• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alles-in-1 aanvragen bij een dubbele klantenkaart

Status
Not open for further replies.
Ik ben ook ex @home en heb op 1 nov. mijn abo overgezet naar alles-in-1. Per 7 nov. was het technisch voor elkaar, sneller internet, verassingszenders. Alles voor elkaar.
Echter werd er nog wel geincasseerd voor analoge RTV. Dat had te maken met de "dubbele klantenkaart". Dat afgelopen maandag opgezegd. Nu maar hopen dat ze naar aanleiding van die opzegging niet overgaan tot aflsuiten..... Met terugwerkende kracht zou alles ook gecrediteerd worden, afwachten dus. Dat ze bij jou hebben gecrediteerd voor de onterecht geincasseerde bedragen, was dat spontaan of na een belletje met de HD ?

Update:
Zag vanavond dat inderdaad het te veel geincasseerde bedrag voor analoge RTV keurig was terug geboekt !! :pompom: Een pluspunt voor Ziggo !! Moest ik even melden.
 
Nou, ik ben ook al weken aan het proberen om het om te zetten.
Ik heb nu z1 tv(analoog op 1 account) en op het andere accout z1telefonie en z3 internet en 3x smartcard + humax. Al medere keren dus telefonisch dit laten omzetten naar 1 account (het met internet/telefonie.
iedere keer wordt gezegd dat het is doorgestuurd naar het hoofdkantoor, maar ik hoor of zie niets.. weer bellen, Oh ik zie dat het niet is ingevoerd.. weer opnieuw!!!!!! Wat een gedoe, ze hebben dus echt een probleem met hun admin, want zo ga je niet om met athome (ex) klanten van het eerst uur. Was de 2e in het dorp?stad hier die toen kabelinterner kreeg. laastste stand van zaken is dat weer ingevoerd is en dat ik voor dinsdag een antwoord krijg, medewerker vertelde wel dat als alles binnen is ik het analoge tv moet opzeggen van het andere account. Ben benieuwd hoe dat gaat, gr ed
 
Update:
Zag vanavond dat inderdaad het te veel geincasseerde bedrag voor analoge RTV keurig was terug geboekt !! :pompom: Een pluspunt voor Ziggo !! Moest ik even melden.

TERUG geboekt ?? Dat is heel bijzonder.
Zouden ze bij Ziggo dan eindelijk inzien dat onterecht geïncasseerde bedragen gewoon terug geboekt behoren te worden in plaats van ze alleen maar te willen verrekenen met nieuwe facturen ?
Dat is inderdaad een pluspunt, helaas staat Ziggo hier zwaar in de min en het zal wel even duren voordat dat veranderd.
 
Is hetzelfde verhaal van toepassing op @Home klanten die na maanden nog steeds geen goed werkend alles in 1 pakket hebben ?
Ik weet niets van twee klantennummers, wel werd er opeens over December apart televisie Z1 in rekening gebracht naast Alles in 1.
Dat is nu wel gecrediteerd maar als er verder niets gedaan wordt zal het ongetwijfeld de volgende maand weer op mijn factuur staan.

En ja hoor :evil::evil::evil::evil:
Op de nieuwe factuur staat gewoon weer 2 maanden televisie Z1 en WEER aansluitkosten. De creditnota van de vorige verkeerde factuur is nog niet eens verrekend maar Ziggo brengt gewoon alles WEER in rekening.
Mijn Alles in 1 VARIABEL pakket is daarentegen opeens verdwenen van de factuur.
Grote kans dus dat eind van de maand, of eerder, mijn telefonie en internet er mee ophoudt.
Het is om doodziek van te worden.:sleep::evil:
 
Wat dacht je van je mede forum bezoekers? Zouden die niet doodziek worden om telkens maar weer met jouw probleem te worden geconfronteerd? Klaag je nu net zo vaak bij de Ziggo als op dit forum ?
Ik snap gewoon maar niet wat sommigen denken te bereiken om maar telkens over het halve forum op hun probleem terug te komen... Natuurlijk is men laaiend, dat snap ik zeker wel. We delen zelfs je ergernis. Maar om daar nu constant iedereen mee om de oren te slaan, notabene mensen die je probleem niet eens op kunnen lossen...
Ook al maakt Ziggo het dan wel erg bont, daar onder hoeft dit forum toch niet te lijden?
 
Te lijden ?
Het zal best dat mijn klachten zeer uitgebreid op het forum staan. Dat zou misschien wel wat minder kunnen. Daar staat tegenover dat sommige klachten, zoals de verkeerde snelheden bij een Alles in 1 pakket aan het licht zijn gekomen door klachten hier aangezien het probleem volgens Ziggo al lang opgelost zou zijn. Zo zijn er meer problemen waar ik over heb geklaagd en waar vervolgens andere lezers op reageerden dat ze hetzelfde probleem hadden.
En ja, de lijst van nog steeds zinloos gebleken telefoontjes, mails en formulieren van mij richting Ziggo is lang en groeit gestaag.
Maar goed, ik begrijp dat het aantal klachten dat je over Ziggo mag vermelden gelimiteerd is. Het zou fijn zijn als Ziggo er voor zou zorgen dat het aantal klachten dat ik heb en heb gehad ook gelimiteerd wordt.
Ik zal voorlopig niets meer posten.
 
Hier is het nu zo..

Klantnummer 1: RTV
Klantnummer 2: Internet Z3+digitale tv+telefonie..

Nu hadden we alles-in-1-extra aangevraagd zetten ze die op klantnummer 1 erbij... dus hebben nu ontzettende dubbele kosten.. en geen hogere snelheid of iets.. terwijl het al is ingegaan..

Al 3x gebeld en al 3x een ander verhaal...

