• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kabel door brievenbus in plaats van onder de grond

Status
Not open for further replies.
R

Richipichi

Wie heeft hier ervaring mee???


Sinds vrijdag 7 November loopt de kabel van Ziggo door onze brievenbus, dit is in afwachting van de aannemer die Ziggo stuurt om hem weer onder de grond te leggen. Volgens de monteur die de kabel door de brievenbus heeft gelegd zou dit binnen twee weken geregeld moeten zijn. Helaas is dit tot op heden niet gebeurd! Ziggo reageerd ook niet op mijn mails en neemt ook uit zichzelf geen contact met ons op. Ik heb zondag 7 December uit frustratie 100 mails gestuurd en maandag 8 December 150 mails. Ondertussen heeft er, verrassend genoeg, woensdag 10 December gelukkig wel een aannemer in opdracht van Ziggo gebeld om een afspraak te maken voor 30 December. Ik vind het onacceptabel dat we nog zo lang moeten wachten. Als Ziggo het probleem niet voor vrijdag 19 december oplost moeten we juridische stappen ondernemen. Zo kan je toch niet met mensen/klanten omgaan!! Vannochtend is onze dochter er weer over gestruikeld en zij is helaas niet de enige. Daar komt nog eens bij dat er behoorlijk veel kou door de brievenbus naar binnen komt waardoor de stookkosten ook stijgen. We vinden dat we op zijn mist recht hebben op compensatie van E1,50 per dag dat de kabel niet onder de grond lig. Dit zijn we pas gaan rekenen toen de redelijke termijn van twee weken verstreken was. Het bedrag dat wij van Ziggo terug verwachten staat vandaag inmiddels op 21 x E1,5 = E31,50. Ook deze mail zal ik in een veelvoud versturen in de hoop dat er dan iets mee wordt gedaan.
 
Last edited by a moderator:
Wie heeft hier ervaring mee???


Sinds vrijdag 7 November loopt de kabel van Ziggo door onze brievenbus, dit is in afwachting van de aannemer die Ziggo stuurt om hem weer onder de grond te leggen. Volgens de monteur die de kabel door de brievenbus heeft gelegd zou dit binnen twee weken geregeld moeten zijn. Helaas is dit tot op heden niet gebeurd! Ziggo reageerd ook niet op mijn mails en neemt ook uit zichzelf geen contact met ons op. Ik heb zondag 7 December uit frustratie 100 mails gestuurd en maandag 8 December 150 mails. Ondertussen heeft er, verrassend genoeg, woensdag 10 December gelukkig wel een aannemer in opdracht van Ziggo gebeld om een afspraak te maken voor 30 December. Ik vind het onacceptabel dat we nog zo lang moeten wachten. Als Ziggo het probleem niet voor vrijdag 19 december oplost moeten we juridische stappen ondernemen. Zo kan je toch niet met mensen/klanten omgaan!! Vannochtend is onze dochter er weer over gestruikeld en zij is helaas niet de enige. Daar komt nog eens bij dat er behoorlijk veel kou door de brievenbus naar binnen komt waardoor de stookkosten ook stijgen. We vinden dat we op zijn mist recht hebben op compensatie van E1,50 per dag dat de kabel niet onder de grond lig. Dit zijn we pas gaan rekenen toen de redelijke termijn van twee weken verstreken was. Het bedrag dat wij van Ziggo terug verwachten staat vandaag inmiddels op 21 x E1,5 = E31,50. Ook deze mail zal ik in een veelvoud versturen in de hoop dat er dan iets mee wordt gedaan.

Maak een mooie foto van de kabel door de brievenbus en stuur deze naar wat landelijke en regionale dagbladen !
 
Wie heeft hier ervaring mee???


Sinds vrijdag 7 November loopt de kabel van Ziggo door onze brievenbus, dit is in afwachting van de aannemer die Ziggo stuurt om hem weer onder de grond te leggen.
Uh, wat is nu precies het probleem? Ik zie het niet. Ja balen die kabel door de brievenbus, maar functioneert er nu iets niet? Oja, het is natuurlijk geen aangezicht, zo'n kabel door de deur in uw straat. Maar ieder zijn mening, ik persoonlijk vind dat er vele ergere dingen zijn waar wat aan gedaan moet worden.

