• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Status
Not open for further replies.
Maar begin april bestond Ziggo helemaal nog niet, laat staan een "Drie in een pakket".

De pakketen bestonden in elk geval bij Multikabel en @Home al wel onder een andere naam. Bij @Home is er echte nooit echt reclame voor gemaakt. Van Casema weet ik zo niet of er eerder al bundels waren.
 
Bij Casema waren het losse pakketten, maar als je er drie had, kreeg je wel korting op telefonie.
 
Ziggo was toen nog Casema, en zij hadden toen wel degelijk een 3 in 1 pakket. Ik weet wel wat ik bestel hoor!
 
Maar begin april bestond Ziggo helemaal nog niet, laat staan een "Drie in een pakket". Lijkt me trouwens ook niet zo slim om precies tijdens die fusie van bedrijven een dergelijke opdracht te geven.
Heb je aandelen in Ziggo ofzo? Of ben jij zo'n gekwalificeerde medewerker van ZIGGO?:evil:
 
Heb je aandelen in Ziggo ofzo? Of ben jij zo'n gekwalificeerde medewerker van ZIGGO?:evil:
Beetje ongepaste reactie. Als iemand reageert en dat is in jouw ogen veel te positief, hoef je niet gelijk te reageren zoals je net deed. Mijn ervaringen met Ziggo zijn ook heel positief. En nu? Ja, ik heb geen aandelen ;)
 
Tot nu toe valt Ziggo tegen. Ik zit nu al meer dan een maand te wachten op levering van een totaalpakket.
Begrijpelijk is dat niet alles meteen perfect loopt maar het wordt nu wel eens tijd voor oplevering.
Ik kies er ook niet voor om juist nu over te stappen. Het oude ADSL-abonnement liep nu eenmaal af in april. Anders had ik in februari al het pakket aangevraagd om de fusie voor te zijn.
 
Re:

Ik had twee weken het aanmeldformulier opgestuurd voor het digitale pakket. Afgelopen vrijdag was er nog niets binnen. Die avond heb ik Ziggo gebeld (25 min wachttijd) en bleken ze een achterstand te hebben. Daarop kon ik de bestelling telefonisch regelen. Het zou maandag j.l. geregeld zijn (de mannelijke werknemer beweerde dat het pakket 48 uur uit kon vallen vanwege de verwerking (je reinste onzin natuurlijk)). In ieder geval is het signaal al die tijd gebleven en zag ik nu via de online factuur dat het geregeld is en ook klopt met mijn bestelling. Kortom, tot zover heb ik geen klachten over Ziggo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top