• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

na 3 maanden nog nix

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft hij/zij u om een klantnummer gevraagd?
Wat een rare reactie, Kingpin heeft zelf aangegeven dat hij soms om klantgegevens vraagt:
Als er door mij een PB gestuurd wordt, is dat om klantgevens op te vragen, zodat poster adequaat geholpen kan worden.
Verder vind ik het heel erg vreemd dat het webcare team zich opeens in deze discussie mengt, terwijl je ze verder nauwelijks hoort of ziet. Als het webcare team had gereageerd op de oorspronkelijke klacht van vlo had ik dat volkomen logisch gevonden. Het verhelpen van dit soort administratieve blunders zou volgens mij de aangewezen taak zijn van zo'n team. Dat mag niet afhankelijk zijn van het (gewaardeerde) persoonlijke initiatief van een enkele medewerker.
 
Het gaat niet echt meer over het topic zelf.. Zullen we de zijdelingse discussies staken..
 
Voor mij hetzelfde verhaal.
25 mei alles-in-1pakket aangevraag.Nog steeds niets.

Aanvraag is 6x uit het systeem verdwenen, 2x doorgezet naar error-team. En continu 'met de hoogste' spoed doorgezet.

Het probleem bij mij is dat ik 2 contracten heb. (bij Multikabel had ik al dtv&internet). Nu kan Ziggo het administratief niet voor elkaar krijgen deze 2 contracten te mergen, en daarom maar gelijk de hele aanvraag cancelt:roll:

Ik bel dus nu maar om de dag om te vragen of men aanvraag er nog in staat..
Gisteren nog wel het geval..Mijn aanvraag ligt bij iemand die het 'erg druk' heeft...maar binnen 3 weken is alles geregeld..

Sjah dat mag ook wel na 3 maanden:shock:
 
Het gaat niet echt meer over het topic zelf.. Zullen we de zijdelingse discussies staken..

Nee, tot er meer transparantie gaat komen tussen "gewone" ziggo-gebruikers en ziggo-medewerkers in dit forum. En dat is, vind ik, niet meer dan normaal... Ik vind wat dat betreft een kwalijke zaak dat ziggo-medewerkers zich (blijkbaar) registreren als "normale" gebruikers van het ziggo-gebruikers forum.. Mijn mening, dat weet ik, maar niemand geeft me hier, op de vraag van "Kan nou niemand zeggen van: Ja, die ziggo-gebruiker is een ziggo-medewerker of nee, dat mannetje is geen ziggo medewerker?", een antwoord. En dat terwijl ik nog steeds een tevreden ziggo-klant ben en blijf zolang de handel hier blijft werken met m'n ontvangers, ben ik tevreden qua kwaliteit & stabiliteit & prijs.

Gert
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, tot er meer transparantie gaat komen tussen gewone ziggo-gebruikers en ziggo-medewerkers in dit forum.
Okee, maar realiseer je dat veel ziggo-medewerkers die geheel op eigen initiatief 'ons' proberen te helpen dat dan niet meer zullen doen en dat alleen het 'ziggo-webteam' over zal blijven. De mensen die wel gereageerd hebben op verzoeken om via een PB contact op te nemen met meerdere ziggo-medewerkers op dit forum zijn vaak buiten het zicht van het forum op persoonlijke titel goed geholpen - tientallen in de afgelopen weken.

Er lopen hier tientallen ziggo-medewerkers op het forum rond, van helpdeskers, managers, techneuten die thuis je installatie repareren, NOC personeel -en nog heel veel meer- die regelmatig tips en hulp bieden geheel op eigen titel.

Als mensen niet aan de grote klok willen hangen dat ze Ziggo-Medewerker zijn omdat ze ook nog aan hun baantje moeten denken moeten we respecteren dat ze uit een soort trots voor het bedrijf waar ze werken ons willen helpen.

Als iemand uit zichzelf niet wil/kan melden dat hij/zij een ziggo medewerker is dan kunnen wij als beheerders van het forum dat niet voor hen gaan doen, dat zullen ze echt zelf moeten doen, en als ze dat niet willen is dat hun beslissing. Maar als ze sterk onder druk gezet worden door reacties in bijvoorbeeld deze discussie zie je ze dus niet meer terug als 'helper', dat is dan het resultaat. Ik denk dat Thomas dat bedoelde met 'weer on-topic gaan'.

De mensen die hier de Titel "Ziggo Official" hebben, zijn al jaren actief op ons (oude) forum en zijn (door ons) gegarandeerd. Die titel kunnen gebruikers zelf niet instellen.

Wij hebben nu wel als forumbeheerders gevraagd aan bepaalde mensen om zich wat minder te profileren en wat meer lowlevel op te treden omdat dit blijkbaar wantrouwen oplevert en gevraagd om een Ziggo-Webteam account te gaan gebruiken als ze 'echt' inspringen om te helpen. Resultaat zal wel zijn dat er minder vaak ad-hoc hulp aangeboden zal worden via PB's denk ik.
 
Nee, tot er meer transparantie gaat komen tussen "gewone" ziggo-gebruikers en ziggo-medewerkers in dit forum. En dat is, vind ik, niet meer dan normaal... Ik vind wat dat betreft een kwalijke zaak dat ziggo-medewerkers zich (blijkbaar) registreren als "normale" gebruikers van het ziggo-gebruikers forum.. Mijn mening, dat weet ik, maar niemand geeft me hier, op de vraag van "Kan nou niemand zeggen van: Ja, die ziggo-gebruiker is een ziggo-medewerker of nee, dat mannetje is geen ziggo medewerker?", een antwoord. En dat terwijl ik nog steeds een tevreden ziggo-klant ben en blijf zolang de handel hier blijft werken met m'n ontvangers, ben ik tevreden qua kwaliteit & stabiliteit & prijs.

Gert
Van Ziggo medewerkers die op persoonlijke titel hulp aan klanten aanbieden kan je niet verlangen dat zij zich als Ziggo vertegenwoordigers kenbaar maken. In het verleden hebben wij zelfs medewerkers gehad die tegen de instructies van hun bedrijf in, toch hun hulp aanboden.

Aan de ene kant waren wij daar als MGV wel blij mee, tenslotte komen de klanten voor ons op de eerste plaats en is iedere hulp welkom.

Echter als dit soort hulpverleners verwachtingen bij klanten wekken die niet nagekomen kunnen worden of in extremo nadeel berokkenen kan Ziggo daar niet op worden aangesproken. Dat is ook een van de redenen waarom wij er bij Ziggo op aangedrongen hebben om met een formeel webcare team te gaan werken.

Toch willen wij die "incognito hulp" niet blokkeren, zeker niet in een periode waarin er nog veel mis gaat tussen klant en provider. Je mag aannemen als dergelijke personen hulp aanbieden dat zij de weg weten om het onderliggende probleem snel tot een oplossing te brengen. Zij doen dit vanuit een bepaalde gedrevenheid voor hun functie.

Ik vind het dan ook niet terecht dat men min of meer wil afdwingen dat zij uit hun schulp te voorschijn treden. Vind iemand het "tricky" om met een bepaalde persoon in zee te gaan dan kan men zich altijd tot het officiële webcare team wenden. Aan de andere kant kan ik je verzekeren dat wij donders goed in de gaten houden en hebben wie zich als hulpverlener aanbiedt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Okee, maar realiseer je dat veel ziggo-medewerkers die geheel op eigen initiatief 'ons' proberen te helpen dat dan niet meer zullen doen en dat alleen het 'ziggo-webteam' over zal blijven. De mensen die wel gereageerd hebben op verzoeken om via een PB contact op te nemen met meerdere ziggo-medewerkers op dit forum zijn vaak buiten het zicht van het forum op persoonlijke titel goed geholpen - tientallen in de afgelopen weken.

Er lopen hier tientallen ziggo-medewerkers op het forum rond, van helpdeskers, managers, techneuten die thuis je installatie repareren, NOC personeel -en nog heel veel meer- die regelmatig tips en hulp bieden geheel op eigen titel.

Als mensen niet aan de grote klok willen hangen dat ze Ziggo-Medewerker zijn omdat ze ook nog aan hun baantje moeten denken moeten we respecteren dat ze uit een soort trots voor het bedrijf waar ze werken ons willen helpen.

Als iemand uit zichzelf niet wil/kan melden dat hij/zij een ziggo medewerker is dan kunnen wij als beheerders van het forum dat niet voor hen gaan doen, dat zullen ze echt zelf moeten doen, en als ze dat niet willen is dat hun beslissing. Maar als ze sterk onder druk gezet worden door reacties in bijvoorbeeld deze discussie zie je ze dus niet meer terug als 'helper', dat is dan het resultaat. Ik denk dat Thomas dat bedoelde met 'weer on-topic gaan'.

De mensen die hier de Titel "Ziggo Official" hebben, zijn al jaren actief op ons (oude) forum en zijn (door ons) gegarandeerd. Die titel kunnen gebruikers zelf niet instellen.

