• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn Pakket is duurder!!??

  • Onderwerp starter vinnie-terranova
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat de mensen van cogas gewoon jaren zijn verwend toen @home nog een samenwerkingsverband had.
 
Bij @home was iedereen gelijk. Daar waren geen bundels speciaal voor klanten die toevallig analoge tv van essent/@home hadden. Deze klassejustitie begint nu bij Ziggo en dit is puur belachelijk. Iedere klant moet dezelfde voordelen kunnen benutten al zat deze in Congo en kon deze gebruik maken van Ziggo.
 
Bij @home was iedereen gelijk. Daar waren geen bundels speciaal voor klanten die toevallig analoge tv van essent/@home hadden. Deze klassejustitie begint nu bij Ziggo en dit is puur belachelijk. Iedere klant moet dezelfde voordelen kunnen benutten al zat deze in Congo en kon deze gebruik maken van Ziggo.


Wat heeft klassejustitie met Ziggo temaken?:shock:
 
STOP

Bij @home was iedereen gelijk. Daar waren geen bundels speciaal voor klanten die toevallig analoge tv van essent/@home hadden. Deze klassejustitie begint nu bij Ziggo en dit is puur belachelijk. Iedere klant moet dezelfde voordelen kunnen benutten al zat deze in Congo en kon deze gebruik maken van Ziggo.

Wordt je nu niet moe van jezelf, steeds maar hetzelfde blaten in allerlei verschillende post's. Stop daar aub mee, want hiermee bereik je niets. En je maakt jezelf niet echt populair bij de Ziggo-gebruikers!
 
ik zou er erg moe van worden, volgens mij snap Bordewolf niet dat ie bij Cogas moet zijn...
 
wat een geblair/gezanik/gezeur enzz weer, als ik zo erg ontevreden was had ik mijn abo al lang opgezegd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan