• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Docsis modem geïnstalleerd, telefonie werkt niet meer

Status
Not open for further replies.
Right back at You slick...:wink:

Het is nog niet gebeurd dus ook jij weet niet hoe dat werkt.(of gaat werken)


Mijn veronderstelling kan dus ook juist zijn.
Zat voorbeelden, waaronder ADSL perikelen :)
 
Hoe bedoel je?
Dat ik KPN (die ik enkele jaren geleden er compleet heb uitgegooid nu weer binnen zou moeten laten?
ADSL-internet is véél langzamer dan kabel-internet.
Tja, alleen die telefonie hè... Dat laten ze nu inmiddels al 16 dagen plat liggen :roll::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:
 
Hoe bedoel je?
Dat ik KPN (die ik enkele jaren geleden er compleet heb uitgegooid nu weer binnen zou moeten laten?
ADSL-internet is véél langzamer dan kabel-internet.
Tja, alleen die telefonie hè... Dat laten ze nu inmiddels al 16 dagen plat liggen :roll::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Ed reageerde op Schoft, heeft niets van doen met jou situatie. ADSL is per definitie geen optie meer als je kabel gewend bent. :wink:
 
crash team??

binnen Ziggo bestaat er geen crash team.

Speelt dit probleem nog Spriety?
Indien ja, zou je je postcode en huisnummer kunnen sturen in een prive bericht?
 
Crashteam

Toch is dat zo LETTERLIJK door Ziggo aan mij verteld via de servicelijn!
 
Close thread

Deze thread kan gesloten worden!
Curieus dat via "ziggo-gebruikers.nl" wèl mijn problemen worden opgelost door 2 moordgozers (m/v) van Ziggo.
Jammer dat niet alle Ziggo-medewerkers uit dát hout gesneden zijn!

Grt. Spriety:thankyou::thankyou::thankyou::thumb up::frons::cool:

PS: Tóch ga ik uiteraard de door mij gemaakte telefoonkosten op Ziggo verhalen zoals Ziggo me al per e-mail heeft toegezegd.
Ben benieuwd of dat wèl direct goed wordt opgepakt!
 
Vergoeding

Ik ga het exacte schadebedrag gecrediteerd krijgen.
Zal mij benieuwen òf dat ook ècht gaat gebeuren!
======== CLOSE THREAD PLEASE ========
 
nieuw modem Eurocsis

Ook ik heb vandaag he nieuwe modem geinstalleers maar je raad het al ook geen telefoon na 15 min zei de man aan de telefoon gaat naar technische dienst weet niet hoe lang het duurt prettig weekend.:evil::evil::evil::evil::evil:
 
Gecrediteerd

Ik heb mijn schade volledig gecrediteerd gekregen!:applause::oyeah:
Dat werd tijd ;D
 
Ter lering voor andere gebruikertjes : ben je er nog achter gekomen wat er eigenlijk aan de hand was ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top