Maar even serieus, op grond van welke argumenten wil u die 'schadevergoeding' van Ziggo gaan eisen? Op welke gronden stelt u die vast? Het is een paardenmiddel, tijdelijk de kabel door brievenbus, maar het werkt wel allemaal ;) Sterkte, zo met de feestdagen.
 
Allemaal heel vervelend dat de kabel bij u door de brievenbus gaat, maar ik zie dit als noodvoorziening zodat u toch nog gebruik kunt blijven maken van de diensten van Ziggo.

Mijn advies is dan ook heb geduld want dat is immers een schone zaak. Wellicht kunt u nog een telefoontje wagen aan de helpdesk om te kijken of dit reeds doorgezet is naar de aannemer ?

Al met al hebben al die door u verzonden emails niet veel zin gehad, begrijp dat het frustratie is maar dit lijkt me onnodig.

Veel succes met de afhandling hiervan.
 
Uh, wat is nu precies het probleem? Ik zie het niet. Ja balen die kabel door de brievenbus, maar functioneert er nu iets niet? Oja, het is natuurlijk geen aangezicht, zo'n kabel door de deur in uw straat. Maar ieder zijn mening, ik persoonlijk vind dat er vele ergere dingen zijn waar wat aan gedaan moet worden.

Maar even serieus, op grond van welke argumenten wil u die 'schadevergoeding' van Ziggo gaan eisen? Op welke gronden stelt u die vast? Het is een paardenmiddel, tijdelijk de kabel door brievenbus, maar het werkt wel allemaal ;) Sterkte, zo met de feestdagen.

Redelijkheid en billikheid en natuurlijk verhoogde stookkosten, de brievenbus staat immers 24 uur per dag open. Daar komt nog eens bij dat ons beloofd was dat het binnen twee weken geregeld zou zijn, en dat was begin November! Dan hadden ze dat niet moeten beloven! En ter info, die schadevergoeding hebben we van Ziggo eerder ook al voor minder gehad. Zij leveren niet wat er is afgesproken maar ik betaal er wel voor, zo werkt dat in Nederland.
 
Redelijkheid en billikheid en natuurlijk verhoogde stookkosten, de brievenbus staat immers 24 uur per dag open. Daar komt nog eens bij dat ons beloofd was dat het binnen twee weken geregeld zou zijn, en dat was begin November! Dan hadden ze dat niet moeten beloven! En ter info, die schadevergoeding hebben we van Ziggo eerder ook al voor minder gehad. Zij leveren niet wat er is afgesproken maar ik betaal er wel voor, zo werkt dat in Nederland.
Sorry, ik kan een sarcastische glimlach niet onderdrukken. Veel sterkte er mee.





(Verhoogde stookkosten...? Allemaal gloeilampen, driedubbele isolatie en hele warme sokken in huis? Monitor uit als u even bij het bureau weg bent? Een deur tussen de woonkamer en de hal? Tochtstrips? (<- sarcastisch natuurlijk hè). Tegen de tijd dat ik €1,50 extra per dag ga verstoken, moet het hier dagelijks boven de 30 graden zijn. Beetje spijkers op laag water zoeken, maar goed, is uw goed recht hehe)
 
Zo heb ik het idee dat ik in ieder geval iets in te brengen heb :wink:
Ja, erg slim die 250 mails sturen. Valt me nog mee dat u niet afgesloten bent voor mail ;) Althans, dat zou ik doen... Nogmaals, sterkte er mee. Haha...
 
Ja, erg slim die 250 mails sturen. Valt me nog mee dat u niet afgesloten bent voor mail ;) Althans, dat zou ik doen... Nogmaals, sterkte er mee. Haha...

Dat verbaasd ons ook :wink: maar bij Ziggo hebben we last van kabelbreuk, niet van contractbreuk :grin:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top