1. Nee meneer wij kunnen dit niet in het systeem veranderen u moet een mailtje sturen met het verzoek het samen te voegen.. Waarop ik zei heb enige tijd geleden al mailtje gestuurd waarop ik na weken wachten nog steeds geen reactie heb.. ja meneer het kan enige weken duren.

2. Kan ik niks aan doen.. verbind u door... hmm kan het niet veranderen in systeem... ik zorg dat u wordt terug gebeld door iemand die het kan veranderen.. waarna je nooit meer wordt teruggebeld..

3. Ja meneer ik maak een aantekening in het systeem.. zodat het binnenkort aangepast kan worden..


Met als resultaat dat het nu nog steeds dubbel is...
Blijf gewoon elke dag bellen totdat ik iemand met verstand aan de lijn krijg.. want mensen die alleen maar standaard dingetjes kunnen oplossen daar word ik niet het vrolijk van.
 
Hier is het nu zo..

Klantnummer 1: RTV
Klantnummer 2: Internet Z3+digitale tv+telefonie..

Nu hadden we alles-in-1-extra aangevraagd zetten ze die op klantnummer 1 erbij... dus hebben nu ontzettende dubbele kosten.. en geen hogere snelheid of iets.. terwijl het al is ingegaan..

Al 3x gebeld en al 3x een ander verhaal...

1. Nee meneer wij kunnen dit niet in het systeem veranderen u moet een mailtje sturen met het verzoek het samen te voegen.. Waarop ik zei heb enige tijd geleden al mailtje gestuurd waarop ik na weken wachten nog steeds geen reactie heb.. ja meneer het kan enige weken duren.

2. Kan ik niks aan doen.. verbind u door... hmm kan het niet veranderen in systeem... ik zorg dat u wordt terug gebeld door iemand die het kan veranderen.. waarna je nooit meer wordt teruggebeld..

3. Ja meneer ik maak een aantekening in het systeem.. zodat het binnenkort aangepast kan worden..


Met als resultaat dat het nu nog steeds dubbel is...
Blijf gewoon elke dag bellen totdat ik iemand met verstand aan de lijn krijg.. want mensen die alleen maar standaard dingetjes kunnen oplossen daar word ik niet het vrolijk van.

Ik had dat ook. AI1 op alles gezet waar ook internet/tel op zat. Na 7 dagen alles technisch werkend ! Een maand later kwam ik er achter dat ik nog steeds betaalde voor analoge RTV. Gebeld... hebben ze gewoon analoge RTV opgezegd, teveel betaalde teruggeboekt binnen een week. Creditnota gemaakt voor de onterecht geincasseerde aansluitkosten.
Na een maand nog niet alles administratied rond, maar dat geven ze ook aan in de bevestiging als je AI1 aanvraagd. Ze wachten met incasseren, totdat ze alles aangepast hebben, omdat ze geen foutieve bedragen willen incasseren. Netjes toch ? :applause:
En nu is inmiddels ook alles administratief rond. Nieuwe factuur op mijn ziggo, waar alles keurig is verwerkt !

Ik heb wel 2 keer moeten bellen, maar alles is helemaal toppie !! Ik heb weliswaar de afschrijving nog niet gezien, maar ga er vanuit dat als in mijn facturen het klopt dat de afschrijvingen ook kloppen !

:pompom:

Dus volgens mij moet je AI1 zetten op klantnr. met internet/tel. Dan analoge RTV opzeggen. Klaar ! Zou moeten werken. Zie ook:

https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=131681&postcount=3

Succes
Oh ja: Niet vergeten de aansluitkosten ( 29.95 ) te laten crediteren, als ze die op de factuur hebben gezet.
 
Ik had dat ook. AI1 op alles gezet waar ook internet/tel op zat. Na 7 dagen alles technisch werkend ! Een maand later kwam ik er achter dat ik nog steeds betaalde voor analoge RTV. Gebeld... hebben ze gewoon analoge RTV opgezegd, teveel betaalde teruggeboekt binnen een week. Creditnota gemaakt voor de onterecht geincasseerde aansluitkosten.
Na een maand nog niet alles administratied rond, maar dat geven ze ook aan in de bevestiging als je AI1 aanvraagd. Ze wachten met incasseren, totdat ze alles aangepast hebben, omdat ze geen foutieve bedragen willen incasseren. Netjes toch ? :applause:
En nu is inmiddels ook alles administratief rond. Nieuwe factuur op mijn ziggo, waar alles keurig is verwerkt !

Ik heb wel 2 keer moeten bellen, maar alles is helemaal toppie !! Ik heb weliswaar de afschrijving nog niet gezien, maar ga er vanuit dat als in mijn facturen het klopt dat de afschrijvingen ook kloppen !

:pompom:

Dus volgens mij moet je AI1 zetten op klantnr. met internet/tel. Dan analoge RTV opzeggen. Klaar ! Zou moeten werken. Zie ook:

https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=131681&postcount=3

Succes
Oh ja: Niet vergeten de aansluitkosten ( 29.95 ) te laten crediteren, als ze die op de factuur hebben gezet.


Hey,

volgens alle papieren enzo staat alles in 1 ook op het goede klantnummer..
Dus volgens de papieren staat het op het klantnummer waar vroeger internet Z3/telefonie enzo op staat..

maar bij hun in de systemen hebben ze het op het andere klantnummer gezet.. waardoor ze nu niet het klantnummer met rtv pakket kunnen opzeggen omdat ze niet weten hoe het nu zit met telefonie enzo.. of het binnenkomt via alles in 1 of nog via het gewone telefonie..


Het vervelendste vind ik nog wel het amateurisme van de helpdesk.. mensen die niet weten wat ze nu kunnen doen.. en wat niet..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top