Wij hebben nu wel als forumbeheerders gevraagd aan bepaalde mensen om zich wat minder te profileren en wat meer lowlevel op te treden omdat dit blijkbaar wantrouwen oplevert en gevraagd om een Ziggo-Webteam account te gaan gebruiken als ze 'echt' inspringen om te helpen. Resultaat zal wel zijn dat er minder vaak ad-hoc hulp aangeboden zal worden via PB's denk ik.

Ik denk juist andersom. Als een Ziggomedewerker via de PB met iemand contact opneemt blijft dat in ieder geval buiten zicht van de normale forumleden en wekt dit minder archwaan. Hoe dan ook is de handelswijze dat iemand van Ziggo hulp aanbied maar niet bekend wil worden als Ziggo-medewerker laakbaar. Simpel omdat je dan juist niet weet wie wel en wie niet te vertrouwen zijn. Een hacker kan hier simpel misbruik van maken bijvoorbeeld.

Daarnaast kunnen discussies door Ziggo-medewerkers (waarvan wij niet weten dat ze het zijn) zo omgebogen worden dat ze een heel andere kant opgaan (dus een bepaald effect verzwakt wordt). Ook kunnen Ziggo medewerkers (die niet bekend zijn) puur preken voor eigen parochie.

Ik hoop dat dit forum blijft werken als klankbord en dat juist de gebruikers aan het woord blijven. Kijk maar eens naar de discussie over de eredivisiekanalen..... Ik had toch al lang verwacht dat Ziggo de prijzen met schaamrood op de kaken had aangepast naar die van UPC. Niets is minder waar..............

Verder stel ik voor dat er bij ieder onderdeel een "vraag het de official"-gedeelte komt waardoor een official makkelijk kan herkennen dat er een vraag is voor hem/haar. Nu stel je soms een vraag in een forum onderdeel maar weet je niet of je de officiel bereikt (hij/zij moet maar net dat deel lezen)
 
Okee, maar realiseer je dat veel ziggo-medewerkers die geheel op eigen initiatief 'ons' proberen te helpen dat dan niet meer zullen doen en dat alleen het 'ziggo-webteam' over zal blijven. De mensen die wel gereageerd hebben op verzoeken om via een PB contact op te nemen met meerdere ziggo-medewerkers op dit forum zijn vaak buiten het zicht van het forum op persoonlijke titel goed geholpen - tientallen in de afgelopen weken.

Er lopen hier tientallen ziggo-medewerkers op het forum rond, van helpdeskers, managers, techneuten die thuis je installatie repareren, NOC personeel -en nog heel veel meer- die regelmatig tips en hulp bieden geheel op eigen titel.

Als mensen niet aan de grote klok willen hangen dat ze Ziggo-Medewerker zijn omdat ze ook nog aan hun baantje moeten denken moeten we respecteren dat ze uit een soort trots voor het bedrijf waar ze werken ons willen helpen.

Als iemand uit zichzelf niet wil/kan melden dat hij/zij een ziggo medewerker is dan kunnen wij als beheerders van het forum dat niet voor hen gaan doen, dat zullen ze echt zelf moeten doen, en als ze dat niet willen is dat hun beslissing. Maar als ze sterk onder druk gezet worden door reacties in bijvoorbeeld deze discussie zie je ze dus niet meer terug als 'helper', dat is dan het resultaat. Ik denk dat Thomas dat bedoelde met 'weer on-topic gaan'.

De mensen die hier de Titel "Ziggo Official" hebben, zijn al jaren actief op ons (oude) forum en zijn (door ons) gegarandeerd. Die titel kunnen gebruikers zelf niet instellen.

Wij hebben nu wel als forumbeheerders gevraagd aan bepaalde mensen om zich wat minder te profileren en wat meer lowlevel op te treden omdat dit blijkbaar wantrouwen oplevert en gevraagd om een Ziggo-Webteam account te gaan gebruiken als ze 'echt' inspringen om te helpen. Resultaat zal wel zijn dat er minder vaak ad-hoc hulp aangeboden zal worden via PB's denk ik.

CeeS & BenJ (en ook Thomas), bedankt voor jullie verhelderend antwoord. Zo'n antwoord stemt mij tevreden. Ik snap jullie spagaat tussen gebruikers van dit forum en ziggo-medewerkers die niet als zodanig herkenbaar willen zijn. Ik zal stoppen met deze discussie over de "anonimiteit" van ziggo-medewerkers die als ziggo-gebruiker aktief zijn in dit forum.

Gert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan