• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

De SICKO´S van ZIggo

Status
Not open for further replies.
Iedereen reageert vanuit zijn eigen perspectief. Waarom zouden alleen ontevreden klanten zich mogen uiten met door emotie doorspekte overdrijvingen dat werkelijk alles niet klopt aan een bedrijf omdat zij een slechte ervaring hebben?

Gelukkig heeft alles twee kanten, helaas ligt het in de genen van de mens ingebakken dat alles wat goed gaat normaal is en als er wat fout gaat dat dan de hele wereld op zijn kop moet om het op te lossen.

Tevreden klanten bagatelliseren echt niet de problemen van ontevreden klanten, echter kan het geen kwaad om af en toe wat tegengas te geven. De wereld is al moeilijk genoeg.

Ik ga mee met Renatus, met de volgende toevoegingen:
-Vanwaar deze heisa, WWIII is toch niet uitgebroken?
-Ziggo, lekker belangrijk. internet is in Nederland zowat gratis. Veel mensen hebben internet zonder dat ze er weet in hebben.
-er is nog een verschil tussen de ontevreden klant en de absoluut gesjeesde klant. Laatste krijgt meestal nul op het rekest.
Alles weer even relativeren, het gaat hier wel om internet en tv, nog steeds luxe artikelen, maak liever een hoop heisa wanneer aardappelen 8 euro de kilo gaan kosten en de melkschappen leeg zijn. Dit soort paniekerig geblaat is triest, gaat nergens over en is voor niemand behalve poor you interessant.
 
ik ben dus niet de enige die het geklaag overdreven vindt. Ik kan me best wel voorstellen dat mensen het niet leuk vinden/baalen dat er iets niet goed gaat. Maar om dan zo overdreven te reageren :roll:
Volgens mij zijn er wel ergere dingen in de wereld.

En nee....ook ik ben niet in dienst van Ziggo, maar gewoon een tevreden klant die zich ergert aan mensen die zo overdreven kunnen reageren :no:
 
Overdrijvingen??? En wat weet JIJ daarvan?? Heb je uberhaupt leren lezen?
Ben je er bij geweest? Nee dus! Heb je alle feiten? Nee! dus, niet kwekken over dingen waar je niks vanaf weet!

Iedereen reageert vanuit zijn eigen perspectief. Waarom zouden alleen ontevreden klanten zich mogen uiten met door emotie doorspekte overdrijvingen dat werkelijk alles niet klopt aan een bedrijf omdat zij een slechte ervaring hebben?

Gelukkig heeft alles twee kanten, helaas ligt het in de genen van de mens ingebakken dat alles wat goed gaat normaal is en als er wat fout gaat dat dan de hele wereld op zijn kop moet om het op te lossen.

Tevreden klanten bagatelliseren echt niet de problemen van ontevreden klanten, echter kan het geen kwaad om af en toe wat tegengas te geven. De wereld is al moeilijk genoeg.
 
Het gaat de goede kant op zo. :( ;)

Kwaad worden heeft meestal geen zin en is bijna altijd verspilde moeite.
Kalm blijven hoeft echt niet maar het is wel verstandig om altijd je hoofd er bij te houden en geen onzinnige verwijten e.d. naar elkaar toe te doen.

Feit is: klant heeft een probleem en Ziggo heeft dit op te lossen naar kunnen.
Zeker als blijkt dat de fout bij Ziggo ligt, wat trouwens niet altijd het geval is.
Het blijft nou eenmaal moeilijk om problemen telefonisch op te lossen maar het wordt onbetaalbaar om naar elke klacht een monteur te sturen.

Ontevreden klanten zullen er altijd zijn hoe klein/groot een bedrijf ook is.
 
Overdrijvingen??? En wat weet JIJ daarvan?? Heb je uberhaupt leren lezen?
Ben je er bij geweest? Nee dus! Heb je alle feiten? Nee! dus, niet kwekken over dingen waar je niks vanaf weet!

Bedankt voor het reeds beantwoorden van de (retorische?) vragen, hoef ik mijn brein daar niet over te breken en kan ik fijn ergens anders verder kwekken over zaken waar ik hopelijk wel verstand van heb. :thankyou:

Ik wens U oprecht nog een fijn leven toe, probeer af en toe ook even te genieten. :rolleyes:

Tot zover ons contact.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top