R
Richipichi
Wie heeft hier ervaring mee
Sinds vrijdag 7 November loopt de kabel van Ziggo door onze brievenbus, dit is in afwachting van de aannemer die Ziggo stuurt om hem weer onder de grond te leggen. Volgens de monteur die de kabel door de brievenbus heeft gelegd zou dit binnen twee weken geregeld moeten zijn. Helaas is dit tot op heden niet gebeurd! Ziggo reageerd ook niet op mijn mails en neemt ook uit zichzelf geen contact met ons op. Ik heb zondag 7 December uit frustratie 100 mails gestuurd en maandag 8 December 150 mails. Ondertussen heeft er, verrassend genoeg, woensdag 10 December gelukkig wel een aannemer in opdracht van Ziggo gebeld om een afspraak te maken voor 30 December. Ik vind het onacceptabel dat we nog zo lang moeten wachten. Als Ziggo het probleem niet voor vrijdag 19 december oplost moeten we juridische stappen ondernemen. Zo kan je toch niet met mensen/klanten omgaan!! Vannochtend is onze dochter er weer over gestruikeld en zij is helaas niet de enige. Daar komt nog eens bij dat er behoorlijk veel kou door de brievenbus naar binnen komt waardoor de stookkosten ook stijgen. We vinden dat we op zijn mist recht hebben op compensatie van E1,50 per dag dat de kabel niet onder de grond lig. Dit zijn we pas gaan rekenen toen de redelijke termijn van twee weken verstreken was. Het bedrag dat wij van Ziggo terug verwachten staat vandaag inmiddels op 21 x E1,5 = E31,50. Ook deze mail zal ik in een veelvoud versturen in de hoop dat er dan iets mee wordt gedaan.
Sinds vrijdag 7 November loopt de kabel van Ziggo door onze brievenbus, dit is in afwachting van de aannemer die Ziggo stuurt om hem weer onder de grond te leggen. Volgens de monteur die de kabel door de brievenbus heeft gelegd zou dit binnen twee weken geregeld moeten zijn. Helaas is dit tot op heden niet gebeurd! Ziggo reageerd ook niet op mijn mails en neemt ook uit zichzelf geen contact met ons op. Ik heb zondag 7 December uit frustratie 100 mails gestuurd en maandag 8 December 150 mails. Ondertussen heeft er, verrassend genoeg, woensdag 10 December gelukkig wel een aannemer in opdracht van Ziggo gebeld om een afspraak te maken voor 30 December. Ik vind het onacceptabel dat we nog zo lang moeten wachten. Als Ziggo het probleem niet voor vrijdag 19 december oplost moeten we juridische stappen ondernemen. Zo kan je toch niet met mensen/klanten omgaan!! Vannochtend is onze dochter er weer over gestruikeld en zij is helaas niet de enige. Daar komt nog eens bij dat er behoorlijk veel kou door de brievenbus naar binnen komt waardoor de stookkosten ook stijgen. We vinden dat we op zijn mist recht hebben op compensatie van E1,50 per dag dat de kabel niet onder de grond lig. Dit zijn we pas gaan rekenen toen de redelijke termijn van twee weken verstreken was. Het bedrag dat wij van Ziggo terug verwachten staat vandaag inmiddels op 21 x E1,5 = E31,50. Ook deze mail zal ik in een veelvoud versturen in de hoop dat er dan iets mee wordt gedaan.
Last edited by a moderator: