• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

TerraTec H7+Alphacrypt+Ziggo=Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alleen mijn extra abo voor uitzending gemist krijg ik hier niet mee.
Weet iemand hier een oplossing voor.

O ja, voor wat betreft het niet werken van Uitzending gemist, kan ik nog wel melden dat dit niet aan de bekabeling ligt.

Bedoel je dat je een interactieve TV abonnement wilt gebruiken met die Terratec oplossing van je ? Als dat zo is dan zal dat niet gaan werken omdat je daar een speciale ontvanger voor nodig hebt die ook informatie terug stuurt naar Ziggo. Dat werkt momenteel dus alleen met de 2 daarvoor geschikte ontvangers.
 
Terratec + Alphacrypt

Van Ziggo heb ik dus wel kunnen begrijpen dat zij mijn retour sitgnaal (richting hun kant op) wel kunnen ontvangen.
 
Van Ziggo heb ik dus wel kunnen begrijpen dat zij mijn retour sitgnaal (richting hun kant op) wel kunnen ontvangen.

Dat is heel knap van Ziggo dan, als je ontvanger dat niet uitgeeft :frons:
(zowiezo ondersteunen ze die Terratec ontvanger niet)

Ik denk dat ze misschien het retoursignaal van je kabelmodem bedoelden.
 
@GJstroom:
zou de reden kunnen zijn dat dat niet lukte. In de handleiding van de Humax decoder staat idd Ned2. De telefonische Ziggo support zei Ned1 of maakt niet uit

@Corleone:
in sleep zetten van de Terratec H7 met EyeTV3 gaat en behoeft geen harde reset van de TerraTec. Alleen werkt het niet, m'n MacMini gaat luttele seconden in sleep na het commando, maar wordt door de TerraTec/EyeTv kortetijd later weer tot leven gewekt. De enigste afstandbediening (naast het keyboard) die werkt is Rowmote Pro op m'n iPhone. Na enige verbeteringen nu beter dan Airmouse.
 
Even voor de duidelijkheid GJvB,
Ik zet mijn Mac in principe nooit uit, laat hem gewoon aan zodat deze vanzelf in Sleepmode gaat. Het is nu juist het probleem dat na zo'n sleep periode ik EyeTV Lite wel kan opstarten alleen blijft de Terratec lekker verder slapen en krijg dus geen beeld. Kun je dat bevestigen GJvB?

Als EyeTV3 wel in staat is om ook de Terratec wakker te krijgen dan is die update zijn geld waard.
Verder ben ik dik tevreden met de Terratec, probleem van Remote maakt me niet zoveel uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan