• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

na 3 maanden nog nix

Status
Not open for further replies.
Goede opmerking, heb ik me ook wel eens afgevraagd. Uit zijn reakties krijg ik de indruk dat het een Ziggo-medewerker is die probeert te helpen. Dat is heel mooi, maar dan ben ik er ook voor dat hij als "Ziggo-Official" herkenbaar is. Dat zou de transparantie ten goede komen.

Weten we al of het iemand is met een relatie tot onze kabelboer of een persoon die het gewoon leuk vindt anderen te helpen? Dit in het kader van de duidelijkheid (ik heb 'm de laatste tijd niet meer gezien met z'n "Ik heb U een PB gestuurd").

Gert.
 
Wat is het probleem als iemand in zijn vrije tijd iemand met problemen wil helpen.

Of hij nu een Ziggo medewerker is of niet..

Ik ben blij dat er nog mensen zijn zoals hij die ondanks het vele "geklaag" en negatieve geschreeuw over Ziggo nog op het forum komen.

Ik wil niet zeggen dat Ziggo het nettjes heeft gedaan de overgang, maar er zit verbetering in. De medewerkers balen er net zo van als wij..

Laten we ons nu focussen op het probleem wat er in dit topic speelt en niet op de status van een persoon..
 
Wat is het probleem als iemand in zijn vrije tijd iemand met problemen wil helpen.

Of hij nu een Ziggo medewerker is of niet..

Ik ben blij dat er nog mensen zijn zoals hij die ondanks het vele "geklaag" en negatieve geschreeuw over Ziggo nog op het forum komen.

Ik wil niet zeggen dat Ziggo het nettjes heeft gedaan de overgang, maar er zit verbetering in. De medewerkers balen er net zo van als wij..

Laten we ons nu focussen op het probleem wat er in dit topic speelt en niet op de status van een persoon..

Ben ik met je eens hoor. Het enige dat ik mij afvraag is of hij inderdaad zijn eigen ingang(en) binnen Ziggo heeft of niet. Dat heeft dan ook te maken hoe ik, in dat geval, zijn postings interpreteer. Als ik van hem een oplossing zie in het kader van een PB sturen heb ik daar als lezer van dit forum niet zo veel aan. Als het wel een Ziggo medewerker mocht zijn komt zo'n PB in een ander daglicht te staan. En dat wil ik graag duidelijk hebben.

Gert.
 
Als er door mij een PB gestuurd wordt, is dat om klantgevens op te vragen, zodat poster adequaat geholpen kan worden.
Degene die goed geholpen zijn geven meestal een feedback op het forum.
Is het voor algemeen belang, dan worden vragen meestal in de vorm van een advies beantwoord.

Ben ik met je eens hoor. Het enige dat ik mij afvraag is of hij inderdaad zijn eigen ingang(en) binnen Ziggo heeft of niet. Dat heeft dan ook te maken hoe ik, in dat geval, zijn postings interpreteer. Als ik van hem een oplossing zie in het kader van een PB sturen heb ik daar als lezer van dit forum niet zo veel aan. Als het wel een Ziggo medewerker mocht zijn komt zo'n PB in een ander daglicht te staan. En dat wil ik graag duidelijk hebben.

Gert.
 
Als er door mij een PB gestuurd wordt, is dat om klantgevens op te vragen, zodat poster adequaat geholpen kan worden.
En dat is een goede reden waarom duidelijk moet zijn wie er bij Ziggo werkt (en dus ook echt kan helpen), en wie niet. Op dit forum zijn er ook wel mensen actief geweest die onterecht probeerden de indruk te wekken dat ze bij Ziggo werkten. Stel je voor dat die om klantgegevens gaan vragen, dat wil je toch niet? Kan je net zo goed meteen je pincode en creditcard gegevens op internet zetten...

Voor de duidelijkheid, ik waardeer tijd en moeite die diverse medewerkers van Ziggo in dit forum steken. En het is ook duidelijk dat die mensen hier niet als officiƫle woordvoerder optreden. Het is ook niet gepast om deze mensen als zondebok te gebruiken als er iets mis gaat, of ter verantwoording te roepen.

Maar je mag wel verwachten dat ze zich bekend maken als medewerker van Ziggo. Anders krijg je al snel dat iedereen die af en toe een positieve opmerking over Ziggo maakt er meteen van 'verdacht' wordt dat hij voor Ziggo werkt.
 
En dat is een goede reden waarom duidelijk moet zijn wie er bij Ziggo werkt (en dus ook echt kan helpen), en wie niet. Op dit forum zijn er ook wel mensen actief geweest die onterecht probeerden de indruk te wekken dat ze bij Ziggo werkten. Stel je voor dat die om klantgegevens gaan vragen, dat wil je toch niet? Kan je net zo goed meteen je pincode en creditcard gegevens op internet zetten...

Voor de duidelijkheid, ik waardeer tijd en moeite die diverse medewerkers van Ziggo in dit forum steken. En het is ook duidelijk dat die mensen hier niet als officiƫle woordvoerder optreden. Het is ook niet gepast om deze mensen als zondebok te gebruiken als er iets mis gaat, of ter verantwoording te roepen.

Maar je mag wel verwachten dat ze zich bekend maken als medewerker van Ziggo. Anders krijg je al snel dat iedereen die af en toe een positieve opmerking over Ziggo maakt er meteen van 'verdacht' wordt dat hij voor Ziggo werkt.

Ik bedoel maar, uiteraard waardeert een ieder binnen dit forum elke inzet van welke ziggo-medewerker dan ook, zonder dat deze wordt afgeschoten om welke evt. mislukte aktie/missie dan ook, zij krijgen meer voor elkaar dan wie dan ook binnen dit forum. Maar dan moet het wel duidelijk zijn wie dat is. Ik zal, als persoon, niet snel mijn naw gegevens beschikbaar stellen (per PB) aan personen waarvan niet duidelijk is of zij wel namens ziggo spreken.

Gert.
 
Een medewerker van Ziggo en/of webcareteam zal altijd naar het klantnummer vragen.
Het is aan de persoon zelf of deze zijn NAW gegevens wil verstrekken voor persoonlijke communicatie.
Ik zal, als persoon, niet snel mijn naw gegevens beschikbaar stellen (per PB) aan personen waarvan niet duidelijk is of zij wel namens ziggo spreken.

Gert.
 
Een medewerker van Ziggo en/of webcareteam zal altijd naar het klantnummer vragen.
Het is aan de persoon zelf of deze zijn NAW gegevens wil verstrekken voor persoonlijke communicatie.

Ja, dat zal wel zo zijn. Het probleem is dat ik, in dit geval vwb kingpin, niet weet of het een medewerker van ziggo is...

Gert.
 
Heeft hij/zij u om een klantnummer gevraagd?

Mij is niets gevraagd want ik heb geen problemen :cool: Maar daar gaat de discussie dus niet om. Kan nou niemand zeggen van: Ja, die kingpin is een ziggo-medewerker of nee, dat mannetje is geen ziggo medewerker? En dit staat helemaal los van zijn inzet in dit forum, ik wil niemand onderuit halen :cry:

Gert.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top