• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alle Arris ED3 modems terug naar ziggo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
de ubee evm3200

Hallo, allemaal, ik heb hier sinds vanmiddag een ubee evm 3200 modem, en ik moet zeggen dat na een uurtje hij een download haalde van rond de 50mb, met een upload van zo,n 4.5 tot 5mb.
dus op zich niks te klagen, echter en testje via ftd en de nieuwsgroepen leerde mij dat het downloaden vanuit de nieuwsgroepen niks sneller is, zit daar nog een beperking op. ik zit op zo,n 1300 kB/s en dat lag de laatste tijd op zo,n 2300 a 2400 kB/s.
hoe kan dit?
iemand een verklaring?
:censored:
 
Hallo, allemaal, ik heb hier sinds vanmiddag een ubee evm 3200 modem, en ik moet zeggen dat na een uurtje hij een download haalde van rond de 50mb, met een upload van zo,n 4.5 tot 5mb.
dus op zich niks te klagen, echter en testje via ftd en de nieuwsgroepen leerde mij dat het downloaden vanuit de nieuwsgroepen niks sneller is, zit daar nog een beperking op. ik zit op zo,n 1300 kB/s en dat lag de laatste tijd op zo,n 2300 a 2400 kB/s.
hoe kan dit?
iemand een verklaring?
:censored:

Als je download via de Ziggo nieuwserver dan zal dit wel kloppen. Daar zit een snelheidsbeperking op. Hoeveel precies moet je even op de ziggo website opzoeken.
 
Net ook even in een ander topic gepost :
Vanmidddag werd ik door een ziggo-medewerker gebeld n.a.v. mijn mails naar het webteam over mijn trage upload. Dit wist hij mij te vertellen :
- Van een algehele modemruil wist hij niets van.
- Firmware update eind september (Arris)
- Beta firmware is nog aan niemand (behalve beta-testers) uitgegeven.
- Ubee modems worden niet meer uitgegeven.

Ik vroeg hem ook waarom zoveel mensen wel een prima up- en downloadsnelheid hebben. Antwoord :
- Er zijn van Arris 702B twee verschillende types uitgegeven.

Wat moeten we hier nu weer van denken, mede-forum-genoten???
 
Net ook even in een ander topic gepost :
Vanmidddag werd ik door een ziggo-medewerker gebeld n.a.v. mijn mails naar het webteam over mijn trage upload. Dit wist hij mij te vertellen :
- Van een algehele modemruil wist hij niets van.
- Firmware update eind september (Arris)
- Beta firmware is nog aan niemand (behalve beta-testers) uitgegeven.
- Ubee modems worden niet meer uitgegeven.

Ik vroeg hem ook waarom zoveel mensen wel een prima up- en downloadsnelheid hebben. Antwoord :
- Er zijn van Arris 702B twee verschillende types uitgegeven.

Wat moeten we hier nu weer van denken, mede-forum-genoten???



Dont NO MEN. het enigste wat wij kunnen doen is wachten op die update.:shock:

Ben 7 Jaar lid bij @home. SINDS die fusie zijn ze overhaastig bezig
 
Wat ik denk....

ik geloof niets meer wat ze zeggen... ik geloof dat er in het Ziggo
netwerk heel grootte problemen zij die nu pas naar buiten komen.

Ziggo Homepage die niet opent (regelmatig)
Wachtwoord server plat
Aktivatie server plat
Problemen bij mensen met de nieuwe snelheid
Modem die zich van alleen resetten.. en noem maar op.

Het kan niet zo zijn dat het allemaal aan de gebruikers of hun apparatuur ligt.
Iedere keer als je helpdesk belt ... modem resetten. Helpdesk luistert niet dat het gisteren nog gedaan heeft.. Soms wil het resetten van modem helpen (als je hem tenminste 5 minuten van de stroom laat) hoezo werkt het dan wel weer... ligt dit ook aan de apparatuur van de gebruiker...

Dus volgens mij is iets mis bij Ziggo maar ze zeggen niet wat.
En dan nog 10 cent per minuut te durven vragen.
Ik wil niet praten van die mensen die mobiel moeten bellen
omdat ze telefoon van Ziggo hebben en die het niet doet.
Hier had allang een oplossing voor moeten komen.
 
Wat ik denk....

ik geloof niets meer wat ze zeggen... ik geloof dat er in het Ziggo
netwerk heel grootte problemen zij die nu pas naar buiten komen.

Ziggo Homepage die niet opent (regelmatig)
Wachtwoord server plat
Aktivatie server plat
Problemen bij mensen met de nieuwe snelheid
Modem die zich van alleen resetten.. en noem maar op.

