Topicstarter
Topicstarter
angela
ja ik had al een Ziggo account
dus vandaar dat het zo snel ging. maar wat nu? moet iik nu wachten ofzo?
dus vandaar dat het zo snel ging. maar wat nu? moet iik nu wachten ofzo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja ik had al een ziggo account
dus vandaar dat het zo snel ging. maar wat nu? moet iik nu wachten ofzo?
Aan de linkerzijde van het scherm op "Mijn producten" klikken. In het getoonde overzicht moet onder het kopje "Digitale Televisie" een smartcard vermeldt staan met hetzelfde nummer als ook daadwerkelijk op de smartcard is gedrukt.maar wat nu? moet iik nu wachten ofzo?
Als je dat via de website hebt gedaan zien ze dat als een order en gaat het vermoedelijk enige dagen duren voordat die order verwerkt wordt. Je had in dit geval beter kunnen bellen om ze zover te krijgen dat ze het direct doen want dan weet je tenminste ook wanneer je de TV moet laten aanstaan voor de verwerking van het activatie signaal.aha dat wordt dus niet weergeven bij mijn product gegevens. ik heb m nu opnieuw geregistreerd maar hij staat er nog steeds niet bij. kan dat ook een paar dagen duren?
Een smartcard registreren via het formulier op internet gaat tegenwoordig erg snel. Twee weken geleden op zaterdag het formulier ingevuld en binnen 2 uur na invullen had ik weer beeld op mijn smartcard die uit zijn preview periode gelopen was. Paar dagen daarna kreeg ik de schriftelijke bevestiging.aha dat wordt dus niet weergeven bij mijn product gegevens. ik heb m nu opnieuw geregistreerd maar hij staat er nog steeds niet bij. kan dat ook een paar dagen duren?