V
Vijver
Iedereen reageert vanuit zijn eigen perspectief. Waarom zouden alleen ontevreden klanten zich mogen uiten met door emotie doorspekte overdrijvingen dat werkelijk alles niet klopt aan een bedrijf omdat zij een slechte ervaring hebben?
Gelukkig heeft alles twee kanten, helaas ligt het in de genen van de mens ingebakken dat alles wat goed gaat normaal is en als er wat fout gaat dat dan de hele wereld op zijn kop moet om het op te lossen.
Tevreden klanten bagatelliseren echt niet de problemen van ontevreden klanten, echter kan het geen kwaad om af en toe wat tegengas te geven. De wereld is al moeilijk genoeg.
Ik ga mee met Renatus, met de volgende toevoegingen:
-Vanwaar deze heisa, WWIII is toch niet uitgebroken?
-Ziggo, lekker belangrijk. internet is in Nederland zowat gratis. Veel mensen hebben internet zonder dat ze er weet in hebben.
-er is nog een verschil tussen de ontevreden klant en de absoluut gesjeesde klant. Laatste krijgt meestal nul op het rekest.
Alles weer even relativeren, het gaat hier wel om internet en tv, nog steeds luxe artikelen, maak liever een hoop heisa wanneer aardappelen 8 euro de kilo gaan kosten en de melkschappen leeg zijn. Dit soort paniekerig geblaat is triest, gaat nergens over en is voor niemand behalve poor you interessant.