Het kan niet zo zijn dat het allemaal aan de gebruikers of hun apparatuur ligt.
Iedere keer als je helpdesk belt ... modem resetten. Helpdesk luistert niet dat het gisteren nog gedaan heeft.. Soms wil het resetten van modem helpen (als je hem tenminste 5 minuten van de stroom laat) hoezo werkt het dan wel weer... ligt dit ook aan de apparatuur van de gebruiker...

Dus volgens mij is iets mis bij Ziggo maar ze zeggen niet wat.
En dan nog 10 cent per minuut te durven vragen.
Ik wil niet praten van die mensen die mobiel moeten bellen
omdat ze telefoon van Ziggo hebben en die het niet doet.
Hier had allang een oplossing voor moeten komen.



Hell Yeah!! Goed gezecht:thumb up:
 
Net ook even in een ander topic gepost :
Vanmidddag werd ik door een ziggo-medewerker gebeld n.a.v. mijn mails naar het webteam over mijn trage upload. Dit wist hij mij te vertellen :
- Van een algehele modemruil wist hij niets van.
- Firmware update eind september (Arris)
- Beta firmware is nog aan niemand (behalve beta-testers) uitgegeven.
- Ubee modems worden niet meer uitgegeven.

Ik vroeg hem ook waarom zoveel mensen wel een prima up- en downloadsnelheid hebben. Antwoord :
- Er zijn van Arris 702B twee verschillende types uitgegeven.

Wat moeten we hier nu weer van denken, mede-forum-genoten???

Ik denk dat Ziggo haar klanten zonder toestemming gebruikt als proefkonijn. Als je kijkt naar de symptomen en timing van de storing en ook naar de regio, kan je niet anders concluderen dat dit een major fail van Ziggo is. Slecht of niet geteste hardware wordt rucksichtlos gedistribueerd en klanten blijven met de brokken achter. En niet zomaar klanten maar de Alles-in-één extra klanten; je zou toch zeggen dat Ziggo deze klanten moest koesteren. Niets is minder waar. Als grootgebruikers zitten we thuis inmiddels bijna een week zonder Internet en telefonie en is er totaal geen zicht op een oplossing van het werkelijke probleem: we hebben geen verbinding!
Helemaal genoeg heb ik van de forumleden die de boel proberen te downplayen en het terug te werpen naar de individuele gebruiker ('weet je wel zeker dat het niet je router/broodrooster/deurbel/electrische tandeborstel is'). Van enkelen vermoed ik dat ze door Ziggo worden ingezet in een webcare team dat fora afstruint om de goede naam van Ziggo hoog te houden. Helaas: Ziggo maakt er hier een potje van. Laat dat webcareteam met goede modems in auto's stappen om gedupeerde klanten te helpen in plaats van het pathetische gedweil op dit overigens meer dan prima forum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vroeg hem ook waarom zoveel mensen wel een prima up- en downloadsnelheid hebben. Antwoord :
- Er zijn van Arris 702B twee verschillende types uitgegeven.

Wat moeten we hier nu weer van denken, mede-forum-genoten???

Dat is interessant. Welke revisions zijn er dan precies? De mensen die bewust het verkeerde type hebben thuisgekregen, hebben die dan straf van ziggo? Riekt naar een zoethoudertje gelardeerd met een beetje broodje aap.
 
Dat is interessant. Welke revisions zijn er dan precies? De mensen die bewust het verkeerde type hebben thuisgekregen, hebben die dan straf van ziggo? Riekt naar een zoethoudertje gelardeerd met een beetje broodje aap.

Helemaal eens, maar kwam die aap maar eens uit de mouw he! We worden aan alle kanten aan het lijntje gehouden en belazerd. Sorry voor deze woorden, maar ik kan het echt niet anders zien. Laat Ziggo het tegendeel nu maar eens bewijzen. Laten ze maar eens vertellen waar de problemen nu precies zitten, of kunnen ze dat niet???

Ik kijk nu even in mijn glazen bol : 'meneer, eind oktober komt er echt een nieuwe firmware......'

Ik kijk wederom even in mijn glazen bol : 'meneer, eind november komt er echt een nieuwe firmware......'

Glazen bol begint barsten te krijgen, maar ik zie nog net : ''meneer, na Kerst komt er echt een nieuwe firmware......'

Gelukkig nieuwjaar allemaal vast........:shock:
 
morgenochtend komt de monteur met nieuwe modem(s) :wink: Ben benieuwd.
Moet wel zeggen dat de techneut me gisteravond me erg behulpzaam overkwam en hij gaf toe dat het een zootje is: dubbele ip adressen, modems die niet van de juiste firmware kunnen worden voorzien omdat na de activatie er iets mis schijnt te gaan met de flash ROM van het modem. Dus ff afwachten hoe het morgen gaat. Als het niet lukt gaat het hele zootje terug en bestel ik de plus i.p.v. de extra, daar schijnt wel alles ok te werken. Als Ziggo het dan voor elkaar heeft en de klachten weg zijn, dan stap ik wel weer over op extra.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan