• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Krijgt Ziggo het Eredivisiekanaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
en daar kunnen we het mee doen.... je mag dus 14,95 + 14,95 = 30 euri = een dikke 65! gulden gaan betalen om het internationale en nationale voetbal te mogen volgen. Blijkbaar zijn de leasebakken van de heren Ziggo-bobo's toch duurder uitgevallen dan gebudgetteerd en kan de voetballiefhebber hiervoor opdraaien. Het is dat de concurrentie (KPN Interactief, Tele2) nog magere digitale pakketjes aanbieden anders had ik die hele Ziggo (inclusief die ouwe man) eruit gegooid. Stuitend is dit!

Grtn

Herman / 5 jaar lang dik tevreden Casema klant maar heeft het helemaal gehad met Ziggo!


Dit ligt niet aan ziggo, maar aan de knvb die weer voor het grote geld proberen te gaan.
Het is heel simpel, neem het niet (liefst massaal). Dan wordt ook dit avontuur een Sport7 TV10 debakel en komt het uit eindelijk weer terug bij de NOS.

(Diep in mijn hart hoop ik er niet op, dan hebben andere sporten een kans bij de NOS en niet alleen dat spelletje voebelen.)
 
Waarom je er niet gewoon bij neerleggen dat het nou eenmaal zo is. De hele tijd druk maken over de administratieve puinhoop (gegeven, ik ervaar het zelf helaas ook) of storingen die geweest zijn maakt het niet bepaald vrolijker. En uiteindelijk werk je maar één persoon tegen en dat ben je zelf. De boel vergeten, eredivisie bestellen en gewoon lekker genieten van het voetbal zoals het bedoeld is!

Als jij het prijsverschil voor mij bijpast dan bestel ik het nu direct.
 
Als jij het prijsverschil voor mij bijpast dan bestel ik het nu direct.

Als je iets niet kan betalen dan moet je het gewoon niet nemen. Zo werkt dat met huizen, auto's en nog veel meer. Dat het bij UPC goedkoper is is irrelevant, je hebt namelijk niks met UPC te maken.
 
Als je iets niet kan betalen dan moet je het gewoon niet nemen. Zo werkt dat met huizen, auto's en nog veel meer. Dat het bij UPC goedkoper is is irrelevant, je hebt namelijk niks met UPC te maken.

Helaas niet, nee. Tijd voor de OPTA om de markt open te breken....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je iets niet kan betalen dan moet je het gewoon niet nemen. Zo werkt dat met huizen, auto's en nog veel meer. Dat het bij UPC goedkoper is is irrelevant, je hebt namelijk niks met UPC te maken.

Ben ik helemaal met je eens alleen vind ik dat je vrij gemakkelijk over het prijsverschil heenstapt en het maar gewoon moet bestellen.

Het heeft in mijn geval overigens niets te maken dat ik het niet kan betalen maar dat ik het niet wil betalen, gewoon uit principe.
 
Waarom je er niet gewoon bij neerleggen dat het nou eenmaal zo is. De hele tijd druk maken over de administratieve puinhoop (gegeven, ik ervaar het zelf helaas ook) of storingen die geweest zijn maakt het niet bepaald vrolijker

Integendeel , ik heb mijzelf er al die tijd niet druk omgemaakt en altijd geprobeerd de positieve kant te zien en gedacht dat het allemaal wel goedkomt.
Helaas zijn we maanden verder en hoewel erveel is opgelost is het in de markt zetten van dit product met deze prijs totaal niet te rijmen met de manier hoe Ziggo naar buiten treedt.
Dat steekt een beetje :cry:
Ik vind dat jammer en geef dat ook aan hoewel ik ook denk dat het gewoon een commercieel bedrijf is die er zoveel mogelijk probeerd uit te slepen , maar niet van mijn centen.
 
Dit ligt niet aan ziggo, maar aan de knvb die weer voor het grote geld proberen te gaan.
Het is heel simpel, neem het niet (liefst massaal). Dan wordt ook dit avontuur een Sport7 TV10 debakel en komt het uit eindelijk weer terug bij de NOS. (Diep in mijn hart hoop ik er niet op, dan hebben andere sporten een kans bij de NOS en niet alleen dat spelletje voebelen.)

Er gaan sterke geruchten dat de KNVB 7 euro vraagt voor het Eredivisie-Live gebeuren..dan toch knap dat je als Ziggo het dubbele in rekening brengt. Overigens had Sport 7 geen debakel hoeven te worden..maar door het zwart maken door de NOS van Sport7was heel NL al tegen Sport 7 gekeerd voordat die zender 1 seconde had uitgezonden.

Daarna ging de NOS ervan door met de rechten en werden de liverechten voor heel wat meer dan de 2 gulden per maand van Sport7 verkocht aan Canal+...

Herman
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je iets niet kan betalen dan moet je het gewoon niet nemen. Zo werkt dat met huizen, auto's en nog veel meer. Dat het bij UPC goedkoper is is irrelevant, je hebt namelijk niks met UPC te maken.

Het gaat helemaal niet om het feit dat je iets wel of niet kan betalen..het gaat erom dat je dezelfde auto bij een andere dealer voor heel wat euro's minder kan kopen. (Laat staan dat een dealer een prijsje op de auto plakt en dan vlak voor je de koop wil gaan doorzetten er snel een ander prijsje op plakt)
 
Het gaat helemaal niet om het feit dat je iets wel of niet kan betalen..het gaat erom dat je dezelfde auto bij een andere dealer voor heel wat euro's minder kan kopen. (Laat staan dat een dealer een prijsje op de auto plakt en dan vlak voor je de koop wil gaan doorzetten er snel een ander prijsje op plakt)

Wat let je om dan naar de andere dealer te gaan? Precies. Omdat dat niet kan. Dus de vergelijking met de andere dealer gaat gewoon niet op. In Duitsland zijn huizen en auto's ook goedkoper. Het verschil is dat je daar niet woont, en je woont ook niet in het UPC gebied.
 
Als iedereen even geduld heeft dan komt er gegarandeerd een betere aanbieding uit maar ik vrees dat teveel mensen nu al happen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan