• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

@home mailprobleem

Status
Not open for further replies.
Jammer....bruikbare bronnen wegjagen terwijl je deze zo goed kan gebruiken....zeker bij de opstartproblemen waar Ziggo mee te maken heeft op dit moment :?
 
Sorry, maar dit antwoord vind ik iets te gemakkelijk. Dan is het nog beter om niet te reageren als Ziggo official!

Wat een rare opmerking...
Wees echter blij met de extra info die ze als Ziggo medewerker geven.
 
Hallo allemaal,

Het is alweer zo ver bij Ziggo ( Kliko ) , kan alweer geen e-mail versturen.:mrgreen:
Nu weer een andere melding.:?::confused:
Er is een onbekende fout opgetreden. Onderwerp 'Brand', Account: 'mail.home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '451 Temporary local problem - please try later', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 451, Foutnummer: 0x800CCC6A
Ik had dezelfde foutmelding gisteren vanaf 17:30 zoiets, een uur later was het probleem weer weg.
 
Hi!



Dit voegt niets toe aan de discussie is het wel? Maar wat jij wil, als jij het beter vind dat we hier niet meer reageren, dan moeten we dat maar opvolgen, Bedankt voor je advies.

Suc6,
Raymond.

Raymond, ik hoop dat je juist wel blijft. Het is juist goed dat we informatie uit de eerste hand blijven houden. Dat voegt juist iets toe.
Ik vind het van een zeer laag niveua om een Ziggo-official die voor ons nuttige info verstrekt en ook nog eens hier en daar mensen uit de brand helpt af te branden op dit forum!
 
Hi!



Dit voegt niets toe aan de discussie is het wel? Maar wat jij wil, als jij het beter vind dat we hier niet meer reageren, dan moeten we dat maar opvolgen, Bedankt voor je advies.

Suc6,
Raymond.
goh om 1 persoon wegblijven hier? beetje flauw vind ik.
 
Hi!



Dit voegt niets toe aan de discussie is het wel? Maar wat jij wil, als jij het beter vind dat we hier niet meer reageren, dan moeten we dat maar opvolgen, Bedankt voor je advies.

Suc6,
Raymond.

Voor de duidelijkheid: het ging mij om het woord kennelijk in die ene zin. Dat moet men kennelijk inregelen. Als mijn commentaar hierop zoveel commotie bij jou oproept, trek ik deze opmerking in. Ik vond het overigens een heftige reactie van jouw zijde. En ik wil zeker geen mensen voor het hoofd stoten.
 
Voor de duidelijkheid: het ging mij om het woord kennelijk in die ene zin. Dat moet men kennelijk inregelen. Als mijn commentaar hierop zoveel commotie bij jou oproept, trek ik deze opmerking in. Ik vond het overigens een heftige reactie van jouw zijde. En ik wil zeker geen mensen voor het hoofd stoten.

Ik denk dat commentaar op iemand van Ziggo die geheel vrijwillig op dit forum ons voorziet van informatie, tips en nieuws/mededelingen sowieso niet past. Bij deze bedankt namens alle andere forum-leden voor het verjagen van een goede bron, informant en helper van het eerste uur.

Laten we overigens sowieso is afspreken op dit forum alleen on topic te reageren in plaats van op de persoon!
 
goh om 1 persoon wegblijven hier? beetje flauw vind ik.

Heeft niets met flauw zijn te maken, door normaal met elkaar om te gaan hoeft iemand zich niet gekwest te voelen (mocht hij dat doen)

Wanneer iemand in z'n eigentijd veel bruikbare info kan geven en tevens ook direct op de bron zit.... Waarom moet je iemand aanvallen, als hij zich dienstbaar opsteld naar anderen toe?

Kritisch zijn is nodig, maar wel op een reeele manier.
 
Problemen met mail versturen

Op een van onze PC's hebben we problemen met het versturen van e-mail.
Wij zitten al ruim 10 jaar bij @home en zo goed als nooit problemen.
We hebben 2 PC die via een router op de kabel zijn aangesloten. Op 1 PC maken we via Outlook Express 6 gebruik van 3 e-mail adressen. Op de andere staan 4 e-mail adressen. Op mijn PC geen problemen. Maar op de andere met de @home adressen ook niet. Daarnaast gebruiken we op beide PC ook nog e-mail adressen van andere providers waarbij voor binnenkomende mail het Pop3 adres van de provider wordt gebruikt en voor de uitgaande mail gebruiken we mail.home.nl Dit gaf nooit problemen maar sinds een paar dagen krijgen we de boodschap Dat het ongewenste mail betreft.
Dat is heel vreemd want het is alleen maar een test mailtje met het woordt test of koffie.

Op beide PC's staat een e-mail adres van de zelfde provider. En bij de een lukt het wel en bij de ander niet. En de instellingen zijn identiek.
Gisteravond met de helpdesk gebeld. Daar wordt het probleem afgeschoven als zou het aan Microsoft liggen.
Wordt vanaf dezelfde PC een @home email adres gebruikt gaat het goed.

Heeft iemand een idee wat daar aan te doen.

Tinie
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top