• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

8455DVB bug & wish list

Status
Not open for further replies.
we wachten nu al maaaaaaaaaaaaaaaanden op een update, maar ik ben bang dat de cisco niet de hoogste prio heeft :rolleyes:

dat terwijl onze verwachtingen gewoon steeds hoger worden omdat ze langer de tijd nemen.

anyway mijn samsung p850 komt gewoon weer terug beneden kan niet wachten tot ik weer een snel reagerende decoder terug heb die ook nog pPiP heeft en die 2 kanalen op kan nemen :applause:

de cisco gaat naar de slaapkamer omdat ik een fullhd beamer binnenkrijg deze week :mrgreen:

Het is inderdaad om moedeloos van te worden. Wanneer je een aparaat in een test traject inzet betekent dit dat er veel bugs zullen worden gevonden. Deze moet je dan ook voortvarend oplossen om het aparaat zodanig te verbeteren zodat hij goed in de "consumenten" markt ingezet kan worden. Maar nee... Er gebeurt niets, je hoort niets....:no:

PS: Mijn Cisco is al ruim 2 weken stuk en het is Ziggo nog niet gelukt mij een RMA formulier te sturen om hem om te ruilen. Zucht, wat een wanprestatie :giveup:....
 
Het is inderdaad om moedeloos van te worden. Wanneer je een aparaat in een test traject inzet betekent dit dat er veel bugs zullen worden gevonden. Deze moet je dan ook voortvarend oplossen om het aparaat zodanig te verbeteren zodat hij goed in de "consumenten" markt ingezet kan worden. Maar nee... Er gebeurt niets, je hoort niets....:no:

PS: Mijn Cisco is al ruim 2 weken stuk en het is Ziggo nog niet gelukt mij een RMA formulier te sturen om hem om te ruilen. Zucht, wat een wanprestatie :giveup:....

Ik heb dit geëscaleerd en zal ervoor zorgen, dat je alsnog een RMA krijgt toegestuurd.
 
Het is al eerder genoemd, maar een groot gemis vind ik dat de indeling van de favorietenlijst niet zelf te bepalen is en er zelf geen keuzenummer aan een kanaal gegeven kan worden. Nu moet ik mijn vrouw gaan vertellen dat de reginale omroep niet meer op nummer 9 zit, maar op nummer 938. En zo zijn er nog meer kanalen die een "ander" nummer hebben.

Kan dit niet ergens aangepast worden?
 
Het is al eerder genoemd, maar een groot gemis vind ik dat de indeling van de favorietenlijst niet zelf te bepalen is en er zelf geen keuzenummer aan een kanaal gegeven kan worden.
Ja, deze optie mis ik al vanaf dat ik het apparaat heb en heb dit toen ook meteen gemeld.

Helaas is het weer hetzelfde "Ziggo liedje" tot nu toe:

- laatste firmware update is van begin september (4 maanden geleden dus) en die bevatte nauwelijks wijzigingen de gebruikersinterface, maar alleen wat bugfixes

- We worden totaal niet op de hoogte gehouden van de status / voortgang van een nieuwe firmware release

- Er wordt niet gesproken over de wijzigingen / verbeteringen die de volgende firmware zal bevatten

Er zitten wel Ziggo-medewerkers op dit forum die goed werk doen en mensen helpen met individuele problemen, maar ik heb het idee dat ze van Ziggo niet mogen praten over bovenstaande zaken. Je hoort alleen maar "we zijn er mee bezig" en "de firmware komt als hij klaar is".
 
En als ze er dan toch zo druk mee bezig zijn heb ik nog wel een extra "wish";

Sneller kunnen spoelen in programma's van de harde schijf.

Ik vind de "snelste" stand maar bar traag en er zit erg weinig verschil tussen de verschillende standen. Even rap de reclame doorspoelen is er niet bij met de Cisco.

Dus als dit beter kan, graag!
 
En als ze er dan toch zo druk mee bezig zijn heb ik nog wel een extra "wish";

Sneller kunnen spoelen in programma's van de harde schijf.

Ik vind de "snelste" stand maar bar traag en er zit erg weinig verschil tussen de verschillende standen. Even rap de reclame doorspoelen is er niet bij met de Cisco.

Dus als dit beter kan, graag!

Je kunt toch skippen ipv spoelen. Dat gaat per ingestelde tijdseenheid.
(Recorder instellingen | skipinterval)
 
Cisco / Onkyo HDMI Handshake

Weet iemand wat je kan doen om de hdmi handshake tussen de Cisco en een Onkyo versterker (806 in mijn geval) te versnellen.? Nu duurt het tijden voor ik beeld krijg :sleep:
 
Weet iemand wat je kan doen om de hdmi handshake tussen de Cisco en een Onkyo versterker (806 in mijn geval) te versnellen.? Nu duurt het tijden voor ik beeld krijg :sleep:

Helaas bekend (al heb ik een Sony en geen Onkyo versterker). Erger is dat in zeg 25% van de keren de handshake helemaal niet lukt en je alleen ruis ziet.

Op verzoek van Kitaro hebben ik en anderen enige tijd geleden in detail de symptomen beschreven, dus heb hoop dat Cisco hiermee aan de slag is.

Opgelost is het nu iig nog niet.

Verder blijf ik het eigenlijk onacceptabel vinden dat bij zeg 25% opnames maar dus lang niet alle (gek genoeg vooral bij opnames vanaf Net 5) de ingestelde 30 minuten uitloop spontaan door de Cisco genegeerd wordt. Dit is voor mij eigenlijk prio nr 1 nog boven de handshake om aangepakt te worden in nieuwe firmware.
Dat de Cisco sneller reageerd is een nice to have, maar deze andere twee zaken zijn voor mij eigenlijk essentieel om de Cisco breed te kunnen uitrillen buiten een testtraject.
 
Je kunt toch skippen ipv spoelen. Dat gaat per ingestelde tijdseenheid.
(Recorder instellingen | skipinterval)

Je hebt gelijk, maar reclameblokken wisselen nogal in lengte, en met snel spoelen houd je zicht op wat er gebeurt.

Bovendien zie ik het nut van 4 spoelstanden niet als het verschil onderling zo klein is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top