E
Ed
Ik heb persoonlijk het gevoel dat niet alle bestellingen bij jou afgerond zijn. Mocht dit wel het geval zijn, dan heeft men een steekje laten vallen.Ook over eventuele risico`s als ik nu extra zou bestellen. Heeft dat zin, of gaat het dan misschien helemaal mis ?
Uiteraard is het volgens de klantenservice geen probleem, alleen heeft mijn vertrouwen daarin ietwat schade opgelopen ....
Aan 1 kant begrijp ik jouw eventuele keus om 'Extra' te gaan bestellen, aan de andere kant ben ik er ook huiverig voor (in jouw geval!).
Wij zijn net na 16 mei 2008 overgestapt van Z3i naar 'Alles in 1 Extra'. Na diverse snelheidsverhogingen zitten wij nu 2Mbit beneden onze 'oude' snelheid van Z3i en zijn nog iets goedkoper uit. Daarvoor hebben we nu wel een extra decoder en telefonie.
Als jij een nieuwe bestelling gaat plaatsen kunnen er 2 dingen gaan gebeuren. Als jouw vorige bestellingen nog niet afgerond zijn, sluit de nieuwe bestelling vrolijk achteraan in de rij en schiet het dus niet op. Wat er ook kan gebeuren is dat er gewoon nu een geheel nieuwe ticket aangemaakt wordt voor de bestelling van 'Alles in 1 Extra' en draait het binnen 48 uur . Zoals ik al probeerde te vertellen, uiteindelijk komt het ook wel goed, net zoals bij ons, maar durf je het risico te nemen? Persoonlijk zou ik de stoute schoenen aantrekken en 'Extra' bestellen, maar wel eerst even duidelijk vragen via de HD wat men nu allemaal voor info heeft over jouw bestelllingen en of er nog bijzonderheden zijn. Desnoods vraag je of je met iemand die je reeds op dit forum hebt gesproken òf eerder tijdens telefoontjes naar de HD, doorgeschakeld kunt worden.