [downloader] Connecting [email protected]:119 failed, message=482 Download limiet bereikt
2008-06-16 13:50:03,278 ERROR [downloader] Connecting [email protected]:119 failed, message=482 Download limiet bereikt
2008-06-16 13:52:03,628 ERROR [downloader] Connecting [email protected]:119 failed, message=482 Download limiet bereikt
2008-06-16 14:09:52,667 WARNING DOWNLOAD_DIR and COMPLETE_DIR should not be the same!
2008-06-16 16:19:53,789 ERROR [downloader] Connecting [email protected]:119 failed, message=482 Download limiet bereikt
2008-06-16 16:21:54,654 ERROR [downloader] Connecting [email protected]:119 failed, message=482 Download limiet bereikt
2008-06-16 16:23:55,003 ERROR [downloader] Connecting [email protected]:119 failed, message=482 Download limiet bereikt
2008-06-16 16:24:12,232 ERROR [downloader] Connecting [email protected]:119 failed, message=482 Download limiet bereikt
2008-06-16 16:26:12,549 ERROR [downloader] Connecting [email protected]:119 failed, message=482 Download limiet bereikt
2008-06-16 16:28:13,467 ERROR [downloader] Connecting [email protected]:119 failed, message=482 Download limiet bereikt
 
Het blijft slecht...

Hoe heb je dit forumbericht gepost Allards ?? Gewoon op je eigen computer ??

Want ik zie dat je nu een ip-adres hebt van wxs.nl en soms bij eerdere berichten wel een casema-ip-adres.

Je gebruikt toch niet een draadloze router en zit misschien af en toe via het netwerk van de buren te werken ?? Dan kan je ook problemen met de ziggo-servers hebben omdat je dan op een ander netwerk werkt wat geen toestemming heeft om op de ziggo servers te komen ??

(of zat je toevallig bij iemand anders dit te posten?)
 
Heb precies hetzelfde probleem.
Alles in 1 extra, dus geen downloadlimiet, maar tóch steeds de foutmelding: downloadlimiet bereikt.
Volgens Ziggo is mijn verbruik wél heel vreemd, zie onder en
let even goed op de data :wink:
Bij Ziggo weten schijnbaar nú al wat ik vanaf 23-06 ga verbruiken.
Handel met voorkennis noemen ze dat op de beurs :)
Rare jongens, net weer 45 minuten in de wacht gehangen
en het daarna maar opgegeven :x



Als hoofdgebruiker kun je een vaste hoeveelheid data van en naar nieuwsgroepen versturen. Je secundaire e-mailadressen maken hier ook gebruik van. Hieronder zie je hoeveel al je e-mailaccounts dataverkeer verbruikt hebben.




18.43 Gb dataverkeer verbruikt
(vanaf 23-6-2008) -18.43 Gb resterend (tot 23-7-2008)
 
Hi!

Heb precies hetzelfde probleem.

Als hoofdgebruiker kun je een vaste hoeveelheid data van en naar nieuwsgroepen versturen. Je secundaire e-mailadressen maken hier ook gebruik van. Hieronder zie je hoeveel al je e-mailaccounts dataverkeer verbruikt hebben.

18.43 Gb dataverkeer verbruikt
(vanaf 23-6-2008) -18.43 Gb resterend (tot 23-7-2008)

Zitten er meer mensen vanaf jouw IP adres? Ik zie je namelijk downloaden. Of iemand van jouw IP adres vandaan. Zal de groep niet posten ;)

Bye,
Raymond.
 
Hi!



Zitten er meer mensen vanaf jouw IP adres? Ik zie je namelijk downloaden. Of iemand van jouw IP adres vandaan. Zal de groep niet posten ;)

Bye,
Raymond.

Nee niemand anders dan ikzelf, download was via m'n tweaknews account.
En nú deed mijn casema account 't ook ineens weer :roll:
Meestal doet ie echter gewoon niks en ben ik blij dat ik tweaknews heb!
De groep was gewoon om te testen natuurlijk :oops:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top