• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

1 Hop van Ziggo die mogelijk storing veroorzaakt

Status
Not open for further replies.
Die was op dag 5 van WoTLK al dood, dat is het punt niet. Maar ik vind het gewoon niet acceptabel. Die snert hub moet gewoon vervangen, verder vraag ik niets.
 
Maar wat is dit ook, wat er nu uit is in wow, is allemaal peanuts :mrgreen:
 
hmz ... het is stil hier ...... ben ik de enige die wel iets minder DC-problemen (maar nog steeds 25 op een avond) en veel lag heeft waardoor het a) minder leuk is en b) inmiddels bijna serieus te overwegen is om niet meer voor Haste rating te gaan (aangezien dat bij hoge ms toch niks waard is) ?

/Crowie :evil:
 
Nee, je moet even de "storing in Hoofddorp" en "Payserver" problemen doorlezen. CeeS staat daarop met een update vanuit de mensen die eraan werken en ik heb gisteravond contact met de helpdesk gehad en opzich werken ze al sinds 10 december aan ons probleem (in tegenstelling tot eerdere berichten). Helaas is het probleem een beetje communicatie naar de gebruiker toe, dat heb ik ook aangegeven. Maar beide doelgroepen zijn dus het haasje van hetzelfde (heel waarschijnlijk).

Het probleem ligt bij Ziggo, dat geven ze nu ook grif toen, maar de oplossing ligt nog niet voorhanden omdat het lastig te vinden is (getuige ook het feit dat ze al zo lang bezig zijn). We zullen geduld moeten hebben en zoveel mogelijk feedback moeten geven wanneer het beter of slechter wordt. Het is helaas niet anders.
 
nou...na een week eindelijk bericht van ziggo over mn probleem....wat denk je? zal het ff linken :P

Dit is geen probleem met ziggo internet, maar met de warcraft server. Zie ook; https://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=2405314523&sid=1

Hoezo elkaar tegenspreken. Ziggo heeft al toegegeven dat het bij hun zit haha. En die link die ze sturen is ook onzin.

Wat een :censored: zeg.

Hopen dat het snel gefixed is!
 
Als ik dat topic doorlees komt er toch wat twijfel boven. Er zijn daar ook niet ziggo abonnee's die hetzelfde probleem hebben wanneer hun traffic het Telia netwerk opgaat.
 
Kijkt iemand ook uberhaupt naar de datum van de posts en dan niet alleen de bovenste.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top